Aug- en Sept-stoppers 2011 #12 Willen meer positieve testen!

Nou idd geld moet rollen. Liep zomaar langs de H&M en hingen allemaal schattige rompertjes met een oranje 50% stickertje en ja dat is gewoon echt zonde als je dat laat hangen, die moeten gewoon mee naar de kassa en worden afgerekend. Dat geeft dan helemaal niet dat er niemand is die ze past want die kunnen best nog wel bij de stappel met babykleding… :oops: :roll: :silenced:



mensen van lijstjes schoppen…

Misschien een idee om eerst een PBtje te sturen? en na een week geen reactie misschien eraf?



Ik ken bumba niet (althans ik ken het venetje wel van gezicht maar kijk nooit zijn programma…) maar als dat net zo iets is als DORA … :roll: jij moet mij helpen … Ik moet ??? :naughty: Ik moet vrij weinig beste meid! ha! :lol:



Gefeliciteerd! :mrgreen:

Voor wat betreft YouTube: Hier mogen ze niet alleen op YT.



Laatste week dat M nog bij ons woonde, kwam ik erachter dat hij en een klasgenootje ook alleen op YT mochten tijdens de pauze, en toen hebben ze onder meer Pirates of the Carribean filmpjes zitten kijken, met scenes die pertinent NIET geschikt zijn voor kids van die leeftijd. :evil: En trailers van de meeste agressieve spelletjes en zo. :evil: :evil: Heb manlief gebeld, en hij heeft op hoge poten school gebeld, dat we dat absoluut niet konden apprecieren, en dat we per direct actie verwachtten, waarop de directie onmiddelijk de leraar aan heeft gesproken, en kinderen nu niet langer alleen gelaten worden met toegang tot internet…

@SuusyQ wrote:

Nou idd geld moet rollen. Liep zomaar langs de H&M en hingen allemaal schattige rompertjes met een oranje 50% stickertje en ja dat is gewoon echt zonde als je dat laat hangen, die moeten gewoon mee naar de kassa en worden afgerekend. Dat geeft dan helemaal niet dat er niemand is die ze past want die kunnen best nog wel bij de stappel met babykleding… :oops: :roll: :silenced:



mensen van lijstjes schoppen…

Misschien een idee om eerst een PBtje te sturen? en na een week geen reactie misschien eraf?



Ik ken bumba niet (althans ik ken het venetje wel van gezicht maar kijk nooit zijn programma…) maar als dat net zo iets is als DORA … :roll: jij moet mij helpen … Ik moet ??? :naughty: Ik moet vrij weinig beste meid! ha! :lol:



Gefeliciteerd! :mrgreen:
Ik geloof dat ik nog liever Dora of Diego (neefje van Dora, jaja) uitzit dan Bumba… :roll: Zoek maar eens op op YT, echt tenen krommend. :wink:

@HanB wrote:

@SuusyQ wrote:
Nou idd geld moet rollen. Liep zomaar langs de H&M en hingen allemaal schattige rompertjes met een oranje 50% stickertje en ja dat is gewoon echt zonde als je dat laat hangen, die moeten gewoon mee naar de kassa en worden afgerekend. Dat geeft dan helemaal niet dat er niemand is die ze past want die kunnen best nog wel bij de stappel met babykleding… :oops: :roll: :silenced:



mensen van lijstjes schoppen…

Misschien een idee om eerst een PBtje te sturen? en na een week geen reactie misschien eraf?



Ik ken bumba niet (althans ik ken het venetje wel van gezicht maar kijk nooit zijn programma…) maar als dat net zo iets is als DORA … :roll: jij moet mij helpen … Ik moet ??? :naughty: Ik moet vrij weinig beste meid! ha! :lol:



Gefeliciteerd! :mrgreen:
Ik geloof dat ik nog liever Dora of Diego (neefje van Dora, jaja) uitzit dan Bumba… :roll: Zoek maar eens op op YT, echt tenen krommend. :wink:




Ik geloof dat ik pas … Ik houd niet van dat soort “educatieve peuter programma’s”



En inderdaad, op school moet er toch echt wel toezicht of een goede filter zijn!

Bumba is niet eens educatief. Het is een lullig clowntje met dierenvriendjes, die wat jongleren of zo… Maar verder??? bahbah, onzin! :wall:



:wink:



Ohja, PBs sturen: als iemand de eer wil om dat te doen?

Nope… :silenced:

De eer niet? Of Bumba niet? :wink:

Gefeliciteerd Marloes!!



I hate Dora… Vreselijk dat stemmetje. :silenced:

Beide :wink:



Even in ons showtopic geneusd.



@Linda, hahahah ik had echt een heel slank blond poppetje voor me met gemanicurde handjes en zo’n mooi gezichtje waar nooit een pukkel op zit (niet dat je een lelijk gezicht hebt hoor… :oops: maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel ;-). en van die kleding die altijd mached, een stralende prodent lach. Ach je weet wel wat ik bedoel haha. niet dat daar iets mis mee isoverigens. Maar volgens mij ben je veel meer een gezellige moeke die af en toe een vlek op dr shirt heeft en ook zonder make up de straat op loopt haha. VOnd ik even grappig om te melden.



Toch bijzonder dat we hier zo veel neerkalken maar niet eens weten wat voor gezichten erachter zitten haha…



@Han, kamertje is echt leuk :inlove:

@babywens wrote:

Gefeliciteerd Marloes!!



I hate Dora… Vreselijk dat stemmetje. :silenced:




Me too!!

En dan dat, je moet me helpen… En kinderen braaf aanleren dat je dingen hoort te vragen, wil je mij helpen ipv je moet me helpen … :roll:

Mijn gezicht staat er op hoor!



En ik bedank ook voor de eer… En voor Dora… En voor Bumba… En voor Diego… En voor Dirk Scheele… En de rest van die stompzinnige programma’s!!!

Ja dat weet ik Han. Maar jij had jezelf al omschreven als een rubensvrouw en jij meld het ons als je haar weer een andere kleur heeft ;-).



Ik heb overigens bruin haar, weten jullie dat ook :mrgreen: (en af en toe een pukkel en ik ben oonhandig dus altijd wel ergens een vlek of iets wat net niet mached :wink: ).

Ik ben wel een perfecte Rubensvrouw hoor! 8)

I know ;-).



Maar dan heb ik bij de rest nog steeds geen gezicht haha :mrgreen:

Jaah ik heb Han dr foto een keer gezien :inlove:

De rest… Die zijn gewoon minder stoer dan Lin en Becks en ondergetekende! :lol: Wij zijn zoooooooooooo koel. 8)

Vanaf welke maat ben je een Rubensvrouw? :oops: Denk dat ik wel in aanmerking kom.

@HanB wrote:

De rest… Die zijn gewoon minder stoer dan Lin en Becks en ondergetekende! :lol: Wij zijn zoooooooooooo koel. 8)




True! :angel:

Ja daarom.

Al heb ik ook wel schijt aan dora :hand:

dat is ook heel stoer



Rubensvrouw uhmmm als je een rolletje hebt ?? :mrgreen:

Oke, even slecht…



Voor mijn griepje was ik vier kilo zwaarder :mrgreen: Mijn broek die eerder met riem dicht ging, zat nu erg straks zonder riem.



Dus aangezien prenatal opruiming had… tadaaa 2 broeken besteld.



Net ff gepast in maat 42 (yeah… de buik telt niet meer hahaa) En wat zit dat fijn!!! :inlove: :inlove: :inlove:



Hadden jullie me dat niet eerder kunnen vertellen?