Ben er ook weer!
Controle was goed alleen een erg lage bloeddruk.
Lees even niet bij maar probeer wel regelmatig even in te springen.
Fijn weekend allemaal!
Mooie test Babywens :inlove:
Ik heb nog steeds erg licht bloedverlies. Echt soms wat bij het afvegen en een heel klein beetje in het maandverband. Vannacht helemaal geen bloedverlies gehad. Maar dat is eigenlijk nog iedere keer zo geweest sinds ik gestopt ben met de pil. Had alleen het idee dat het de afgelopen maanden juist iets meer leek te worden. Mijn temperatuur was vanmorgen niet gedaald en zit nog steeds op het niveau dat ik heb na de eisprong. Dat heb ik dus nog nooit meegemaakt. Heb ook nog niet echt buikkrampen en dat heb ik normaal wel de eerste en/of tweede dag. Ik wacht nog heel even af wat er vandaag gebeurt en hoe mijn temperatuur morgen is, anders ga ik morgenvroeg toch maar een testje wagen.
Oh Ukkie toch!!! :shock: :o
Marga :hug: :-*
Iuno: Lekker, even een weekje rustig aan. :hug:
Lin: Yay voor Tygo!!! Stoere knappe vent. :inlove:
Ben weekendje weg duys ff ssnel vanaf tel.
Ukkie spannend!!! Duim voor je!! .
Hier kramp en misselijk, hopelijk voor een goed doel
Whoehoe spannend suusyq!!!
Jaaaaaaah, Suusy. Hopelijk positief nieuws voor jou
Hoe gaat het nu met Becky?
Hier nog steeds geen verandering. We wachten rustig af :liar:
Ohhhh spannend!!! Ben zoo benieuwd!
Kom je morgen weer thuis Suusy? Ga je dan meteen even testen?
Oh zit ik eens op laptop, is hij leeg… Tijd om af te sluiten ipv hem op het stroom te doen… haha Fijne zondag meiden!
Spannend suus!
Hier is mijn temp langzaam aan het zakken, dus ik denk dat het hier wederom niet raak is…
Ben toch echt ongesteld geworden, lig nu met flinke kramp op de bank Dat lijkt echt iedere maand erger te worden. Ibprofen helpt zelfs niet. En ik durf ook niet meer te pakken omdat ik daar eigenlijk niet eens tegen kan. Hebben jullie er ook zo’n last van?
Han, hopelijk stijgt je temperatuur morgen weer
@HanB wrote:
Spannend suus!![]()
![]()
Hier is mijn temp langzaam aan het zakken, dus ik denk dat het hier wederom niet raak is…![]()
Dat mag niet hoor, het MOET raak zijn!!!
En ukkie, sterkte met je buikpijn!!! :hug:
@ Han en ukkie
:hug:
Ja hoor, hier het eerste rood ook alweer gespot…
Wel eindelijk de cdrom met foto’s van de fotoshoot van mijn schoonouders’ 40e trouwjaar gehad, en gespamd in ons showtopic…
Potverdorie Han :hug:
Heyyy Ben je uit de kast? :-* :-* :-*
Yep. Het werd zo benauwd daar
Maar wel veel mooie kleren! 8)
Beeldschoon :inlove: