Aug- en Sept-stoppers 2011 #12 Willen meer positieve testen!

Jammer Suus :hug:

Ik was er bang voor, want dalende temperatuur betekent meestal wel dat je niet zwanger bent :oops: :oops:

Hobbelpaard is door mijn schoonvader gemaakt (timmerman met de vut). Het was al klaar voordat ik moest bevallen :mrgreen:

Jammer suusyq!!! :hug:

Jammer Suusy :hug:

gaaf hobbelpaard zeg!!

en Suusy :hug:

hier vanmiddag de extra echo gehad, niertjes, hartje, alles was goed :inlove: krijg alleen met 30 weken nog een extra groeiecho waarschijnlijk, om te kijken of ons meisje goed groeit :inlove: enne, het is écht een meisje, hebben we nog een keertje mogen zien :wink: ze was ook heel eigenwijs, er moest een echo gemaakt worden van haar profieltje, deed ze haar armpjes voor haar gezichtje :inlove:

Wat leuk Amy!! Heb je ook een foto?

(bij mijn verloskundige krijg ik er niet zo veel… :cry: )

Fotoooooooooo!!! :inlove:

Hoe is het nu met onze Han?

ja heb nog foto’s, ook van de 20 weken echo, moet ik nog scannen :wall:

heb er nu dus ook eentje dat ze haar armpjes voor haar gezichtje doet :inlove:

oja, en ze weegt 400 gram :inlove: of had ik dat al gezegd? :think:

Han heeft vanavond gehoord dat een heel lief kokvriendinnetje haar vruchtje is verloren, en is dus niet zo vrolijk momenteel… Ik had het al moeilijk vandaag, met lege buik, en leeg huis, en het wordt er niet beter op zo…

Wat schattig Amy. En 400 gram al! :inlove: :inlove:

Naar om te horen Han. :hug:

Han :hug:

is het een bekende?

foto’s in ons sf! :inlove:

:inlove: Heerlijke foto’s Eef!

En nee, volgens mij is het geen erg bekende op het forum…

Ik wil ook! :shifty:

Suus en Han :hug:

Eef al kleertjes verkocht? Zal zo je meisje eens gaan bewonderen.

Marlous, dat hobbelpaard…prachtig! complimenten voor je schoonvader.(bouwtekening?)

Hier een groeiende buik. Het begint al aardig invloed te krijgen op mn dagelijkse bezigheden. Slapen en bewegen wordt al wat moeizamer.

Kindje beweegt wel lekker. Duwt af en toe mn buik uitelklaar!

Zal binnenkort weer eens een buikfoto plaatsen. :lol:

Becky, hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt. Wachten duurt zolang als je iets wilt :oops:

Amy :inlove:

Marga, hopelijk krijg je niet al te veel last van kwaaltjes. Maar het is voor een goed doel :slight_smile:

Eef, interesse in meisjes baby kleding? :wink:

Geen hele stapels hoor maar ik ben in een enorme opruimbui. Box is de kamer uit :dance: en een mooie kast voor speelgoed ervoor terug. Zolderkamer gisteren ook opgeruimd en nu die koffers met baby spul uitzoeken. Ik wil toch niet alles bewaren, mocht er ooit :roll: hier een tweede meid komen, dan wil je daar toch ook wel wat nieuws voor kopen.

Neutraal spul hou ik nog even. Ook bij een hopelijk ooit :roll: nieuwe zwangerschap willen we nl niet weten wat het wordt.

En verder zit ik hier dus met mijn enorme opruimkriebel…achter de pc op mijn werk :wall:

Mooie buikfoto Amy! :inlove:

Amy mooie foto’s hoor.

Ga morgen een test doen, ga mee doen met de optocht en wil daarna nog even carnaval vieren, maar wil ook geen risico lopen dat ik zwanger ben en dat het dan mis gaat daar door.

Af en toe het idee dat ik last heb van mijn borsten, maar kan ook tussen de oren zitten natuurlijk.

@ Inge

:pray:

@ Han en Suus

:hug:

Gaan we wel weer gelijk op… :wink:

Verder niet zo gezellig. Zelf nog steeds verkouden en alledrie de kids ook niet in orde. Hebben alledrie veel geslapen vandaag (dat was dan wèl weer lekker :lol: ), zelfs de oudste is vrijwillig naar bed gegaan. :o

Hoop alleen dat ze vannacht wel doorslapen. :pray: Vooral de middelste want die is momenteel echt één zielig ziek hoopje. :frowning: