Het was nog maar 9 DPO! :wall: Ik snap er niks van… In ieder geval is het wel duidelijk dat mijn lijf niet doet wat het zou moeten doen…
Ik heb vanochtend anderhalf uur lang door de wijk geglibberd, om de ovchipkaarten op te waarderen. :roll: Leuk hoor, die klote dingen. Alleen op stations staat een oplaadpunt, lekker handig weer! :twisted:
@HanB wrote:
Het was nog maar 9 DPO! :wall: Ik snap er niks van… In ieder geval is het wel duidelijk dat mijn lijf niet doet wat het zou moeten doen…
Ik heb vanochtend anderhalf uur lang door de wijk geglibberd, om de ovchipkaarten op te waarderen. :roll: Leuk hoor, die klote dingen. Alleen op stations staat een oplaadpunt, lekker handig weer! :twisted:
A joh, ik heb niet eens geovuleerd volgens FF. Dus die FF weet er gewoon niets van! Ligt niet aan je lijf, ligt gewoon aan de computer :-*
Ov chitkaarten

WEG ERMEE!
Nou, de lijst is weer up to date nu.
Suus: Ovschijtkaarten, dat zijn het! Het is dat we geen andere keus hebben, zonder auto/rijbewijs, anders was ik nooit meer met bus of trein gegaan! :evil:
ik zeg zwartrijden 8)
Hey, ik heb het goede voorbeeld te geven aan mijn kids hoor! 8)
Oja, dat is ook weer zo… :think:
Helicopter aanschafe? Vlieg je zo over alle file’s heen :mrgreen:
Ik denk niet dat die op onze plaats past! :lol:
Jammer Han :thumbdown:
Jammer Han!
Jammer Han…
duimen op veel november kindjes
Hanneke ook alweer ongi, balen zeg :hug:
ik vind de ov chipkaart juist heel handig! bij ons heb je ook genoeg oplaadstations in winkels enzo… kan je via internet opwaarderen, en dan in de winkel of metrostation ofzo je reisproduct opladen
vandaag trouwens weer bij de vk geweest. Alles was goed, ze vond mijn bm ook goed gegroeid. Komt nu alweer 3 vingers boven mijn navel uit
Jeeee alles goed met de baby van eef.
Hier ook wel redelijk wat oplaad punten maar! je moet er 20 euro op hebben staan MINIMAAL om met de trein te kunnen. En bij 19.95 aan saldo mag je toch echt niet mee … :? is toch belachelijk.
En die kaart zelf kost ook nog eens geld, echt bizar!
@HanB wrote:
Ik denk niet dat die op onze plaats past! :lol:
Ik zeg gewoon platwalsen het huis van de buren en plaatsje maken

Jammer ukkie en han.
Suus houvol! Jij Moet het zijn deze keer!! Denk er om.
Eef lekker weer een goeie controle. Gaat hard nu he! Ik had 2 vingers boven mn navel.
En die ovkaarten…breek me de bek niet open. Man is werkelijk twee maanden aan het strijden geweest om een persoonlijke kaart te krijgen.
Van het weekend de eerste dozen nagekeken en weer in de kledingkast gelegd. Wat heb ik enorm veel kleren van daniel…Ben ook een eerste dag pakje tegengekomen dat nog nieuw is. Die maar even apart gelegd.
Gewicht van de buik hakt er nu toch wel in en dat terwijl we net op de helft zitten.
Linda laatste flessen weggebracht? Toch een hoogte puntje. Willen jullie het geslacht weten?
Han 9 keer alweer. Tjonge, denk je er al over om met de ha te gaan? Misschien heb je gewoon lekker wat voorjaarsweer nodig en echt even ontstressen. Voel je je eisprong eigenlijk?
Iouno kindertjes vrij, carnaval? Hoe is het weer eigenlijk bij jullie? Ik zag vandaag heerlijk sneeuwbeelden voorbijkomen. Zou zo even komen wintersporten als ik geen dikke buik had.
Ik ga mijn best doen
Voel nl echt helemaal geen ongi klachten … :oops: :silenced:
@ Marga
Carnaval is pas de week van de 21e…
Zal wel een soort van ‘crocusvakantie’ zijn ofzo, geen idee, had het dus helemaal gemist. :lol:
Weer is hier prima, lekker zonnig, wel nog steeds erg koud…
En aangezien ik volgens mij tegen een griepje aan zit (en hub trouwens ook :? ), zit ik eigenlijk niet echt op vakantie te wachten (juf heeft vanochtend te kennen gegeven dat ze toch echt het liefst alleen kinderen van werkende ouders hebben deze week ivm minder personeel, dus uiteindelijk maar gezegd dat ik ze anders morgen, do en vrij wel helemaal thuis houd), want sinds net dus ook nog aan de diarree… :sick:
Maar… net bedacht dat ik m’n sm morgenochtend natuurlijk wel kan bellen om te vragen of de middelste de rest van de week anders bij haar kan komen logeren - zou ook al een heel stuk schelen.
Wilden eigenlijk donderdag weer wat met de kinderen gaan skien (ergens waar de jongste op een slee kan en wat rond kan kruipen/stappen :inlove: en de middelste het remmen kan leren (ook niet geheel onbelangrijk bij skien :lol: )), maar vrees dat dat er niet in zal zitten deze week…
Trouwens ook een eerste vermoeden van de psych gehad over onze oudste zoon en dat is dus dat er weldegelijk ‘iets’ met hem aan de hand is en nog iets vrij ernstigs ook, aangezien ze van ‘zeer diepgaande problemen’ schreef (mailtje gehad als reactie op een mail van mij). Kon d’r ook nog wel bij… (Al ben ik natuurlijk niet voor niets met hem naar een psych gegaan, maar om zo’n vermoeden van een experte nu zo zwart op wit te hebben, blijft toch ff slikken).
Iuno :hug:
Hopelijk is snel duidelijk wat dat “iets” dan is en kunnen jullie er dan wat mee doen
En inderdaad, remmen is misschien nog wel het allerbelangrijkste van leren. Je zou maar met 150 kmpu van de berg afzijlen en dan niet weten hoe te remmen …
@SuusyQ wrote:
En inderdaad, remmen is misschien nog wel het allerbelangrijkste van leren. Je zou maar met 150 kmpu van de berg afzijlen en dan niet weten hoe te remmen …
Haha, nou, bij 150 km/h op de skies, kan je nog zo goed weten hoe je moet remmen, 't zal je dan toch niet lukken hoor (geloof dat zelfs bij de ‘speedskiers’ (recht naar beneden van een hele steile, speciaal geprepareerde helling) de topsnelheid bij 120 km/h ligt).

Eerstvolgende afspraak bij de psych is over een maand - om maar aan te geven hoe lekker snel het in die branche altijd gaat. :liar:
Reken dus toch wel met minstens nog een paar maanden van verdere onderzoeken/gesprekken, voordat er ècht iets gedaan zal gaan worden (al hoop ik natuurlijk wel dat het sneller zal gaan)…
Hoop ook dat ze wat sneller aan de slag gaan!
hier nog geen ongi, wel een temp stijgingkje … :think:
test was negatief…