Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

Overigens had ik al meer vreemde fratsen de afgelopen dagen…

- compleet de verkeerde pit aanzetten voor het koken

• pitten aan laten staan na het koken

Gelukkig hebben we een inductiefornuis, dat is wat veiliger dan gas, maar dan nog… :shock:

@SuusyQ wrote:

Han heeft last van zwangerschapsdementie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Haha, dat wilde ik ook al schrijven. :wink:

@ Han

Bij mij zijn geen voortekenen juist altijd goede voortekenen. :lol:

Is nu nog een beetje vroeg om iets te kunnen zeggen, voel meestal een dag of 3-4 voordat de :twisted: :twisted: :twisted: gaan komen dat het het gaat ‘zeuren’ in m’n rug, maar ook weer niet altìjd. :doh:

Hebben trouwens ook alleen maar een kans(je) al ik een vrij vroeg ei heb gehad (had wel al heeeel vroeg in m’n cyclus ‘vruchtbaar slijm’, dus zou wel heel goed kunnen :pray: ), want door alle spanningen momenteel schiet het verder niet echt op (mijn hoofd staat er gewoon ff helemaal niet naar, zelfs niet met ‘de evt. leuke consequentie’ in het hoofd en hub is ook niet zo happig als normaal (erg moe en heeft het ook moeilijk met wéér nieuwe onzekerheden/de nieuwe veranderingen).

Ik verwacht de :twisted: :twisted: :twisted: zo de 21e-23e en ga daar ook echt op wachten. M’n moeder is er rond die tijd ook, dus iig wel lekker afleiding. :slight_smile:

@ Marga en Linda

Bijna 12 en 20 weken alweer… :dance:

Ik wil ook weer!!! :oops: :silenced:

Ik wil ook afleiding!!! :wall:

Aan alle wachtenden: :hug:

Hier is het momenteel erg druk met aannemers omdat we willen gaan verbouwen. Zijn dus erg druk met offertes aanvragen en de vergunning regelen. Vandaar dat ik niet zoveel reageer, maar ik lees wel mee 8)

Vandaag maar eens aan de scriptie begonnen, ik heb echt een schop onder m’n kont nodig want ik doe veel te weinig :oops:

schopt ukkie flink hard onder haar poezelige achterwerkje Scriptie schrijven jij! :naughty:

@HanB wrote:

schopt ukkie flink hard onder haar poezelige achterwerkje Scriptie schrijven jij! :naughty:

:angel:

Zojuist een brief van het ziekenhuis gehad omdat de gegevens van mijn vriend niet meer juist bij hun in het systeem zitten. We moeten dus voor de afspraak van de gynaecoloog tijd maken om alle juiste gegevens door te geven. Komt nu toch wel erg dichtbij. Ben benieuwd wat ze van plan zijn.

Even juichen:

:dance: :inlove: :dance: :inlove: Het kamertje komt vanavond al!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Ukkie: Spannend zeg, ben heel benieuwd! :-* Hoe gaat het met je scriptie? :wink:

@HanB wrote:

Even juichen:

:dance: :inlove: :dance: :inlove: Het kamertje komt vanavond al!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Ukkie: Spannend zeg, ben heel benieuwd! :-* Hoe gaat het met je scriptie? :wink:

Wel foto’s maken straks :stuck_out_tongue:

Ik ben ook benieuwd, maar ik vermoed dat ik eerst 2 keer moet laten bloedprikken (dag 3 en 7 dagen na eisprong).

Mijn scriptie gaat niet zo lekker, maar ben er in ieder geval mee bezig 8) Ik ga meestal nog liever afwassen…

Even een vraagje tussendoor: eten jullie vis en wat voor vis eten jullie dan? En waar ga je het halen, visboer of diepvriesvis?

Wij eten heeeeeeeel af en toe vis, en meestal haal ik het gewoon bij de supermarkt. Bij hoge uitzondering haal ik het bij de visboer, als ik centjes over heb aan het eind van de week.

En ja, zodra hij staat, ik hoop morgen, maak ik foto’s! :inlove: Hoop dat het zijwandje van dit bedje er af kan, zonder de bodem dan los hangt. :pray:

Ik vind emo-buien stom! :wall:

@Lindaaa wrote:

Mijn lieve zoon heet nog altijd Tygo Han… :wink: Maar het gaat weer wat beter met hem…

ja, mijn lieve zoon heet Jayden :inlove: :mrgreen: :wink:

:x :snooty: :naughty:

@HanB wrote:

Hoe weet jij dat ukkie een poezelige achterwerkje heeft? :think: :mrgreen:

@Lindaaa wrote:

@HanB wrote:

:shock:

Ik weet alles toch?

@ukkie27 wrote:

@Lindaaa wrote:
@HanB wrote:

:shock:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dames dames wat een geklep. :mrgreen:

Han! Foto’s ASAP!!! en ja emo buien zijn inderdaad stom, weg ermee!

Ukkie? Wat voor studie doe je dan??? (of wat ben je aan het afronden kan ik beter zeggen :mrgreen: ) En eigenlijk moet je achterwerk nu wel op de foto :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Vis, nope nooit gelust :sick: (ik werkte vroeger als bijbaantje in een supermarkt, enne daar vlakbij was een visboer :sick: :sick: :sick: als die mensen in de winkel kwamen, jakkie bah zeg … rook je precies waar ze liepen haha…) enne daarnaast ben ik al 2 jaar vegetarier dussee nope. Ik zou zeggen gewoon visloos ;-).

Ukkie haar achterwerk op de foto? :o haha

Ja, ons showtopic moet ook vol :mrgreen:

Enneee poezeligheid moet beoordeeld worden natuurlijk :mrgreen: :mrgreen:

HAN!! Babykamer foto’s :mrgreen: (ben heus niet nieuwschiering :liar: :liar: :liar: :liar: )