Iuno ik heb nog even gekeken, maar deze banner maakt Kok aan voor een datum van 21 december. Ik denk dat Fertility friend gewoon net even anders rekent.
Hoe kom ik er dan weer bij dat Emmeken 2 jochies kreeg??
Heeft iemand Inge nog gesproken de laatste tijd?
@Marlous79 wrote:
Iuno ik heb nog even gekeken, maar deze banner maakt Kok aan voor een datum van 21 december. Ik denk dat Fertility friend gewoon net even anders rekent.
Zag net dat ik er via de KOK-calculator op ben gekomen. Moet dan wel 1e dag menstruatie wat aanpassen, zodat de dag van de eisprong klopt (30 maart), maar dan komt ie op 21 dec. uit. Bij eisprong 31 maart, geeft die ovulatie-indicator 22 dec. aan. :think:
Maar maakt verder natuurlijk geen r**t uit, want rond de 12 weken wordt de termijn zowieso via echo officieel bepaald en ook dan zijn er maar relatief weinig kinderen die zich ook echt ‘aan die datum houden’. :lol:
Emmeken krijgt toch 2 jongens?
Emmeken krijgt idd twee jongens. Eigenlijk moet ik een pb sturen, maar ben lui en aan het werk… hihi mijn uitgerekende datum is 1 augustus en mijn volgende afspraak bij vk is 7 mei.
Iuno!!! volgens mij heb ik iets gemist…sorry. Maar wat fantastisch voor je. Gefeliciteerd :-*
En Marlous heb ik wel ergens iets over gelezen maar voor jou ook een dikke smakkerd en felicitaties. Wat heerlijk.
Han is ovu-pijn wat gezakt? Zat het nog specifiek links of rechts?
En dan nu heel hard voor je duimen dat er deze keer een kindje van komt!
Hier weer controle gehad. Lage bloeddruk en laag ijzergehalte waardoor ik me algemeen lamlendig voelde. Maar nu een paar dagen aan de ijzertabletten en dat geeft me een stuk meer energie. Wonderlijk.
Ga nu de tweeweken controles in. Volgende keer groei/ligging echo, spannend.
Volgens het lijstje van haar maandtopic krijgt ze twee meiden. Daar heb ik het van overgenomen. Maar dan zet ik er voor nu wel jongens in, moet ze het maar aangeven als het toch meiden zijn, want nu weet ik het ook niet meer. :lol:
Marga, fijn om weer even iets van je te horen! Gelukkig helpen de ijzerpillen een beetje, maf is dat hè? :-* Nee, pijn is er nog steeds, helaas, wel iets minder heftig dan gister. Heb vanochtend maar weer twee paracetamol gepakt, aangezien ik isa naar en van psz moest fietsen, en het anders echt niet te doen was met al die hobbels en bobbels in de weg. We hebben wel wederom meer dan dagelijks geklust, dus daar kan het gewoon echt niet aan liggen… :oops:
Meer dan dagelijks :mrgreen:
:silenced:
Da’s ook niet goed he
Zo zeker is het dus helemaal niet, dat dat niet goed is.
Probeer alleen te helpen, ik weet hoe frustrerend het is om maar niet zwanger te worden…
@HanB wrote:
Zo zeker is het dus helemaal niet, dat dat niet goed is.![]()
Bij zaad van ‘normale’ (of ‘betere’) kwaliteit, schijnt het idd niet uit te maken (blijft de kwaliteit toch nog ‘voldoende’), maar bij ‘wat minder’ zaad, kan het blijkbaar wel degelijk het verschil maken… is tenminste wat ik er inmiddels zoal over gelezen heb.

Dacht ook dat Emmeke 2 jongens kreeg… :think:
Emmeken dacht dat ze twee meiden kreeg, maar het zijn twee jochies. Wat jij waarschijnlijk zag staan Han was haar voorspelling.
Ah, dat zal het zijn inderdaad.
Whut the bleep??? :shock:
Zondag, positieve ovutest.
Maandag, positieve ovutest.
Dinsdag, negatieve ovutest.
Woensdag, vandaag dus, weer positieve ovutest???
Hoezo, mijn lijf doet niet wat het doen moet??? :roll: :wall:
En ze zijn allemaal ook echt donker? Of zitten er ook lichtere tussen?
Nope, knalpositief. :?
raar Hanneke… Dubbele eisprong? heb je een foto van die testen onder elkaar? Ben eigenlijk wel benieuwd
Had ik hier eigenlijk al gezegd dat groeiecho gisteren goed was? Ze loopt mooi op schema, wordt nu 1735 gram geschat. Heb met 34 weken weer een groeiecho pfff wat dat betreft word ik echt verwend met echo’s deze keer zeg… Al zijn het er natuurlijk ook een aantal extra omdat ze 2 vaten heeft ipv 3…