Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

Ff snel, ben nog @ werk. Morgen reageer ik wel langer

#koffie: bah doe mij maar thee.

#weet niet meer wie het vroeg maar ga morgen naar babypark :-).

#inge, duimpjes voor jou :slight_smile:

Voor de rest een fijne avond en tot morgen!

O en Han. Ik ben vorig jaar 24 geworden. Zou jij dit op t lijstje aan willen passen?? Dank!

Hoi meiden,

sorry ik ben een beetje stil de laatste tijd hier :oops:

Ik ben net weer ongesteld geworden dus we gaan weer op naar de volgende ronde. Had ik overigens wel verwacht, manlief en ik hebben even een dipje gehad. Gelukkig was het een dipje en geen dip :wink: dus we kunnen er weer tegen. Maar we moeten echt meer tijd voor elkaar maken.

Overigens ben ik nu even supertrots op mijn kleine meid :inlove: we hebben het eerste speenloze weekend achter de rug en het ging echt goed. Ze heeft na wat aandringen zelf haar speen weggegooid. Natuurlijk was het wel huilen geblazen toen ze moest slapen en we zijn er zaterdagavond heel vaak heen geweest om te troosten. Maar het is haar uiteindelijk gelukt om zelf in slaap te komen en gisteravond hoefden we al helemaal niet meer naar boven :dance:

Uiteraard juichen we niet te vroeg, het kan nog even moeilijk worden maar tot nu toe valt het erg mee.

Inge veel sterkte vandaag ik hoop dat alles afgerond is en je weer verder kan. :hug:

Dan ga je op zoek naar een garderobekast voor je jongste, en dan vind je een superleuke babykamer voor een habbekrats! :shock: Heb geboden op marktplaats, ben benieuwd. :stuck_out_tongue:

Anyway, heb het lijstje op pagina 1 weer aangepast!

Toch echt graag gegevens doorgeven via PB in plaats van hier in het topic, want zo is het erg wanordelijk…

Daar ben ik dan,

Alles was weg gelukkig :lol: , nu eerst weer ongi worden en dan staat het licht op groen.

Oh wat fijn inge!! De volgende keer hopelijk meer geluk!!

JEEEEE voor Inge :lol: :lol:

Ook al klinkt dat wat raar… Maar je begrijpt vast wat ik bedoel :-*

Sorry Han :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Was @ work enne dan is PB-en zo’n gedoee :oops: :oops:

Ben wel echt al een oud wief zeg zo… dit jaar wordt ik 25 das al halverwege richting de 30 pffff… #teamrollator :mrgreen:

Marlous ook weer hier, gezellig! Op naar de volgende ronde!!

Nog wat geworden Han met je marktplaats biedingen??

ZOOO en dan even wat anders. WAT IS ALLES DUUR!! Voedingskussen voor 50 euro, kleding EEN LEGGING!! voor een baby, van 35 euro…

Ben ik nou zo’n zeikerd?? Ik vind dat echt wel heel erg duur … :think:

Maar wel fijn boekjes meegenomen met babykamertjes. Het idee was eerst om “gewoon” naar de IKEA te gaan maar ik heb wel een boel leuks gezien hoor :mrgreen:. En ook een uitverkoop afdeling daar :dance: :dance:

En uiteraar ook mijn wandelwagen (oke, oke als het maar gezond is maareeee, roze is toch wel heeeel erg leuk :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: )

Zeg wil je even ophouden jonge bloem, ik mag volgende week gewoon 30 worden…

@inge77 wrote:

Daar ben ik dan,

Alles was weg gelukkig :lol: , nu eerst weer ongi worden en dan staat het licht op groen.
YAY!!! Dus toch! Helemaal super! :-* :-* :-* :-* :-*

@Lindaaa wrote:

Ja zeg, en ik dan??? Ik word eind februari 33! :wall:

@HanB wrote:

@Lindaaa wrote:
Ja zeg, en ik dan??? Ik word eind februari 33! :wall:

Jonge bloem?? :shock: Nou daar zijn de meningen over verdeeld…

Alvast gefeliciteerd Linda :-*

@inge77 wrote:

Daar ben ik dan,

wat fijn Inge :dance: :inlove:

Suusy, ja duur he :mrgreen: Ach, bij de Zeeman, de Wibra en de C&A hebben ze ook onwijs leuke kleertjes hoor :wink:

Zo is dat, je kunt ook leuke dingen kope nbij de Hema, of de babydump, kost het ook al wat minder.

Of misschien spullen lenen van iemand, vooral spullen die je niet zo lang gebruikt.

En vooral niet teveel kopen voor de tijd, heb hier ook wel spullen in de kast die ik nooit gebruikt heb.

Ik wordt dit jaar hoop ik 35 dat is wel even 10 jaar ouder dan jouw, wie is er dan oud :lol:

Maar ja je bent zo jong als je je voelt, en voel me nog lang niet oud.

En anders is marktplaats ook een goede uitkomst voor kleertjes, er worden daar heeeel veel leuke (merk) kleertjes aangeboden, vaak ook in grote pakketten (grote doos of vuilniszak vol) voor echt superweinig.

Aangezien kindjes toch vrij snel uit de kleine maten groeien zijn die maten dus ook bijna niet gedragen, en zien er dus (over het algemeen) echt nog mooi uit.

@kees wrote:

En anders is marktplaats ook een goede uitkomst voor kleertjes, er worden daar heeeel veel leuke (merk) kleertjes aangeboden, vaak ook in grote pakketten (grote doos of vuilniszak vol) voor echt superweinig.

Aangezien kindjes toch vrij snel uit de kleine maten groeien zijn die maten dus ook bijna niet gedragen, en zien er dus (over het algemeen) echt nog mooi uit.
JA, precies! Er komt voor mijn oudste dochter nu ook weer een pakket kleding deze kant op. Die is in drie maanden tijd van maat 122 naar maat 140 gegaan. :shock: En maar klagen over pijn in haar benen. :wink:

nou zeg dat… als wij toch een meisje krijgen, wat denk ik niet zo is, kan ik al mijn jongenskleding van Jayden verkopen… pfffffffff dat is niet zo’n beetje ook :shifty:

En als wij een jongetje krijgen, heb ik een belachelijke zooi meidenkleding te verkopen! :mrgreen:

kunnen we bijna ruilen :mrgreen: wat wel scheelt, jullie gaan nu richting september/oktober als het nu raak is, Jayden is van september :angel:

I see the opportunities, yes indeed…!!! :inlove: