Aug- en Sept-stoppers 2011 #12 Willen meer positieve testen!

Iuno: Probeer vooral voor ogen te houden dat je kind niet verandert door een labeltje, maar dat jij er juist een handvat door krijgt. Het maakt niet uit wat voor labeltje er op komt te zitten, jij staat klaar voor hem, je biedt hem wat hij het allerhardst nodig heeft, namelijk een liefhebbende mama, die hem wil helpen opgroeien en gelukkig worden. Door het labeltje leer jij straks inschatten wat er ‘mis’ is met hem, leer je zijn denkwijze begrijpen en inschatten, en kun je hem beter leren wat hij eventueel moet ombuigen van wat nu nog negatief is, richting het positieve. :-*

Suus: Je maakt het spannend! Misschien een late innesteling, dus dan ook pas later verhoogd HCG… :pray: :pray: :pray:

Spannend!

En leuk die groeiende buikjes

@ han

:-

Dat weet ik (gelukkig) ook wel. :wink: Hoewel het er naar uit ziet dat het toch ook best allemaal (indirect) mijn schuld kan zijn door onze woon-/leefsituatie de 1e 3 jaar van zijn leven. :frowning:

Aan de ene kant zou het natuurlijk fijn zijn als dat zo is, want dan hoeft hij dus geen ‘labeltje voor het leven’, maar aan de andere kant zou dat wel nòg meer slikken zijn, want geen ouder merkt graag dat ze een grove fout hebben gemaakt waardoor zijn/haar kind tot schade is gekomen…

Helpt ook niet echt mee dat de onderbuuf nu op werkelijk álle slakken zout aan het leggen is en overal naarstig op zoek is naar een stok om mee te kunnen slaan (figuurlijk dan :wink: ). Ze begint nu zelfs gesprekken van 2-3 jaar geleden op te rakelen en verdraaid de boel dan zo dat er uit komt dat ìk (dus al jaren lang) altijd over van alles zeur en klaag en dingen van anderen eis terwijl ik zelf dat zelf wel of juist niet zou doen. :?

Die vrouw tikt gewoon echt niet meer helemaal lekker. 4 Jaar nooit geen problemen, bij navraag (uit goed buurschap) ook nooit klachten over geluidsoverlast van de kinderen, maar juist altijd begrip (‘ik heb zelf ook kinderen gehad’, ‘kinderen moeten kunnen spelen’, ‘ik hoor wel wat, maar mij stoort het niet’) en nu opeens, sinds ze niet meer werkt en zeker sinds ze flink achteruit is gegaan qua gezondheid, schijnt ze opeens zo’n beetje elk zuchtje en elke scheet van ons te horen en zich daar vervolgens ook nog eens vreselijk aan te irriteren. Nu zouden ze elkaar niet eens meer kunnen verstaan door het continue gestamp van onze kinderen :eh: - goed, het zijn idd net kleine olifantjes :lol: , maar ik wijs ze er al continu op dat ze moeten proberen zachter te lopen (meer kan ik niet doen) en ze kan mij niet zeggen dat ze daardoor zò hard gedreun hoort dat je echt geen normaal gesprek meer kunt voeren beneden bij hen. Zowieso lopen de kinderen echt niet de hele dag door de woning te banjeren (en hebben ook geen schoenen aan), zijn ook altijd genoeg momenten dat ze lief aan het spelen zijn of een poosje t.v. kijken, verder ligt maar de helft van onze woning boven die van haar en bewegen wij ons voornamelijk in het andere deel en tot slot zijn de kinderen over het algemeen altijd wel een aantal uren tot een hele dag (van 08:15 - 16:30) niet eens thuis. :roll: Mens zou eens òf regelmatig een bezigheid buitenshuis moeten zoeken, of in therapie moeten gaan (schijnt ook wel al jaren een beetje ‘geestelijk gestoord’ te zijn). :silenced:

Oh ja, waarom ik dit hier allemaal schrijf: ben ik het weer kwijt. :wink: :-

Lieve iuno,

:hug:

Han, mooi geschreven :-*

Wat een rust hier vandaag…

Goede avond.

Iuno jeetje wat een gedoe weer bij je, doe lekker rustig aan .

Hier nog weinig te melden nog steeds geen ongi, wordt helemaal simpel van dat gewacht.

Heb gelukkig wat afleiding aan de komen de carnaval, ga voor het eerst mee doen met de optocht.

SuusyQ spannend hoor.

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

zo

alle kleding van Jayden heb ik op de foto.

pffffffffffffffffffffffff

zo dat lucht even op :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:

@inge77 wrote:

Goede avond.

Iuno jeetje wat een gedoe weer bij je, doe lekker rustig aan .

Hier nog weinig te melden nog steeds geen ongi, wordt helemaal simpel van dat gewacht.

Heb gelukkig wat afleiding aan de komen de carnaval, ga voor het eerst mee doen met de optocht.

SuusyQ spannend hoor.
Is het dan niet tijd voor een testje? :think: :eh:

@Amy82 wrote:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

zo

alle kleding van Jayden heb ik op de foto.

pffffffffffffffffffffffff

zo dat lucht even op :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen:

En, is iedereen flink verwend gister? :wink:

Kwam er gister achter dat mijn vruchtbare dagen deze ronde op mijn verjaardag zijn… Zou het eindelijk geluk brengen? :wink:

Suus: Hoe is het bij jou? :pray: :pray: :pray:

Sorry meiden ik ben een beetje stil, afgelopen maand ineens 3 dagen later en dan toch ongesteld worden…ik zit even met een grote teleurstelling. Nee ik denk niet dat het een vroege miskraam is geweest ofzo. Maar heb er gewoon even de balen van.

Daarnaast is manlief richting een burn out, gelukkig op tijd aan de bel getrokken bij HR en arbo arts. Maar het veroorzaakt wel wat spanning tussen ons. De normale verhoudingen zijn even op de schop en dat vind ik heeeeel lastig.

We hebben wel een ontzettend gezellige verjaardag gehad zaterdag, kleine meid is mega verwend oa met haar eigen beautycase :inlove: :inlove: en ze is helemaal weg van haar nieuwe bambino loco :thumbup:

Komop dames, testen!

Och Marlous, bij jullie ook al zwaar weer… :hug:

Fijn dat de verjaardag wel leuk was! :smiley: Een beautycase, toe maar! :wink:

wij doen niet aan Valentijn :wink:

en ik ben zoooooooooooo moe… :zzz: :zzz: :zzz:

Dit jaar ook geen valentijn gedaan…

Gister een relatie gestart met de wc pot al vnd mijn maag het niet nodig er ook daadwerkelijk wat uit te gooien.

Ik test me suf han maar ik kan de streepjes er helaas niet op kijken …

Dus nope geen positieve testen, temp vandaag ook weer gedaald, waar die gisteren steeg :think:

Hopelijk snel duidelijkheid.

marlous :hug: voor jou.

EEF!! Eindelijk alle kleertjes op het internet! Hopelijk verkoop je alles snel!!

Ben werken!

Toedels!!

(o en voor iedereen die ik vergeten ben sorrrry… heb haast :mrgreen: )

Nog steeds geen streepje? :eh: Hopelijk dan over een paar dagen alsnog!!! Ik blijf duimen voor je… Zeker gezien je misselijkheid, heb ik goede hoop! :pray:

Hier heeft j een bos rozen laten bezorgen op mijn werk gisteren :inlove:

Foto staat op mijn fb :inlove:

@Becky wrote:

Hier heeft j een bos rozen laten bezorgen op mijn werk gisteren :inlove:

Foto staat op mijn fb :inlove:

Ohh wat een romantische man!! :inlove: