Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

De bedbodem zit er niet bij! Heb gemaild, hoop vandaag iets te horen. Komt vast wel goed, want zijn erg leuke mensen, dus daar zit ik verder niet over in. Ze hebben er zelfs matras, verf, verfstalen, en een aerosleep bij gedaan! :shock: Even geduld dus nog!

SuusyQ, ik studeer fiscaal recht :slight_smile:

En ik ga geen foto van mijn kontje hier neerzetten :mrgreen:

Ik stap hier weer even in, druk geweest. Gisteren heeft mijn man mij mee uit eten genomen. Erg leuk.

Hij is nu in de sauna dus ik ben het huishouden maar aan het doen. Hoe oneerlijk.

Ik ben erg benieuwd naar de babykamer!

Hier is van 't weekend ws mijn ei. Deze week alvast goed benut! :stuck_out_tongue:

@ukkie27 wrote:

Zo zo doe maar slim ;-).

Zie je dat wel zitten met een zwangerschap/baby?? Of is het echt alleen nog maar scriptie en dan klaar??

Ik kan mijzelf nl niet voorstellen dat ik niet aan het studeren ben (nu ook weer tot eind van dit jaar) maaree een zwangerschap/baby en school :think:

@SuusyQ wrote:

@ukkie27 wrote:

Zo zo doe maar slim ;-).

Zie je dat wel zitten met een zwangerschap/baby?? Of is het echt alleen nog maar scriptie en dan klaar??

Ik kan mijzelf nl niet voorstellen dat ik niet aan het studeren ben (nu ook weer tot eind van dit jaar) maaree een zwangerschap/baby en school :think:

Ik heb een jaar geleden al mijn vakken gehaald. Ben dus al een jaar met mijn scriptie bezig en eigenlijk net zo ver als een jaar geleden :oops: Moet nu dus echt aan de gang, maar ik ga nog liever afwassen dan aan mijn scriptie werken :?

@ukkie27 wrote:

@SuusyQ wrote:
@ukkie27 wrote:

Zo zo doe maar slim ;-).

Ik heb een jaar geleden al mijn vakken gehaald. Ben dus al een jaar met mijn scriptie bezig en eigenlijk net zo ver als een jaar geleden :oops: Moet nu dus echt aan de gang, maar ik ga nog liever afwassen dan aan mijn scriptie werken :?

Hahahaha, ach joh gewoon afmaken dan is het maar klaar ;-).

Kan je de volgende opleiding gaan doen/die leuke baan scoren ;-).

@SuusyQ wrote:

@ukkie27 wrote:
@SuusyQ wrote:
@ukkie27 wrote:

Zo zo doe maar slim ;-).

Hahahaha, ach joh gewoon afmaken dan is het maar klaar ;-).

Kan je de volgende opleiding gaan doen/die leuke baan scoren ;-).

Ik werk al 4 dagen in de week, vind ik meer dan genoeg :stuck_out_tongue:

En er zal waarschijnlijk nog een opleiding achteraan komen (NOB), dus we gaan gewoon vrolijk verder.

Morgen komt de verkoper de bodem van het bedje hier brengen! :mrgreen:

Dus morgen foto’s. :wink:

vliegt weer verder, drukke dag vandaag

@ukkie27 wrote:

Ik ken het… Heb uiteindelijk zelfs zo’n 3 jaar over m’n scriptie gedaan. :oops: :oops: :oops: :mrgreen: Maar begon er al mee dat ik een half jaar studievertraging opliep ivm een uitwisselingsprogramma (beetje rottig ingepland, maar ging niet anders), daarna m’n studie/scriptiebegeleiding 2x een winter (4 maanden) stop laten zetten om hier skiles te geven en na het 2e seizoen skiles dus gelijk ‘blijven plakken’ en zo goed/kwaad als het ging m’n scriptie ‘op afstand’ af gemaakt. Uiteindelijk was het resultaat (natuurlijk) niet echt om naar huis te schrijven (had er na 1 jaar ook echt geen zin meer in), maar goed, het papiertje heb ik iig op zak. Had trouwens een paar dagen na het inleveren van m’n scriptie m’n 1e pos. test in m’n handen. :slight_smile:

@ babywens

Haha, is jullie huishouden dan virtueel ofzo (dat je dat op je computertje kunt doen ;)). :lol: :wink:

@ Han

Als je een goed gevoel bij die mensen hebt, komt het zeker goed!

@ vis

Probeer 1x in de week, maar komt er lang niet altijd van (vergeet het vaak en hub is geen viseter, dus als hij boodschappen doet, zit er meestal geen vis bij). Is hier geen visboer ergens in de buurt en in de supermarkten is het aanbod verse vis heel mager (en zowieso is verse vis duur, iig hier wel), dus eigenlijk altijd uit de diepvries (ook wel lekker makkelijk :oops: )

Ukkie wanneer mogen jullie bij de gyn komen? Spannend hoor.

Ze hebben daar wel iets met de mannelijke kant van hun klanten. Je kreeg toch eerst ook zijn formulieren niet?

Han lekker handig van die verkopers. Maar wel service zeg nabrengen.

Ben benieuwd naar het resultaat.

Vandaag met zn 2tjes wezen shoppen. Best aardig geslaagd. Maar de positiemode is niet aan mij besteed. Vind de kleuren en pasvorm helemaal niets. Ben tenslotte bij de h&m geslaagd met een broek en twee blouses.

Nog geen babykleertjes gekocht vond het moeilijk kiezen maar we hebben nog even de tijd.

Wij eten regelmatig vis en 9 van de 10 keer is dat uit de diepvries. Lekker stukje zalm :drool: of de grillvis van iglo, die is ook een grote hit hier :drool:

Het is het jaar van de waterdraak, dat schijnt een heel goed babyjaar te zijn (alsof we het over wijn hebben …). :think:

Maar goed, mensen die geborgen worden in het jaar van de waterdraak koppelen groot talent aan een kalm karakter, aldus de chinese horoscoop :-).

Han, foto’s??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Even mezelf opgezocht ik ben een vurige haas :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zo aan het werk, tot vanmiddag!!! :smiley:

@SuusyQ wrote:

Het is het jaar van de waterdraak, dat schijnt een heel goed babyjaar te zijn (alsof we het over wijn hebben …). :think:

Maar goed, mensen die geborgen worden in het jaar van de waterdraak koppelen groot talent aan een kalm karakter, aldus de chinese horoscoop :-).

Han, foto’s??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

klinkt goed!!

Heb vandaag niet echt mijn dag vandaag, ben beroerd en veel last van bandenpijn. t is allemaal voor een goed doel! :wink:

jammer dat je niet kon kiezen uit babykleertjes, Marga. Ik zou ook niet kunnen kiezen en gewoon te veel meenemen :slight_smile:

Vervelend dat je last hebt Linda, maar het is inderdaad voor een goed doel!

Ben benieuwd naar de foto’s Han!

En wat bedoel je precies met dat ‘onze huishouden virtueel is’, Iuno. Snap het ff niet :?

Hier al twee dagen buikpijn van de eisprong. En nu gaat hij twee dagen van huis… arghhh

Ohh ik snap de opmerking al!! :oops: Misschien mijn haar maar blond verven…

Ik had ff pauze van het poetsen :mrgreen: Pauzes zijn erg belangrijk tijdens het huishouden. Anders weet ik niet wat jullie allemaal uitspoken. :mrgreen:

Marga, wij hebben donderdag een afspraak bij de gynaecoloog en ze waren inderdaad de vragenlijst van mijn vriend vergeten mee te sturen. Nu krijgt hij dus weer een brief dat hij zijn gegevens moet laten controleren omdat zijn oude adres nog in het systeem staat :stuck_out_tongue:

Wij proberen ook regelmatig vis te eten en dat is vrijwel altijd diepvriesvis.

heb net even gekeken naar de kinderbijslag - was wel benieuwd.

€ 188,57 euro per kwartaal. Lijkt nog wel wat, maar als je het per maand uitrekent :slight_smile: Maar goed, je kunt het wel weer mooi gebruiken voor de baby.

Als ik zwanger raak wil ik goed gaan uitrekenen of het nog wel zin heeft qua financien om te gaan werken.

Hebben jullie nog tips ? Kinderbijslag reken ik maar niet mee, dat lijkt mij wel een handig potje.

Op mijn salaris verdien ik namelijk niet zo heel veel. En ons kindje zou 2 dagen opvang nodig hebben.

Hebben jullie hier al over nagedacht?

Goeiemiddag,

Vannacht een gebroken nacht gehad. Gewoon 3 uur wakker gelegen.

Nu gaat het wel maar verwacht straks wel een flinke dip.

Babywens het hangt natuurlijk van je salaris af. en je kan natuurlijk een berekening maken van de opvangkosten. Veel opvangorganisaties hebben daar rekenentabelen voor op hun website staan. Maar met een beetje salaris kun je wel 2 dagen werken en een kindje naar de opvang brengen.

Zo ga nu de lunch voor bereiden!mmh pannekoeken en soepie