Mijn buik was al iets opgezet maar nu zet ook mijn maagstreek op. Echt heel erg. Toch raar?!
@SuusyQ wrote:
Dit jaar ook geen valentijn gedaan…
Gister een relatie gestart met de wc pot al vnd mijn maag het niet nodig er ook daadwerkelijk wat uit te gooien.
Ik test me suf han maar ik kan de streepjes er helaas niet op kijken …
Dus nope geen positieve testen, temp vandaag ook weer gedaald, waar die gisteren steeg :think:
Hopelijk snel duidelijkheid.
Oh jee wat spannend zeg!! Gewoon doortesten

@babywens wrote:
@Becky wrote:Hier heeft j een bos rozen laten bezorgen op mijn werk gisteren :inlove:
Foto staat op mijn fb :inlove:
Ohh wat een romantische man!! :inlove:
:inlove: het was ook echt een mooie bos :inlove:
Grrrrrrrr ticker verwijderd omdat hij van FF was, en niet van kok… :evil:
Om dan nog even af te reageren over iets geheel anders:
Je zwaar autistische zoon van 9 alleen met de bus sturen, van de ene kant van de belachelijk drukke stad, naar de andere kant, 's morgens vroeg, om naar school te gaan, omdat moederlief zich te belabberd voelt om hem verder dan het station te brengen!!! Hoe godvergeten onverantwoordelijk ben je dan ver$#@&%$(*&^!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Dat had ik ook Han, de jouwe heeft er nog lang opgestaan
Suusy, wat vervelend. Dat je temperatuur daalt hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent, ik duim nog even door
Verder ben ik het even kwijt :oops:
Hier is de ongi weer bijna weg. Eisprong zal nog wel twee weken duren, dus weer lang wachten :? Maandag in ieder geval weer een echo, ben benieuwd.
@HanB wrote:
Om dan nog even af te reageren over iets geheel anders:
Je zwaar autistische zoon van 9 alleen met de bus sturen, van de ene kant van de belachelijk drukke stad, naar de andere kant, 's morgens vroeg, om naar school te gaan, omdat moederlief zich te belabberd voelt om hem verder dan het station te brengen!!! Hoe godvergeten onverantwoordelijk ben je dan ver$#@&%$(*&^!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:shock:
@ukkie27 wrote:
Dat had ik ook Han, de jouwe heeft er nog lang opgestaanIk heb navraag gedaan… Het is vanwege de uniformiteit… Want tja, op een forum met zoveel mensen, wil je natuurlijk uniformiteit… Weg met eigen identiteit en zo, dat is overrated…
Suusy, wat vervelend. Dat je temperatuur daalt hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent, ik duim nog even door
Verder ben ik het even kwijt :oops:
Hier is de ongi weer bijna weg. Eisprong zal nog wel twee weken duren, dus weer lang wachten :? Maandag in ieder geval weer een echo, ben benieuwd.

Han potverdorie dat schiet niet op :hug: wat een raar mens…
Becky wat een lieverd zeg. Heb van mijn man gisteravond ook nog een klein cadeautje gekregen :inlove: verwendouche van Kneipp :inlove:
Maandag weer een echo, ben ook benieuwd meis! Hopen dat ze dit keer dan wel gewoon mee willen werken, en er nu actie ondernomen kan worden…
@Becky wrote:
@babywens wrote:@Becky wrote:Hier heeft j een bos rozen laten bezorgen op mijn werk gisteren :inlove:
Foto staat op mijn fb :inlove:
Ohh wat een romantische man!! :inlove:
:inlove: het was ook echt een mooie bos :inlove:
heeft foto gezien Echt een heel mooie bos!!! :inlove:
@Marlous79 wrote:
Han potverdorie dat schiet niet op :hug: wat een raar mens…Ze laat in ieder geval al binnen een maand zien dat ze de druk van het opvoeden van een kind 24/7 overduidelijk niet aan kan, zoals ik al voorspeld had…
Becky wat een lieverd zeg. Heb van mijn man gisteravond ook nog een klein cadeautje gekregen :inlove: verwendouche van Kneipp :inlove:

Ohhhh Kneipp!!! Heeeeeeeerlijk!!! :inlove:
Even een foto van mijn lieve meid :inlove: :inlove:
Door naar de volgende ronde…
Nou zeg… :hug:
oh nee… :hug:
Marlous, leuk! :inlove:
Thanx! :-*
De traantjes zijn weer gedroogd, op naar curus jee :liar:
Idd leuke foto Marlous :mrgreen:
Schattige foto!
Ik vind dat hobbelpaard echt helemaal geweldig! Je meisje heeft maar geluk…