Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

Han: foto’s??? :shifty:

Ukkie: wat! Geen foto’s van poezelige achterwerkjes?? :lol: Ennuh gaat lekker daar bij die gyn met die vragenlijst.

Hier een hele tijd zitten klooien maar gisteren dan toch een goede opname van ons kleine stoomtreintje kunnen maken :dance:

Linkje: http://youtu.be/ezMxmnjdPPE

En morgen mogen we er naar kijken, we gaan proberen om daar een filmpje van te maken als dat lukt/mag. :dance:

@babywens wrote:

heb net even gekeken naar de kinderbijslag - was wel benieuwd.

€ 188,57 euro per kwartaal. Lijkt nog wel wat, maar als je het per maand uitrekent :slight_smile: Maar goed, je kunt het wel weer mooi gebruiken voor de baby.

Dat krijg ik hier zo’n beetje per maand (per kind)… :mrgreen: :stuck_out_tongue: :oops:

Is hier allemaal beetje anders geregeld dan in NL (wordt daarnaast tot de jongste 2,5 jaar is ook nog betaald om op m’n eigen kinderen op te passen :mrgreen: - is ook wel hard nodig, want hub heeft nu niet bepaald een wereldinkomen), dus kan je zo geen tips geven, behalve idd proberen uit te vinden hoeveel opvang kost, wat je daar evt. van terug kunt krijgen en hoe je dan met je loon uitkomt. Voor mij zou part-time gaan werken een financiele winst van hooguit een paar tientjes per maand opleveren - dat is het mij persoonlijk niet waard (zeker omdat hier in de buurt voornamelijk poets- en horecabaantjes te krijgen zijn), maar dat is natuurlijk voor iedereen weer anders…

@ Han

Hoe gaat het met de zenuwen/‘voortekens’? :smiley:

Hier opeens weer melk/colostrumachtige vloeistof wat af en toe ‘uittreedt’ (bij lichte druk, maar ook wel gewoon zo) :? Kan me dat niet herinneren van de andere 2. :think:

@ ukkie

Spannend meid! Hoop dat jullie er wijzer (en ‘rijker’ ;)) van zullen gaan worden. :-*

Ik kreeg helemaal geen meldingen meer, dacht dat er dus niets geschreven was :oops:

Ik kom morgen wel even reageren want zit nu op mijn mobieeopl en dat leest niet echt lekker en maak ongetwijfeld tikfouten :shifty:

Zo, hier ben ik ook weer eens!

Iuno: Nee, nog geen echte voortekens, op het toenemen van puistjes na dan. Ben dus bang dat het hem weer niet gaat worden deze ronde… :frowning:

Emmeken: Spannend, vandaag echo! Ik hoop op een mooi knipperlichtje voor jullie! :pray:

Marga: Vervelend, zo lang wakker liggen! Veel zorgen? :hug:

Babywens: Voor ons is het veel goedkoper wanneer ik thuis ben met de kids. Als ik zou gaan werken, zou mijn salaris alleen niet eens genoeg zijn voor de kinderopvang! :? Maar dat was niet de hoofdreden voor mij om thuis te blijven voor de kids hoor. :slight_smile: Dat had ook nog met andere dingen te maken, op dat moment.

Linda: Vandaag een betere dag? :hug: :-*

Verder kan ik helaas niet meer terug kijken.

Wat betreft de meubeltjes: De verkopers mailden gister dat het niet ging lukken, dus komt hij vanavond, de bedbodem. Dus kan nog steeds geen foto’s maken of plaatsen! :frowning:

Hey dames,

hier nog steeds een mindere dag. Voel me beroerd en nog steeds last van mijn banden. Heb het idee dat mijn hele buik nu in 1 keer helemaal omgegooid word ofzo, gisteren zo’n vijf keer mijn darmen moeten legen… :? Manlief had afgelopen weekend last van zijn rug, dus we hebben helemaal niks in huis gedaan. Alles komt dus op mij terecht weer, verwacht hij ook van me dat ik de douchecabine vandaag ook weer eens schoonmaak, ja want het was mijn idee die douchecabine! :shock: Echt, ik kon hem wel wat aandoen!! Was blij dat hij eindelijk naar zijn werk vertrok! haha Maar goed, ik zie wel wat mij allemaal gaat lukken vandaag. Vanavond komt schoonmoeder eten en even oppassen wanneer wij naar de vk moeten, dus wil het beneden sowieso netjes hebben… :wink:

Ik ga nog even liggen en dan ook maar gauw douchen, geloof dat er vandaag ook nog iemand van de bouw langs komt, dus moet helaas wel op tijd in de kleren… :-S

@HanB wrote:

Emmeken: Spannend, vandaag echo! Ik hoop op een mooi knipperlichtje voor jullie! :pray:

Eeuh Han, we hebben 2 dagen geleden al een geluidsopname van het hartje gemaakt, dus ik vermoed dat er ook wel een knipperlichtje zal zijn :wink:

Mocht je (of anderen) het gemist hebben, hier nog een keer de link naar het ‘filmpje’ :slight_smile:

Weet ik, maar het zien is toch iets heel anders dan het horen, vind ik altijd! :slight_smile:

Jij ook een echo Emmeken! Gaaf! Ja, dat hartje klopt zeker wel! Maar je gaat je kindje ziennnn!!! :inlove:

Ook wij gaan vandaag weer gluren! :inlove: Zal wel wennen zijn om de komende vier weken geen echo of wat dan ook te hebben, zullen vier lange weken worden vrees ik! Maar dan vier weken later ook alweer de 20-weken echo! Lijkt ook al zo dichtbij!

Dat hartje :inlove:

Ohhhhh Lin vandaag ook alweer gluren!!! :shock: En zelfs al bijna die magische 12 weken!!! :shock: :shock: :shock: Heerlijk meis, ik gun het je zo! :-*

Thanks!! :inlove:

Denk dat ik echt wel kan gaan janken wanneer die 12 weken echt voorbij zijn…

Pas maar op, straks jank ik met je mee! :inlove:

Ik hou je eraan!!! :mrgreen:

Deal! :mrgreen:

:inlove: De zijkant van Isa’s ledikant is er nu een week uit, en tot nog toe bleef ze netjes liggen als we haar naar bed brachten. Maar nu zat ze zowaar te spelen naast haar bed, de stiekemerd! :inlove: Mevrouw wilde niet slapen. :wink: Ben benieuwd of ze nu wel blijft liggen, hihihi. :mrgreen:

Haha ze valt vanzelf in slaap, ook al is het naast haar bed… :wink:

Ben zo lui! Moet nog zoveel doen en uiteindelijk loopt mijn kind nog steeds in zijn pyjama! :oops: (wil hij zelf…) Maar ik ga hem nu aankleden en dan eerst eens boodschappen doen en naar de bibliotheek, daarna met spoed schoonmaken!!

He Han, ik zie nu eigenlijk pas dat onze meiden maar een week schelen :smiley: Marijne is van 9 februari :inlove: 2 jaar alweer wat gaat dat hard he.

Ze is nog niet helemaal blij dat ze zonder speen moet slapen :shifty: maar waarschijnlijk heeft ze ook een paar kiezen die doorkomen, die arme meid. Luieruitslag, kwijlen, huilen bij het liggen en nog ging er geen lampje bij mij branden :wall: . Pas toen manlief gisteravond zei 'ik zie wel bulten, zouden het kiezen zijn? dacht ik pas ‘oh ja’ :oops: :oops:

Linda bijna 12 weken :dance:

Emmeken mooi filmpje :smiley:

Dames hoe waren de echo’s ?

Becky ik weet niet wat voor werk je doet, maar het is inderdaad een kwestie van uitrekenen. Maar ook van ‘ben ik geschikt om 7 dagen per week thuis te zijn’ want geloof me dat is niet iedereen! Ik in ieder geval niet :smiley: En het is ook altijd lastiger om weer aan het werk te komen als je er een tijd uit geweest bent. Maar dat ligt ook aan je functie.

ik mag vanavond pas… laat het nog wel weten!

We zijn vanmiddag even de stad ingedoken om te vieren dat de echo goed was, keurig volgens termijn en wel heel erg goed zelfs :mrgreen:

:inlove: :inlove:

Het moet nog wel ff landen hoor, maar dat zal wel snel genoeg gebeuren, ben doorgestuurd naar de gyn en kan daar woensdag al terecht voor een uitgebreide echo waarmee ze gaan kijken of het tusschenschot goed is en of het een-eiig of twee-eiig is.

Oh jee oh jee het zijn er twee!!! :shock: :shock:

Vanavond gaan we m’n ouders het nieuws vertellen, ben benieuwd of ze van hun stoel vallen. Emma stond iig al te dansen bij de VK: “het zijn er twee, het zijn er twee”

We hebben ook nog een filmpje gemaakt van de echo maar dat kost ff wat meer tijd om online te krijgen.

Twee!!! Wauw!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Gefeliciteerd Emmeken en Kees!!! :inlove: