Aug- en Sept-stoppers 2011 #13 Hebben al heel wat meegemaakt

Wat zijn we toch allemaal ook aan het klungelen :slight_smile:

nou idd zeg…

:mrgreen:

Gefeliciteerd Marlous :mrgreen:

Mijn ouders reageerden erg positief en komen volgende week vrijdag weer even langs als we van de gyn terug zijn.

Ik ga even onder een hele grote steen kruipen, heb nog steeds een beetje bloedverlies en zit inmiddels op dag 10. Is nu al de 2e of 3e maand dat ik dit heb :?

@ukkie :hug:

@babywens pff balen zeg!!

@rest, ja er kan wel degelijk afgetapt worden. Dit is dan ook een van de opties. Dat wordt ook volgende week besproken of dat eventueel nodig is.

Of er dan vanzelf weer meer bijkomt, dat weet ik niet haha…

Ukkie, fijn dat je je verhaal nu ook bij je ouders kwijt kunt!

ik had ook zo graag zoveel aan mijn vader willen vertellen, hij heeft zo bij de zwangerschap van Jayden meegeleefd… En de 1e 3 maanden van Jaydens leventje, hij was zo betrokken, hij belde elke keer hoe het met hem was… Maand 4 won die kl*te ziekte het alleen steeds meer :frowning:

klaagmodus aan

Nou, de eisprong is er hoor! En hoe!!! :wall: Ik lig gestrekt op de bank, met gigantische buik- en rugpijn. De pijn begon vanmiddag, toen ik gezellig bij mijn schoonouders op de bank zat te keuvelen. Toen moest ik nog drie kwartier terug fietsen, 15kg slapende ellende achterop, en 35kg vermoeide ellende naast me fietsend, voortduwend naast me. Vlak na ons kwam manlief ook thuis, dus heb ik de meiden gauw aan hem over gedragen, voor douche en bedritueel. En sindsdien lig ik plat. Kan geen spier verroeren zonder pijn. En dat terwijl ik een uurtje terug al twee paracetamol op heb. Ik die faliekant tegen chemische zooi is. Ik die zo lang mogelijk door blijf denderen zonder medicatie.

Pfffff… :evil: :wall: Duimen jullie voor me dat deze godvergeten pijn niet voor jan doedel is deze keer? Ik heb de hoop al ongeveer opgegeven, jullie misschien nog niet…

klaagmodus uit :roll: :oops: :frowning: :cry: :silenced: stiltemodus terug aan

ohh Han, wat waardeloos zeg :hug: hoop echt dat het niet voor niets hoeft te zijn :pray:

@ Amy

:kaars: :hug:

@ missme en iedereen die interesse heeft

http://informeerling.nvom.nl/doku.php?id=zwangerschap:zwangerschap.tts

3e kopje van boven gaat over het aftappen van teveel vruchtwater…

@han :hug:

Cool iuno!! Wie weet haha :slight_smile:

Is jullie al opgevallen dat vier van de 8 zwangeren, dus de helft, de uitgerekende datum op de 21e van een maand heeft??? :o :wink: :mrgreen:

nou, ehh, die van mij is de 23e, had ik volgens mij al eens doorgegeven :oops: :shifty: :-* en 3D echo heb ik zelf in datum vergist, heb ik komende zaterdag pas :lol:

Jaha, maar ik mocht van jou de datum in het lijstje niet aanpassen! :naughty: :hand:

Morgen ga ik de afsprakendata weer aanpassen.

Speciaal voor jou Han:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:-*

En… pept het je wat op, Han? :angel: :slight_smile:

Was me nog niet opgevallen, maar Marlous en ik kunnen in principe niet op dezelfde dag uitkomen nu nog, aangezien ik volgens de KOK-banner 1 dag verder zou zijn dan haar banner aangeeft (uitgerekende datum via FF gedaan, dus rekening houdend met de (ws) daadwerkelijke eisprong)… :think:

@HanB wrote:

Jaha, maar ik mocht van jou de datum in het lijstje niet aanpassen! :naughty: :hand:

Morgen ga ik de afsprakendata weer aanpassen.
sorry, dan heb ik niks gezegd :wink: :-*

Owww Han toch! :hug:

@Iuno wrote:

En… pept het je wat op, Han? :angel: :slight_smile:

Was me nog niet opgevallen, maar Marlous en ik kunnen in principe niet op dezelfde dag uitkomen nu nog, aangezien ik volgens de KOK-banner 1 dag verder zou zijn dan haar banner aangeeft (uitgerekende datum via FF gedaan, dus rekening houdend met de (ws) daadwerkelijke eisprong)… :think:
Jij PBde me de 21e, en Marlous gaf hier de 21e aan, dus tja? :think: :eh:

Hoe zit het ondertussen eigenlijk met de geslachten van alle groeiende spruitjes? Zal ik die ook eens in het lijstje verwerken? :slight_smile:

Zo, lijstje is weer up-to-date nu, voor zover ik weet. En nu dus ook de geslachten er in gezet! :smiley:

Oh joh, zo precies heb ik het helemaal niet uitgerekend :smiley: Heeft geen zin, het is nu toch voor ‘ongeveer’.

Ik heb wel vanaf moment ovulatie gerekend (31 maart denk ik) want anders zou ik nog een week langer zwanger zijn. Aangezien tussen laatste dag menstruatie en ovulatie bij mij 3 weken zat.

En ik vind de 21ste mooier want dat was het de vorige keer ook :wink:

En bij geslacht mag verrassing want dat wordt ook dit keer weer een verrassing