Aug- en Sept-stoppers 2011 #12 Willen meer positieve testen!

Ons lijstje:



Natuurlijk vergeten we al onze kleine :**: en :vlinder: niet… :kaars:

Ons Showtopic.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Deel 8

Deel 9

Deel 10

Deel 11

Babywens: Jaaaaaaaa geld moet rollen!!! :mrgreen: En nee, ik heb Kimmie hier inderdaad ook al een flinke tijd niet gezien… :eh: En MSJ ook niet…

Nee klopt, die is er ook wat minder. Maar Kimmie kan misschien wel van de lijst :oops:

Misschien wel ja… :think:

Heb 2 maart trouwens intakegesprek bij de VK.

Spannend!!! :smiley:

Volgens mij is ze echt al heel lang niet geweest…

Laatste keer was 22 december, in deel 10…

mwah anderhalve maand. Weet niet wat de rest vind, maar wat mij betreft…

Kids nog erg ziek Han?

Nee, ze knappen aardig op gelukkig. Isa heeft gisterochtend rond tienen voor het laatst gespuugd, Robyn vannacht om vier uur voor het laatst. Gaan zo aan de lunch beginnen, eens kijken of dat blijft zitten. :slight_smile:

zo lang je ze maar geen tonijn salade ofzo geeft :smiley:

Isa aan de boterhammen met pindakaas, Robyn aan de crackers met smeerleverworst. Tonijnsalade staat nog in de koelkast. 8)

Ik heb drie kwartier lang liedjes van kinderen voor kinderen uit gezeten, ben ik niet superstoer? :mrgreen:

respect!

Ik heb een keer 12 verhaaltjes van Bumba achter elkaar uit gezeten :roll: :roll: had de volgende dag nóg het melodietje in mijn hoofd.



Verder hebben we hier een jarige job :inlove: :inlove: 2 jaar alweer :shock:

Ze was erg blij met de playmobiel 123 trein die we haar hebben gegeven. Vanavond bakt manlief pannekoeken en de rest van het feest volgt morgen (kdv) en zaterdag (hier thuis feest voor de familie).

Ze ligt nu even te tukkenn want het is toch allemaal wel vermoeiend :inlove:

Gefeliciteerd!!! :inlove: Leuke leeftijd, de Terrible Two’s… :wink:

@Marlous79 wrote:

Ik heb een keer 12 verhaaltjes van Bumba achter elkaar uit gezeten :roll: :roll: had de volgende dag nóg het melodietje in mijn hoofd.




12 Verhaaltjes maar? - hier redden ze makkelijk de 20 als ik ze voor YouTube zet. :shifty: Maar dan ga ik intussen wèl wat anders doen, hoor :wink: - al neemt dat niet weg dat je idd nog daaaagen lang met dat liedje in je hoofd loopt. :roll: :lol:



Gefeliciteerd met de kleine meid!



Houd het hier verder ff bij, want was vandaag een slopende dag (zit nog steeds bij te komen van het gesprek met psych van vanochtend (was dus helaas niet helemaal/helemaal niet wat ik ervan verwacht had en moet dat nog ff (verder) verwerken :? ).

Oh meis, was het zo erg bij de psych dan? Of neemt de psych het niet serieus of zo? PB me!!! :hug: :-*