Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

Ons lijstje:



Natuurlijk vergeten we al onze kleine :**: en :vlinder: niet… :kaars:

Ons Showtopic.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Deel 8

Deel 9

Deel 10

meld :wink:

Meld

Zit nu aan de brasiliennuts met chocolade, zijn wel minder lekker dan de pindarotsjes.

En ik ben dus nu weer terug naar de visite! :mrgreen:

Tot morgen ladies!!! :-* :-* :-*

Meld!



Wat heb je toch een honger Inge :mrgreen:

Waren geen volle zakjes meer hoor, maar ben wel dol op chocolade, en zit alleen beneden snaai ik toch meer.

Ken het…

@inge77 wrote:

Meld

Zit nu aan de brasiliennuts met chocolade, zijn wel minder lekker dan de pindarotsjes.




Hahahaha je bent wel goed bezig!!! :wink: Na mijn miskraam vrat ik kilozakken chocolade pepernoten weg!!

@HanB wrote:

En ik ben dus nu weer terug naar de visite! :mrgreen:

Tot morgen ladies!!! :-* :-* :-*




Wegsturen die handel!! :mrgreen:

Vind ik ook Lindaa ons een beetje in de steek te laten voor de visite :wink:

Was vandaag in Groningen en mijn ouders hadden de hele dag tv noord er wel op met alle drama wat daar nu gaande is. De dieren die nog niet weg gehaald zijn daar heb ik echt al bijna om zitten huilen… Ik jank echt om de kleinste dingetjes nu… hihi Maar ik vind het zo erg wat daar (en hier ook in Friesland trouwens) gebeurd, ik dacht dat ik de weg naar groningen aardig kon en vandaag schrok ik gewoon hoeveel water overal ligt… bah bah!



Had gisterochtend Tygo zijn kleren klaar gelegd, roept manlief me waarom Tygo sokken van mij aan moet… :think: hihi Vanavond had ik Tygo zijn bestek bij ML zijn bord neer gelegd… Paar voorbeeldjes van mijn warhoofd op het moment… :wink:



Maar nu ga ik eens gezellig doen met mijn man

Tot morgen maar weer!

Linda, Jayden vindt de metro en de bus ook geweldig, daar gaat hij elke week mee naar de oma van Alex :slight_smile: Morgen dus voor het eerst met de trein :dance:

Jayden vandaag tegen mijn buik: baby, ben jij een jongen of een meisje?



en dan met een ander gek stemmetje: ik ben een jongen!



“Zie je mama, het is een jongen!”



:inlove:

@Lindaaa wrote:

@HanB wrote:
En ik ben dus nu weer terug naar de visite! :mrgreen:

Tot morgen ladies!!! :-* :-* :-*




Wegsturen die handel!! :mrgreen:
Zijn onze beste dinnies, die sturen we echt niet weg! :inlove:

@Amy82 wrote:

Jayden vandaag tegen mijn buik: baby, ben jij een jongen of een meisje?



en dan met een ander gek stemmetje: ik ben een jongen!



“Zie je mama, het is een jongen!”



:inlove:
Awwwwwww!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Meld :mrgreen:

meld! :mrgreen:



@ babywens

Ondanks mijn maatje 36 (momenteel zelfs eerder 34 :? ), voel ik me in dat soort lingerie ook altijd heel ongemakkelijk (bij de gedachte het aan te hebben alleen al :shifty: ). Maar hij zeurt er nu al 6 jaar om, dus dacht nu, ach laat ik hem z’n zin dan maar eens geven, hij is na zulk soort ‘beloningen’ iig wel gewilliger ook dingen voor mij te doen (spontaan afval ontzorgen, koken, dingen in huis doen, met de kinderen spelen/naar bed brengen, ec.9 en dat is toch ook wel weer wat waard… :slight_smile:

@Amy82 wrote:

Jayden vandaag tegen mijn buik: baby, ben jij een jongen of een meisje?



en dan met een ander gek stemmetje: ik ben een jongen!



“Zie je mama, het is een jongen!”



:inlove:




:inlove:

Amy, wat lief!



Bij de VK was alles goed, bloeddruk nog steeds mooi laag. Ons ventje groeide boven gemiddeld en is zeer bewegelijk. Heb het idee hem soms al te voelen. :inlove:

Mijn placenta ligt dan ook aan mijn rugkant, dus vertelde ze mij dat ik hem idd sneller zal voelen… :smiley:

Tygo voelde ik ook voor het eerst rond 17 weken. Weet het nog zo goed die eerste keer!! :inlove: