Aug- en Sept-stoppers 2011 #12 Willen meer positieve testen!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Han :hug: Wij gaan gewoon voor een novemberkindje :mrgreen:

Ahhh Ukkie en Han :hug:

Net terug van weekendje weg.

Getest, maar die was negatief… Dus we wachten nog even geduldig :liar: af…

Zo is dat, Ukkie! Ergens is het ook wel prettig dat het hier geen oktober kindje wordt, met al twee oktober kindjes in het gezin… :wink:

En toch baal ik als een stekker…

Nou, voor mij zou eind november eigenlijk niet erg handig zijn in verband met neefjes/nichtjes. Maar als het zo mocht zijn, dan maakt me dat lekker niets meer uit :mrgreen:

Ik denk dat je gewoon veel te vroeg hebt getest Suusy. Ik zal in ieder geval nog even duimen :pray:

Meiden :hug:

en weet je… op een gegeven moment maakt het je geen ene r**t meer uit wanneer je uitgerekend bent… Als je maar zo’n kleintje in je buik krijgt :pray:

:dance: ik hoef nog ‘maar’ 3 kratten kleding te doen :dance: en 2 dozen van maat 98 die ik niet kan vinden :wall:

Potverdikkie Han!!! :frowning:

En Suusy, ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt… :pray:

Matsjo, ik had toch iets geinteresseerder moeten doen in andere zwangeren de laatste tijd, dan had ik vast wel door dat jij ergens in een kastje verstopt zat… haha Maar gelukkig ben je eruit en kunnen we lekker gaan genieten van je verhalen en vooral foto’s! :wink:

Ik zit gewoon eens achter de laptop… Zal ik maar even een wat langer verhaaltje tikken dan?

Tja… ik zit dus alweer op bijna 16 weken en ben zooooooo ontzettend nieuwsgierig of ik nou een meisje of een jongetje in mijn buik heb!! Had al naar geslachtsbepalende echo’s zitten kijken, maar manlief vind dat ik gewoon af moet wachten… :?

Misselijk ben ik amper (geweest), wel gewoon een raar gevoel als ik moet eten of juist teveel heb gegeten… Zwangerschap valt me heel erg mee, behalve dan de onzekerheid die daarbij komt kijken. Maar gelukkig laat de vk me steeds met drie weken al terug komen ipv met 4 weken…

Wel heb ik enorm veel pukkels deze zwangerschap, iets waar ik nog nooit last van heb gehad in mijn hele leven! Het is vreselijk, ben net zo’n lopende puist!!

Ik zie dat het alweer bijna 21.00u is, tijd voor de laatste pfaffs! (jammer!!) Tot gauw weer dames!

@Amy82 wrote:

en weet je… op een gegeven moment maakt het je geen ene r**t meer uit wanneer je uitgerekend bent… Als je maar zo’n kleintje in je buik krijgt :pray:

:dance: ik hoef nog ‘maar’ 3 kratten kleding te doen :dance: en 2 dozen van maat 98 die ik niet kan vinden :wall:

Zo is dat!! Manlief was gisteren nog weer aan het klagen dat we in augustus al zoveel verjaardagen hebben… Maar dan had hij hem maar in zijn broek moeten houden… Een zwangerschap valt niet te plannen, das een cadeautje!

@Lindaaa wrote:

@Amy82 wrote:

Zo is dat!! Manlief was gisteren nog weer aan het klagen dat we in augustus al zoveel verjaardagen hebben… Maar dan had hij hem maar in zijn broek moeten houden… Een zwangerschap valt niet te plannen, das een cadeautje!

haha ja nou zo is het net. met mij 3 mk’s ook, het boeide mij niet wanneer ik uitgerekend zou zijn, als het maar goed zou blijven gaan…

Jij een lopende puist? :stuck_out_tongue: wat zegt de chinese kalender eigenlijk bij jou? Er wordt toch altijd gezegd dat je bij een meisje veel misselijker bent… nou echt niet hoor :wink: Ik in elk geval niet. Bij Jayden heb ik de hele zwangerschap geloof ik 4 keer gespuugd, nu tot nu toe nog maar 1 keertje :dance:

Meiden, ik ben er wel nog hoor. Mag nog wel op het lijstje staan toch :shifty:

Hier is de ongi niet echt lekker 'gepland" :lol: Want we gaan het laatste weekend van februari weer naar Duitsland en volgend mij moet ik dan weer ongesteld worden :wall: Of niet natuurlijk :pray:

@HanB wrote:

Zo is dat, Ukkie! Ergens is het ook wel prettig dat het hier geen oktober kindje wordt, met al twee oktober kindjes in het gezin… :wink:

En toch baal ik als een stekker…

Haha, dat hebben wij met nov. (2 verjaardagen zelf en sm), dus mag het van mij juist liever wèl deze ronde raak zijn (dec. is ook al zo vol, zelf 1 verjaardag, sv en natuurlijk kerst). :slight_smile:

Maar wordt het nov. (of dec.), so be it en ergens is nov. ook wel handig voor m’n moeder, heeft ze ‘drie vliegen in één klap’ als ze dan komt. :lol:

Vind het trouwens achteraf ook wel erg practisch dat we zelf allemaal van sept. t.m. dec. jarig zijn - kan nu alle cadeau’s (verjaardagen en kerst) in 2-3 x bestellen - scheelt een hoop verzendkosten (hebt zeker wat speelgoed betreft niet echt veel keuze bij ons in de buurt). :mrgreen:

Ook al verwachtte je het eigenlijk al wel door je temp. daling, blijft altijd klte als het dan werkelijk doorzet (alleen al omdat je je vaak zowieso lichamelijk ook al niet echt super voelt dan). :hug:

@ Suusy

:hug: laten we het voorlopig idd nog maar ff op ‘te vroeg getest’ houden. :-

Hier heel apart vanochtend opeens een lagere temp die zelfs ònder m’n gemiddelde temp. dook (gisteren en eergisteren hoog). Heb ik nu nog nooit gehad… :? Gisteravond wel weer pas heel laat in bed en ben ook echt flink verkouden (alles verstopt en loop de hele dag met een gloeiende kop rond), maar juist daarom had ik eigenlijk een (voor mijn doen) hele hoge temp. verwacht, zoals vooral eergisteren het geval was ( (ook pas heel laat erin gegaan de avond ervoor - was toen nèt boven de 37, terwijl ik normaal rond de 36,7-36,8 zit na m’n ei). :think:

@Amy82 wrote:

@Lindaaa wrote:
@Amy82 wrote:

haha ja nou zo is het net. met mij 3 mk’s ook, het boeide mij niet wanneer ik uitgerekend zou zijn, als het maar goed zou blijven gaan…

Jij een lopende puist? :stuck_out_tongue: wat zegt de chinese kalender eigenlijk bij jou? Er wordt toch altijd gezegd dat je bij een meisje veel misselijker bent… nou echt niet hoor :wink: Ik in elk geval niet. Bij Jayden heb ik de hele zwangerschap geloof ik 4 keer gespuugd, nu tot nu toe nog maar 1 keertje :dance:

meisje… maar ook hier niet 1 keer over gegeven en dat deed ik bij tygo regelmatig… Er word wel gezegd dat meisjes de schoonheid uit je gezicht halen toch? heb dus wel een klein beetje hoop op ook een meisje… maar jongetjes zijn ook fantastisch! :inlove:

nou, ik ben nog net zo knap als voor mijn zwangerschap hoor :stuck_out_tongue: :sick: :mrgreen: dus dat gaat bij mij ook niet op… enige wat hier anders is, is 3 keer minder spugen, 's avonds veel misselijker dan toen bij Jayden, en mijn smaak die in het begin zo totaal anders was. en oja, mijn buik schijnt hoger te zijn, volgens collega’s draag ik nu hoger…

Jammer, laatste aflevering van De Pfaffs is afgelopen :frowning:

Mijn collega zei juist tegen me bij Emma: ‘je ziet er goed uit, dat wordt een meid!’ en nu zei ze het weer, ben benieuwd of ze het weer goed heeft :mrgreen:

Zij is 5x zwanger geweest en bij de 4 jongens zag ze er naar eigen zeggen belabberd uit en bij de ene meid die ze heeft juist heel goed dus tsja, toeval?

Ik heb iig bij beide zwangerschappen (nog) niet overgegeven, we zullen zien…

Mijn moeder riep ook al: ‘oh nee niet weer midden in de zomervakantie!’ zowel zij als m’n vader zijn midden in de zomer jarig…van haar mogen ze op haar verjaardag komen:hoeft ze die van haar de eerstkomende tig jaar niet meer te vieren :lol:

:hug: voor Ukkie en Han :hug:

Susyq hopelijk voor jou over een paar dagen toch 2 streepjes :pray:

Urgh van mij mag de winter afgelopen zijn, leuk hoor die ijspret maar afgelopen nacht een brullend kind dat niet kon slapen van de droge jeuk. Uiteindelijk de pot sudo maar gepakt en alle kriebelplekken ‘gewit’ dat hielp maar toen was het half 4. Vanavond bij de eerste brul haar maar preventief helemaal ‘gewit’ dat lijkt te werken :pray: Heb zelf ook overal de kriebels :?

Wat veel tegenstrijdige verhalen toch!! We zullen het zien over 4 weken en 2 dagen… T is allebei leuk en wil graag shoppen!!!

Nou, het heeft hier definitief doorgezet… :cry:

@HanB wrote:

Nou, het heeft hier definitief doorgezet… :cry:

:hug:

Jammer Han! Gek dat het nu steeds niet lukt!!

Owww han! :hug:

Nu heb ikvolgens FF weer geen ovulatie :S … Tsja…

We zullen zien! :roll: