Aug- en Sept-stoppers 2011 #12 Willen meer positieve testen!

@HanB wrote:

Maar dan beter dan dat mens. 8)

inderdaad!

niet bijgelezen, ik ga nu kleding van jayden bij aangeboden zetten, dus indien jullie interesse hebben :stuck_out_tongue:

Maar EEF!!! Er staan ook nog allemaal meisjes babykleertjes bij??? :shock:

@SuusyQ wrote:

Maar EEF!!! Er staan ook nog allemaal meisjes babykleertjes bij??? :shock:

ja, dat klopt, die rompers moet ik er nog ff afgooien :wink:

hele woonkamer ligt hier bezaaid met kleding, allemaal stapels met maten… pfffff…

en ik moet nog zooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeeeeelll…

Kan me voorstellen dat het een berg is :wink:

Maar waarom doe je alles weg dan??

(als ik zo nieuwschierig mag zijn…)

eh, check mijn onderschrift :inlove:

I know, maar wat als je hierna weer een jongetje krijgt??

haha, wij houden het bij 2 :wink:

Owwwww vandaar ;-).

lijkt me wel vreemd gevoel hoor, alles verkopen. Maar goed kan je wel weer allemaal leuks kopen voor de nieuwe beeb :mrgreen:

h&m uitverkoop tot op het bod + nog eens 11% elfstedenkoorts korting op ALLES!! Dus suc6!

Goedemorgen dames!!! :mrgreen:

Eef, meteen maar opruiming aan het houden? :wink:

Goedemorgen! :slight_smile: Hoop straks even op de laptop langs te komen, anders vanavond wel!

goedemorgen!

Ja is wel raar hoor om nu alles weg te doen… Hij had zoveel leuke kleding…

Han, ja ben maar meteen begonnen… Wil kleertjes voor mijn meisje kopen :inlove: en tja, moet echt opruimen, neemt zoveel ruimte in beslag… En je bent niet alles in 1 keer kwijt helaas. Heb alles vind ik wel goedkoop gedaan, des te sneller ben ik er vanaf :wink:

Eef: Ik heb altijd gezegd dat ik alleen maar meiden krijg, en we hebben niet veel kleding van Maarten, dus dan heb ik er niet zoveel werk van straks… 8) Als we wel een jongen mochten krijgen, zal ik me ook tien keer in de rondte moeten werken, zo belachelijk veel kleding heb ik nog van de meiden! :mrgreen:

Lin: Kom maar gauw bijlezen en weer meeschrijven! :-*

jeetje Linda, jij ook al de 15 weken voorbij!!

Haha Han, dat geloof ik graag dat je er dan ook veel werk aan hebt!

Volgens mij heb ik voor elke maat wel 2-3-4 enorme bananendozen vol… :lol:

zo dan :shock:

Gecombineerd gezin, hij nam kleding mee, ik ook, met drie kids, en daarnaast heb ik een kledingverzamelpunt gehad… Dan krijg je dat! :wink:

Wil heel graag langs komen op laptop, maar mijn jochie is verslaafd aan alles waar je maar spelletjes op kunt doen. heb geen zin in strijd nu! Wie komt kom ik tijdens de lunch langs!

@Iuno wrote:

@ Suusy

Ik zou eerder zeggen op dag 15 (1 dag na de pos. ovu-test).

Dag 15 lijkt me niet, op dag 16 is haar temperatuur zelfs gedaald. En omdat ze 's ochtends test kan het goed zijn dat haar ovutest 's ochtends nog negatief is en dat ze toch later op de dag een eisprong heeft gehad.

Ik lijk toch echt door te zijn naar de volgende ronde, zojuist al wat bloed gespot :cry:

@ukkie27 wrote:

@Iuno wrote:

@ Suusy

Ik zou eerder zeggen op dag 15 (1 dag na de pos. ovu-test).

Dag 15 lijkt me niet, op dag 16 is haar temperatuur zelfs gedaald. En omdat ze 's ochtends test kan het goed zijn dat haar ovutest 's ochtends nog negatief is en dat ze toch later op de dag een eisprong heeft gehad.

Ik lijk toch echt door te zijn naar de volgende ronde, zojuist al wat bloed gespot :cry:

Haha :-). Wat mijn ovulatie al niet teweeg brengt :mrgreen: