Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

@Amy82 wrote:

Jayden vandaag tegen mijn buik: baby, ben jij een jongen of een meisje?



en dan met een ander gek stemmetje: ik ben een jongen!



“Zie je mama, het is een jongen!”



:inlove:




Cute!! :inlove:

@Iuno wrote:

meld! :mrgreen:



@ babywens

Ondanks mijn maatje 36 (momenteel zelfs eerder 34 :? ), voel ik me in dat soort lingerie ook altijd heel ongemakkelijk (bij de gedachte het aan te hebben alleen al :shifty: ). Maar hij zeurt er nu al 6 jaar om, dus dacht nu, ach laat ik hem z’n zin dan maar eens geven, hij is na zulk soort ‘beloningen’ iig wel gewilliger ook dingen voor mij te doen (spontaan afval ontzorgen, koken, dingen in huis doen, met de kinderen spelen/naar bed brengen, ec.9 en dat is toch ook wel weer wat waard… :slight_smile:




haha en wie weet houd je er een baby aan over!



Bij mij werkt dat toch niet, want manlief kijkt niet op of om…

Scheelt dat ik zwaarder was toen hij mij leerde kennen dus het intereseert hem niet dat ik nu 5 kilo ben aangekomen na ons trouwen :o



Maar dat gaat er straks weer af voor de vakantie!

Meld!! :mrgreen:



En ga nu direct even boven kijken. We hebben een kast gehaald van MP voor mijn schoonmoeder maar hoor allemaal dingen vallen boven :shock:

@Becky wrote:

Meld!! :mrgreen:



En ga nu direct even boven kijken. We hebben een kast gehaald van MP voor mijn schoonmoeder maar hoor allemaal dingen vallen boven :shock:




Nou, wat was er aan de hand??

Meld!



Haha Amy wat grappig is Jayden!!

Mare kijkt elke dag even naar mijn buik om te zien hoeveel de baby gegroeid is. :inlove: En ze heeft geluk, mijn buik is al echt mega! Foto’'s staan in het showtopic van de augustus mama’s 2012.



Babywens las ik nou dat jij op vakantie gaat naar Bali, tjee lekker zeg!!!



Hier gaat vakantie ws dus niet lukken… Kids hebben begin jullie vakantie maar dan ben ik 34 weken…en aangezien wij altijd gaan kamperen… :? Heb al zitten kijken naar een huisje ofzo in zuid duitsland maar dat is zoooo duur in het hoogseizoen… :shock:

Ja hoog seizoen is niet grappig :shock:

Heerlijk naar Bali iid. Kan niet wachten. Maar eerst…bikiniproof! :stuck_out_tongue:

Misschien kun je een last minute boeken

@babywens wrote:

@Becky wrote:
Meld!! :mrgreen:



En ga nu direct even boven kijken. We hebben een kast gehaald van MP voor mijn schoonmoeder maar hoor allemaal dingen vallen boven :shock:




Nou, wat was er aan de hand??




Schilderij was van de muur gevallen :wall:

Zo, ik kom mijn neus ook weer eens laten zien. :angel:



We hebben vandaag alle kerstspullen weer ingepakt… Blijft een kale boel dan hoor. :frowning: Ik vind al die lichtjes echt heerlijk!!! :inlove:

maat 34 maat 44 ik voel me nooit bikiniproof haha. Maar ML loves me just the way I am :mrgreen:



Heb al een week de kerstspullen opgeruimd :oops: Ik hou van de versiering enzo maar na 31 december ben ik er helemaal klaar mee.



Zo lief eef dat hij dat zei :-).



vandaag 4 baby/mama magazines aangeschaft :lol: I love it :lol:

Leuk Suus! Lekker lezen :slight_smile:



Een schilderij… haha



Heb de Dolce Gusto gekocht! Met 2 gratis dozen capsules naast de twee welkomst dozen :mrgreen:



Hier haal ik morgen de kerstboom weg. Zou ik vanmiddag doen, maar we gingen ff de stad in en op visite.

Wat is er weer veel geschreven :shock:



Heb alweer wat bloedverlies, ga dus door naar de volgende ronde :frowning:

@ukkie27 wrote:

Wat is er weer veel geschreven :shock:



Heb alweer wat bloedverlies, ga dus door naar de volgende ronde :frowning:




Oh neeh…

@ukkie27 wrote:

Wat is er weer veel geschreven :shock:



Heb alweer wat bloedverlies, ga dus door naar de volgende ronde :frowning:




Ow uk!! :hug: :hug:

Ik ga heus maandag niet naar babypark en dan ga ik ook heus geen geld uitgeven of teveel info foldertjes mee nemen … :liar:





O en …



Dames, Dames,



Ik stel even voor onderstaande te ondertekenen.



Ik zeg we gaan zwanger of bevallen 2012 uit! :mrgreen:



Keeping it positive :thumbup:

@ukkie27 wrote:

Wat is er weer veel geschreven :shock:



Heb alweer wat bloedverlies, ga dus door naar de volgende ronde :frowning:
Jij ook al niet… :frowning: :hug:

@SuusyQ wrote:

Ik ga heus maandag niet naar babypark en dan ga ik ook heus geen geld uitgeven of teveel info foldertjes mee nemen … :liar:





O en …



Dames, Dames,



Ik stel even voor onderstaande te ondertekenen.



Ik zeg we gaan zwanger of bevallen 2012 uit! :mrgreen:



Keeping it positive :thumbup:


Veel plezier met shoppen!!! :inlove:



En ja, ik ben helemaal voor, vandaar ook deze topictitel! :inlove:

@babywens wrote:

Leuk Suus! Lekker lezen :slight_smile:



Een schilderij… haha



Heb de Dolce Gusto gekocht! Met 2 gratis dozen capsules naast de twee welkomst dozen :mrgreen:



Hier haal ik morgen de kerstboom weg. Zou ik vanmiddag doen, maar we gingen ff de stad in en op visite.


Wij hebben ook een DG, heeeeeeeeeeerlijk!!! :inlove: Alleen is de koffie nog vreselijk duur, dus we gebruiken de senseo ook nog gewoon…

@babywens wrote:

Leuk Suus! Lekker lezen :slight_smile:



Een schilderij… haha



Heb de Dolce Gusto gekocht! Met 2 gratis dozen capsules naast de twee welkomst dozen :mrgreen:



Hier haal ik morgen de kerstboom weg. Zou ik vanmiddag doen, maar we gingen ff de stad in en op visite.


Wij hebben ook een DG, heeeeeeeeeeerlijk!!! :inlove: Alleen is de koffie nog vreselijk duur, dus we gebruiken de senseo ook nog gewoon…

Dank Han voor deze uitvergroting :-).

Maar ik ga er zeker van genieten :smiley:



Ligt het aan mij of is KOK ietwat traag? :think: