Ik zou eerder zeggen op dag 15 (1 dag na de pos. ovu-test).
Dag 15 lijkt me niet, op dag 16 is haar temperatuur zelfs gedaald. En omdat ze 's ochtends test kan het goed zijn dat haar ovutest 's ochtends nog negatief is en dat ze toch later op de dag een eisprong heeft gehad.
Ik lijk toch echt door te zijn naar de volgende ronde, zojuist al wat bloed gespot
Het is hier tot nog toe bij 1 druppel bij het afvegen gebleven. Het was wel geen oud bloed, leek meer op donker slijm. Dus ook geen helder rood. Vind het een beetje lastig nu, want moet op de eerste dag de gynaecoloog bellen voor een afspraak. Anders zou ik pas maandag kunnen bellen en dan zit ik op mijn werk :think:
Het is hier tot nog toe bij 1 druppel bij het afvegen gebleven. Het was wel geen oud bloed, leek meer op donker slijm. Dus ook geen helder rood. Vind het een beetje lastig nu, want moet op de eerste dag de gynaecoloog bellen voor een afspraak. Anders zou ik pas maandag kunnen bellen en dan zit ik op mijn werk :think:
Toch een testje wagen? :think: :eh:
Ik ben net naar de wc geweest, dus dan zou ik even moeten wachten :oops: En zou dat nu al 's middags kunnen? Het is nog erg vroeg natuurlijk. Heb ze van KV en Sensi.test.
Begin overigens wel wat kramp te krijgen, maar dat zegt natuurlijk ook niet altijd iets.
Mijn kleine jongen heeft eindelijk op het potje geplast net, ben echt zo ontzettend blij en trots!!! Dacht echt dat het nooit goed zou komen, maar heb nu weer hoop!
Dag 15 lijkt me niet, op dag 16 is haar temperatuur zelfs gedaald. En omdat ze 's ochtends test kan het goed zijn dat haar ovutest 's ochtends nog negatief is en dat ze toch later op de dag een eisprong heeft gehad.
Hmmm... hoe kwam ik bij 15... :think: Bedoelde 16, bij de temp dip, maar valt gewoon moeilijk wat over te zeggen gezien de verschillende temp.tijden en 'nachtelijke avontuurtjes'. :lol: Als je alleen naar het cervixslijm kijkt, kom je idd wel eerder op dag 13 uit...
En jij TESTUHN!!! :D
Oh, ik zie net dat het toch wel meer lijkt door te zetten... :hug:
Mocht je toch onzeker blijven en willen testen, KV ken ik niet, maar S.ensitest is volgens mij best gevoelig.
@ Linda
:clap: voor je ventje!
Maar hoezo 'eindelijk', ben je er dan allang met hem mee bezig?
Verreweg de meeste kinderen worden 'ergens' tussen 3 en 4 jaar zindelijk, vaak rond 3,5 jaar, dus als het bij jullie nu lekker doorzet, is hij heel 'gemiddeld', hoor. :wink: :thumbup:
Hier is de middelste vlak voor z'n 3e verjaardag begonnen met zindelijk worden en inmiddels gaat het nog maar af en toe mis, maar bij de oudste ging het met bijna 4 echt nog heel vaak mis en zelfs nu (met bijna 5,5) is hij nog steeds niet 100% zindelijk... :wall:
@ babywens
:dance:
spoiler krijg je altijd (zowel bij tekst als foto's) door op de spoiler knop te drukken (komt dan een * op die knop achter 'spoiler' te staan), dan achter de tekst of link naar de foto te zetten en dan weer op de spoilerknop te drukken. Of je typt zelf mbv de 'speciale' ALT-knop voor de vierkante haakjes vooraan en [ /spoiler] (maar dan zonder spatie) achteraan...
Idd, zie het nu ook dat ie direct geupload is. Dan kan het idd niet.
Zou ik trouwens wel mee oppassen, hoor, want de foto’s die je direct upload kun jezelf achteraf niet meer verwijderen en blijven dus zolang voor iedereen zichtbaar totdat de mods/beheerders een sgaan opschonen (en dat kan echt jaaaren duren).
Vandaar dat ik zelf altijd foto’s upload naar photobucket en vervolgens alleen via een link de foto plaats. Zo kan ik de foto ten alle tijden weer zelf verwijderen.
Hier een klein beetje bijgekomen inmiddels. Mag ook wel , want ben het weekend alleen met de kids en volgende week blijkt het schoolvakantie te zijn (kwam ik vandaag heel toevallig achter). Schooltje is dan wèl open (fungeert nl ook als kinderopvang voor werkende ouders), maar de kantine waar de kinderen die de hele dag blijven altijd middageten niet. Vind het ook weer zowat de oudste dan die week een paar boterhammen mee te geven en toch ook hele dagen te laten gaan, dus heb nu maar afgesproken dat mijn jongens dan alleen 's ochtends komen. Gelukkig is hub dan wel woensdag en donderdag vrij, dus dat scheelt dà n wel weer.
Oudste is de afgelopen paar dagen ook erg zenuwachtig/onrustig, dus hoop dat als we dan lekker veel naar buiten gaan dat ook weer wat afneemt…