en hoezo is dat slecht dan?
@SuusyQ wrote:
Ja daarom.
Al heb ik ook wel schijt aan dora
dat is ook heel stoer
Rubensvrouw uhmmm als je een rolletje hebt ?? :mrgreen:
Wel meer dan een rolletje
Ken je die schilderijen van Rubens?
Omdat ik vijf weken zwanger ben, en het toch mijn eigen vetjes zijn die aan de kant worden geduwt door mijn zwangere darmen :mrgreen:
Maar wat goddelijk!
haha ja ;-).
Maar die vrouwen hebben ook een rolletje ;-). Meestal meerdere maar goed… Ik dacht ik houd het positief.
Het gewicht van de vrouw is meestal een heikel onderwerp.
@babywens wrote:
Omdat ik vijf weken zwanger ben, en het toch mijn eigen vetjes zijn die aan de kant worden geduwt door mijn zwangere darmen :mrgreen:
Maar wat goddelijk!
Heerlijk toch ;-).
Sommige vrouwen krijgen gewoon bij een positieve test al een buikje
Is gewoon genetisch :lol:
laten we het daar op houden
Wat wel grappig is, normaal gesproken heb ik last van mijn hormonen (duizelig, flauwvallen…) Nu niet.
Dus ik zei al tegen manlief: mijn lijf is voorbestemd om altijd zwanger te zijn :mrgreen:
Dacht hij anders over haha
Daarom!
DAn weet je wat je te doen staat de rest van je leven
(ik zou er toch niet aan moeten denken zeg… heel je leven zwanger…)
Wow, ik ben er ook even niet, meteen 8 pagina’s te lezen :shock:
Suusy, je kunt het beste je ovutesten in de middag doen. 's Ochtends schijnen ze minder betrouwbaar te zijn, tenzij je de digitale van CB hebt. Ik zal straks even kijken hoe ik dat linkje geplaatst heb, kwam nu ook op mijn eigen temperatuurlijst uit als ik op jouw linkje klikte.
Ik heb overigens ook een abonnement op FF en ik vind het inderdaad wel handig, je kunt dan ook vragen stellen in het forum. Helemaal onderin zit een subforum waarin mensen van FF je antwoord geven. Overigens is die goedkope prijs voor een jaar geen aktie, dat is altijd zo Je krijgt gewoon korting als je een langere periode afneemt.
Zit nu helemaal in de stres over morgen, dan is mijn NOD. Heb iig nog nergens last van.
Suusy, op FF staat rechtsbovenin “sharing”. Als je daar “setup” kiest kun je aangeven wat anderen van je mogen zien. Bij “get code” kun je vervolgens de code voor de link vinden. Die zet je dan in je banner. Onder “analysis” en dan “chart overlay” kun je het grafiekje instellen waarin je cyclussen kunt vergelijken.
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is :oops:
@ukkie27 wrote:
Wow, ik ben er ook even niet, meteen 8 pagina’s te lezen :shock:
Suusy, je kunt het beste je ovutesten in de middag doen. 's Ochtends schijnen ze minder betrouwbaar te zijn, tenzij je de digitale van CB hebt. Ik zal straks even kijken hoe ik dat linkje geplaatst heb, kwam nu ook op mijn eigen temperatuurlijst uit als ik op jouw linkje klikte.
Ik heb overigens ook een abonnement op FF en ik vind het inderdaad wel handig, je kunt dan ook vragen stellen in het forum. Helemaal onderin zit een subforum waarin mensen van FF je antwoord geven. Overigens is die goedkope prijs voor een jaar geen aktie, dat is altijd zo Je krijgt gewoon korting als je een langere periode afneemt.
Zit nu helemaal in de stres over morgen, dan is mijn NOD. Heb iig nog nergens last van.
Top!! dat zou fijn zijn :-). Ben echt computer doof nl :-).
Fijn ook dat het geen actie is, dan wacht ik even tot ik wel of niet ongi ben dan beslis ik dan ;-).
Je bent gewoon zwanger joh!
Zal je zien, ben je bij de dokter geweest hele mm gestart lukt het spontaan. :-*
Go Ukkie!! Nergns last van :mrgreen:
@SuusyQ wrote:
@ukkie27 wrote:Wow, ik ben er ook even niet, meteen 8 pagina’s te lezen :shock:
Top!! dat zou fijn zijn :-). Ben echt computer doof nl :-).
Fijn ook dat het geen actie is, dan wacht ik even tot ik wel of niet ongi ben dan beslis ik dan ;-).
Je bent gewoon zwanger joh!
Zal je zien, ben je bij de dokter geweest hele mm gestart lukt het spontaan. :-*
Ik hoop het zo :oops: Als mijn temperatuur morgenvroeg niet gedaald is ga ik denk ik testen, of zou dat nog te vroeg zijn op 11 DPO :think:
DANK & TESTEN!!!
Nog wel een vraagje, bij mij staat nu de website, bij jou staat er zo mooi, my ovulation chart …
soort linkje zeg maar :-).
Je moet de BBcode pakken:
zet voor je link My Ovulation Chart
(hij staat ook goed als je bij “get code” de BBcode dus pakt)
Ik denk dat FF niet goed weet wanneer je eisprong is geweest omdat je weg weinig temperaturen hebt van voor je eisprong en dan ook nog die erg hoge uitschieter op dinsdag. Was je ziek?
Dank voor de felicitaties :inlove:
Ukkie, ik ken veel uitdrukkingen maar wat is DPO??? :think:
Suus, je weet dat je temperatuur hoog blijft na je eisprong? Totdat je dus ongesteld wordt, dan gaat hij pas naar beneden. Of helemaal niet dus, als je zwanger bent
Marlous, DPO is Days Past Ovulation
En nu ga ik gehaktballen maken :mrgreen:
Days Past Ovulation, Marlous.
GELUKT!!! Zo trots :mrgreen:
Dank ukkie :-*
Ja dat denk ik ook hoor dat ik nog te weinig getest heb, of in ieder geval onvoldoende voor een goede conclusie ;-). Nee ik was niet ziek, was al langer wakker. normaal doe ik gelijk tempen maar had nu al een half uur liggen draaien omdat ik nog verder wilde slapen … Zal daar wel mee te maken hebben.
Kan er nu ook weer redelijker naar kijken ;-).
Gister hormonaal gestoord :roll: :mrgreen:
Owja en dpo is inderdaad days past ovulation ;-).
Ja, Suusy, daar is ie :mrgreen:
Ik vermoed dat je op dag 13 je eisprong hebt gehad, maar is erg lastig met zo weinig data