Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

Ja, ik heb er ook last van, ik dacht dat het aan onze verbinding lag…

Vandaar dus ook mijn dubbele berichtje hierboven. :wall:

Hier geen dg of senseo maar lekkere ouderwetse bakkies.

Wel bijgelezen maar er was zoveel dat ik niet meer weet op wie ik nu moet regeren :doh:

Inge ik hoop voor je dat het maandag allemaal in orde is en dat je snel weer zwanger mag worden.

Linda waar heb je geshopt voor je zw-kleding. Ik heb op internet al wat rond geneusd maar het s niet mijn smaak wat ik tegenkom. Nou ben ik ook een gigapietlut wat betreft kleding. Gelukkig kan ik bijna nog alles van mezelf aan. :dance: Ik hoop dat ik de winter uit kan zingen met mn huidige winterjas. Ga ik volgend jaar wel voor een nieuwe.

Heb vandaag weer eens drinkyoghurt geprobeerd en zowaar ik werd niet misselijk van de geur en smaak. Vond het wel heel anders smaken dan voorheen.

Ga nu mn ml gezelschap houden hij ligt al te bed, beetje griep/vermoeid.

Ben geslaagd bij z.e.i in groningen (zit hier ook in heerenveen) wel uitverkoop spullen gekocht, anders belachelijk duur! Allemaal spul van mamalicious enz.

Hebben ons nichtje van vier te logeren, ze heeft super goed geslapen en zelfs tygo is weer in slaap gevallen vanmorgen. Zo croissantjes maken met ze!

@HanB wrote:

@babywens wrote:
Leuk Suus! Lekker lezen :slight_smile:

Een schilderij… haha

Heb de Dolce Gusto gekocht! Met 2 gratis dozen capsules naast de twee welkomst dozen :mrgreen:

Hier haal ik morgen de kerstboom weg. Zou ik vanmiddag doen, maar we gingen ff de stad in en op visite.

Wij hebben ook een DG, heeeeeeeeeeerlijk!!! :inlove: Alleen is de koffie nog vreselijk duur, dus we gebruiken de senseo ook nog gewoon…

Gewoon niet naar de prijs kijken :wink:

Welke smaken kan je aanraden Han? Ik drink niet de gewone koffie, die bewaar ik voor visite die geen capp ofzo lust. Er zaten chocochino bij en heb eeen doos latte en capp.

Zag ook iets met caramel. Heb jij die toevallig al gehad?

oi

Ik wil ook babyshoppen! Waar ga je heen, Suus??

Babywens: Niet naar de prijs kijken gaat niet, want ik heb een strak weekbudget waarvan ik alles moet doen. :wink: Ik vind de latte erg lekker, en gebruik vaak de nesquick. Maar we gebruiken hier vooral de lungo, en doen er dan zelf normale melk bij, vanwege de prijzen. Bij de latte heb je namelijk maar 8 koffiecups, en daarnaast dan nog 8 melkcups in het doosje, dus dat is verhoudingsgewijs twee keer zo duur per kopje koffie. De rest moet ik nog proberen. :slight_smile: Caramel lijkt mij ook erg lekker.

Lin: Leuk! Waren de croissantjes lekker? :mrgreen:

Marga: Fijn dat je je weer wat beter voelt, en dat de yoghurt goed viel! :-*

Sorry Han, dat wist ik niet. Over een tijdje ga ik online wat bestellen en als het lekker is laat ik het weten. Je kan er dan ook wel een proberen als je niet de gok durft te nemmen. Nesquick lijkt mij ook wel lekker.

Leuk Lin eeen logeetje!

Ik probeer ook een weekbudget aan te houden, maar ik ga er altijd overeen. Erg irritant! En ik haal best veel bij de lidl

Komt Marloes hier nog wel eens? Of heb ik haar steeds misgelopen?

Haar NOD was gisteren.

We (nouja ik) heb ook een Dolce Gusto en heb ondertussen wel de nodige smaken uitgeprobeerd, en dit zijn wel zo’n beetje mijn favorieten:

Lungo : Gewoon lekkere bak koffie

Caramel Latte Macchiato : Lekkere Latte met goeie caramelsmaak, wel behoorlijk zoet.

Cafe Au Lait : Lekkere esspresso met melk

Caffè Crema Grande : flinke bak ‘normale’ koffie, wel een beetje slap.

Chocochino : Lekkere chocomel, zijn we beide wel aardig aan verslaafd, we hebben ook de nesquik geprobeerd, maar die smaakt echt nergens naar vergeleken met de chocochino

De Chai Tea Latte is ook wel lekker, maar moet je denk ik wel van houden.

Thanks!

Dan ga ik zo de Chocochino proeven want die zat in beide welkomstpakketten. En ik zag da als je online wat besteld, je ook de Chocochino erbij krijgt.

De Caramel Latte Macchiato ga ik ook bestellen. Ik heb nu de gewone Latte en die is ook erg lekker!

Ben er helemaal blij mee, hoewel ik wel een half uur in de winkel heb staan twijfelen. Vind ik het geld waard (man drinkt geen koffie) en toen welke kleur…

Hoe erg :roll:

Welk apparaat hebben jullie gekozen? Vond het erg lastig.

Heb gekozen voor de Dolce Gusto Circolo Titanium

Sorry dat is zo van het topic dwaal :oops:

Wij hebben de Latissima van Nespresso en ik lust geen koffie, kan je dus niet helpen :stuck_out_tongue:

Hier dan toch echt ongi geworden, heb ook weer veel last van m’n buik :cry:

Hoe gaat het nu met Inge en Marlous?

Ukkie :hug:

Naar is het he? :-*

Ik heb toch echt het gevoel dat we allemaal deze nieuwe ronde zwanger worden.

Het moet!!

@babywens wrote:

Thanks!

Welk apparaat hebben jullie gekozen? Vond het erg lastig.

Heb gekozen voor de Dolce Gusto Circolo Titanium

Ik heb de Creativa, eigenlijk alleen omdat dat de (enige) machine was die gewoon ‘automatisch’ een bakkie kan zetten en je dus niet op de hoeveelheid water hoeft te letten :slight_smile:

Als Emma nu de DG reclame op TV ziet dan roept ze altijd gelijk ‘Papa, daar is je koffie!’ :mrgreen:

Met mij gaat het wel goed, vloei niet meer.

Morgen maar eens kijken wat ze in het ziekenhuis zeggen, hoop echt dat alles weg is .

Wat schattig Kees!!

sterkte morgen Inge!

Inge, je hebt ook wel lang genoeg gevloeid nu hoor. Gemiddelde tijd om te vloeien is een dag of 12… :hug: Ik duim voor morgen! :-* Hoe laat moet je er zijn?

Babywens: Wij hebben deze, lekker vrolijk. :inlove: Als jij mij dan die Caramel stuurt, stuur ik jou wel Nesquick. :mrgreen:

Kees: Ik doe er zelf graag wat koffiemelk bij, want daar wordt hij wat romiger van. :slight_smile: Kunnen wij niet bij jullie komen voor een DG koffie-proeverij? :angel: :wink:

Ukkie: :hug:

Bah, ik hou niet van koffie! Ander onderwerp graag! :stuck_out_tongue: haha

Ander onderwerp?

Ik heb wel een ander onderwerp…

:angel:

Mijn cyclus lijkt deze maand weer genormaliseerd!!! :dance: :dance: :dance:

Nu durf ik eindelijk een heel klein beetje te hopen op een kansje voor ons… :silenced:

@ ukkie

:hug:

@ koffieapparaat

Houd zelf helemaal niet van koffie (de geur alleen al :sick: ), maar hub zeurde (wat ee´n zeur heb ik, hè :lol: ) al 6 jaar om een ‘één-knops-apparaat’ (en dan natuurlijk niet een ‘gewone’ waar je elke keer zelf koffie in een filterzakje in moet doen :wink: ), dus me er voor afgelopen kerst toch maar eens in verdiept (arme vent heeft zich afgelopen zomer ook wel uit de naad gewerkt voor de extra kinderkamer en de nieuwe auto), maar vind pads en zeker cups op den duur echt véél te duur, dus uiteindelijk voor een middenklasse apparaat met koffiemolen gekozen.

Toevallig ook nèt een actie te pakken gehad, dus scheelde ook nog €30. :slight_smile:

@ weekbudget

Heb ik ook wel gedaan, maar werkte gewoon niet. Nu met een maandbudget gaat het over het algemeen prima (qua eten/drinken/huishoudzooi iig, ‘overige posten’ springen hier en daar nog weleens dat budget :oops: ).

@ Inge

:pray: voor morgen :hug: