Aug- en Sept-stoppers 2011 #12 Willen meer positieve testen!

Ojee de test is positief, weet dus eigenlijk nu nog niets.

Ben ik nu zwanger of is dit nog van de miskraam.

Help.

Kan je na 6 1/2 week nog positief testen?

inge! :shock: :dance: dat is echt niet meer van je mk hoor, als die nu alweer 6,5 week geleden is! Ga je voorzichtig feliciteren! :inlove:

Hier alweer 22 weken meiden… Pfff wat gaat dat hard!! Kan echt niet wachten, ben zo benieuwd naar ons meisje :inlove:

Inge, dat kan echt niet van je miskraam zijn… je was toch schoon?

Ook ik was na zes weken weer zwanger, dus ook van mij een felecitatie enne… laat die borrel maar zitten!! :wink:

:inlove:

Inge!!! Je bent gewoon opnieuw zwanger!!! Gefeliciteerd meid! :inlove:

Verder even ego: Ik ben ziek! :wall: Vannacht groot deel van de nacht wakker gelegen met zulke ontzettende buikkrampen dat ik er misselijk van werd. :shock: Nu wel minder last gelukkig, maar nog steeds niet goed, en mn temp is ook belachelijk hoog, als is het nog geen koorts… Komt zooooooo slecht uit, manlief en ik gaan vandaag naar utrecht, en blijven daar ook nog een nachtje in een hotel! Vriendin past op de kids hier thuis… Net rennies en paracetamol genomen, hopelijk helpt dat. :frowning: We komen morgenavond pas weer thuis, dus ik ben er pas maandag weer waarschijnlijk.

Fijn weekend allemaal! :-*

Meiden ik weet het niet lees zoveel verschillende dingen op internet, mensen die na 8 weken nog positief testen enz.

Bel denk ik maandag de verloskundige maar even of de huisarts, moeten ze maar even bloedprikken of een echo doen weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

ik heb ook een keer met 5 weken mk gehad, toen was na een week alle hcg er al uit, is met bloedprikken gecontroleerd. jij had wel met 8 weken ofzo toch je mk? ik kan me ook niet voorstellen dat je nu daarvan nog hcg hebt…

zou die borrel ook lekker laten staan :inlove:

Inge, ook ik ga je voorzichtig feliciteren :inlove:

Nu wil ik meer! :shifty:

Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat je test nu nog positief zou zijn van de vorige keer. Bij mij was het ook binnen een week weg. Ik denk dat je gewoon weer hartstikke zwanger bent lieve Inge!!! :inlove:

eventjes een knuffel voor de niet zwangeren hoor!! :hug: :hug: :hug:

vind gewoon dat we straks nog wel allemaal tegelijk zwanger moeten zijn, dus voor juni allemaal een kindje in ons buik :pray: :pray:

helaas gaat het niet zo makkelijk in het echt dan het zo even zetten op papier, eh scherm :frowning:

Ik doe met je mee eef! Een hele dikke knuff en veel geluk voor de niet-zwangeren… :hug: Dat het maar gauw bij iedereen raak mag zijn!! :pray:

Oh inge, wat een leuke verrassing! :mrgreen:

Ga er zelf nog niet vanuit, voel me ook niet zwanger.

Wil morgen de verloskundige bellen moeten ze maar een echo maken of bloed laten prikken, weet het ook niet.

Heb volgens mij wel al weer een eisprong gehad, zo voelde het tenminste wel.

Inge, ik zou ook de vk bellen, je verhaal doen en zeggen dat je niet weet hoelang je zwanger bent, en vragen of je zsm een echo kan krijgen…

bij zwanger na een miskraam zeggen ze dat ik moet testen met een CB die geeft pas na hogere waardes aan of je zwanger bent, dan die van kruidvat.

Ga dat nog maar proberen en dan kijken wat die doet en anders nog bellen.

Vind dit maar niets dat onzekere gedoe.

Inge :hug: Hopelijk krijg je morgen gewoon positief nieuws :pray:

Mijn link naar FF is ook weggehaald, mag dat soms ook niet :think:

Nope…

Ik heb PB gehad, links zijn niet toegestaan…

Misschien handig om ook een FF achtige grafiek aan kok te koppelen :think:

INGE!!! Ik lees dat je zwanger bent :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd!!

Kan me wel voorstellen dat je het spannend vind/er nog niet op durft te hopen maar we houden het gewoon positief! :mrgreen:

Inge ik denk toch echt gefeliciteerd maar we wachten het gewoon nog even af en duimen ons suf :-*

Suus, je ticker is toch een grafiek met je NOD gegevens? Daar zie je hetzelfde in.

Hoe was je uitje met manlief Han??

@Marlous79 wrote:

Inge ik denk toch echt gefeliciteerd maar we wachten het gewoon nog even af en duimen ons suf :-*

Suus, je ticker is toch een grafiek met je NOD gegevens? Daar zie je hetzelfde in.

Mikjn ticker is gewoon een worm opeen balkje, daar staat verder niets bij over temperatuur ed… FF is gewoon handig omdat ie alles berekent. Ben gewoon een beetje lui :mrgreen: