Aug- en Sept-stoppers 2011 #12 Willen meer positieve testen!

Ja dat denk ik dus ook!!

Maar goed, dat is inderdaad lastig met zo weinig data. Hopelijk of raak geschoten of volgende ronde een duidelijkere grafiek :wink:

Even testen, zet ik heb daarna wel in mijn onderschrift…

Edit beheer: link verwijderd

Ik denk inderdaad ook dag 13, Suus, gezien je lage temp… :slight_smile:

Huh? Wat is hier gebeurd vandaag? kom nog wel eens terug op de laptop… :wink:

Hier is erg actief gekletst vandaag! Ongeveer evenveel als de afgelopen drie maanden in totaal… 8)

ja ik denk het ook haha, dn hebben we iig kans :wink: haha. Maar we zullen zien of de 14e (of eerder uiteraard) en anders in mijn volgende grafiekje ;-).

Nou inderdaad Han, we kletsen zo dit deeltje vol haha, we halen de afgelopen maanden gewoon weer in!. :mrgreen:

Ik zeg: kletsen! 8) :mrgreen:

@ Han

Vind het ook een no-go om kinderen van die leeftijd alleen op internet te laten op school.

Hier ga ik wel wat anders doen, maar wij hebben zo’n kleine woning dat ik altijd kan horen wat ze kijken (nou kijken ze niet zo heel vaak, maar van de keren dat ze mogen kijken, blijf ik meestal zelf direct bij ze in de keuken) en bovendien zitten de mijne nog in zo’n leeftijd dat ze nog niet zo nieuwsgierig zijn naar andere dingen en klikken dus ook echt heel braaf alleen op Bumba, Nijntje en go (en dan het liefste die afleveringen die ze al een tig keer gezien hebben :mrgreen: :roll: )

Zie nog niets in je onderschrift? :angel:

Stuur je zo ff PB :wink: :-*

@ Suusy

Ik zou eerder zeggen op dag 15 (1 dag na de pos. ovu-test). Je hebt idd relatief weinig data en nog onnauwkeurig ook (open bolletjes geven aan dat de tijd teveel afwijkt om een betrouwbaar beeld te geven - mag eigenlijk echt max. een half uur eerder/later dan gemiddeld tempen, liefst echt altijd rond dezelfde tijd). Met het gestippelde kruis geeft FF trouwens ook al aan dat het niet zeker is dat je ei dan was (anders krijg je een gewoon kruis). Wat je eens kunt proberen is bij de hele erge uitschieters op ‘discard’ te klikken (waar je je temp. in kunt typen). Soms krijg je dan een beter beeld dan met die uitschieters erbij. Maar denk dat je met deze curve gewoon nog niet veel zult kunnen beginnen. :hug:

Oh ja, 's nachts ff snel naar de w.c. heeft nauwelijks invloed op je temp hoor, net als even wat lezen, kletsen of wakker liggen, zolang je maar echt heel rustig blijft liggen. Dat andere, tsja, dà t is natuurlijk wel behoorlijk wat actiever en kan weldegelijk een duidelijk effect op je temp hebben. :lol:

Ja ik weet het inderdaad die open bolletjes. Een keer vn het uitslapen en 2 keer van om kwart voor 5 wakker zijn… haha.

Dus volgende ronde zet ik gewoon de wekker :wink:

Dames dames wat kletsen jullie veel :shock: En ik kon het al niet bijhouden :? :mrgreen: :lol:

Maar verder leef ik dus nog :wink: Ik zal proberen om vanaf hier weer een beetje bij te blijven, maar of dat lukt met dit tempo…:wink:

Sorry, geen ervaring met ovulatietesjes en FF maar ik hoop dat degenen die daar nu mee aan het ‘vechten’ zijn ook snel zwanger mogen worden :pray:

Zag iets voorbij komen over kinderseries, brrrr Bumba en Dirk Scheele, dan gaat de tv hier echt op iets anders (en Thomas de trein vinden we hier ook echt een verschrikking :sick: ) Dora en Diego is ze ernstig aan verslaafd dus daar hebben we maar mee leren leven, niet geweldig maar ze pikt er stiekem wel een hoop van op (of je met alles blij moet zijn is een tweede, maar goed, we zijn er zelf ook altijd nog bij om dingen bij te sturen he) En gelukkig vindt ze nu dingen als Peppa Pig en Sesamstraat ook leuk, is weer es wat anders :angel:

Gisteren hebben we met 12 weken 1 dag weer een echo gehad en daarop waren 2 prachtig mooi gegroeide kindjes te zien, keurig op schema en alles :dance:

Er zitten dus echt 2 babies in m’n buik al merk ik er nog niet veel van (ja behalve een al best wel beetje enorme buuk :roll: ) m’n moeder is voorzichtig los aan het gaan op marktplaats om de uitzet aan te vullen en Manlief zit nu ook op marktplaats wagens te kijken :mrgreen:

Zat ook even op Marktplaats te neuzen en zag heel veel identieke setjes kleding voorbij komen, geloof toch niet dat dat ons ding is, ook al waren ze een-eiig.

Han ik pb je even, heb alweer 3 afspraken staan, hoop dat je het erop gepropt krijgt :mrgreen:

JEEEE 2 beebjes :mrgreen:.

Zo leuk. Spam je ons showtopic even vol? Dat staat nog steeds op deel 1 pagina 6 ofzo … :roll:

SuusyQ, de echo fotos van de tweeling staan nu in het show topic :mrgreen:

Superleuk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik wil er ook wel twee! :inlove: :inlove: :inlove:

Mee tooo :smiley:

Of gewoon eentje, daar doe ik het ook wel voor :wink:

alsof we iets te kiezen hebben :silenced:

Of drie!!! :inlove:

Of 8

Octomam :mrgreen:

Maar dan beter dan dat mens. 8)

Meld.

Verjaardag gehad vandaag en vanavond nog even een paar rondje geschaatst dus niet veel puf meer.