En ergeet niet dat je bij de eerste waarschijnlijk overladen wordt met cadeaukleertjes van je visite! Ten minste hier wel.
Inge wat fijn. Nu even laten bezinken meid en er weer naar toeleven om op nieuw te beginnen. :-*
25 jaar toen was ik nog zo groen. Dacht toen nog niet aan kindjes begon toen net aan mn pabostudie!
Waar blijft de tijd wordt in mrt 34 jaar jong.
Gister en vandaag weer hoofdpijn met veel oorsuizen. Vervelend.
Daniel weer lekker naar school en even mn huis door gevlogen om achterstallig werk te doen. Heerlijk rust en regelmaat van de schooltijden.
Hier net zo, en speelgoed niet te vergeten.
Wat dat betreft hoop je bijna dat het geen jonge wordt, krijgen we er ook nog een lading auto’s enz. bij waar moet je het allemaal laten.
Het wordt gewoon een grote ruilbeurs in kleertjes hier.
Ga idd wel Daniel zn kleertjes uitzoeken aals het een meisje wordt.
Ik heb nu zoveel dozen staan terwijl ik ook al heel wat heb weggegeven en naar de kringloop heb gebracht.
ik heb echt nog niks weggedaan, ja misschien wat rompers die vies waren van de poep :mrgreen: maar heb verder álles nog :lol:
haha Inge, ja dan ga je bijna hopen op een 3e meid Ik zou nu al niet weten waar ik al het speelgoed moet laten… laat staan wat je moet kopen voor een 2e jongetje aan speelgoed…
Ja dat weet ik wel hoor dat het ook veeel goedkoper kan.
Maar wist niet dat bijv dat hele lieve merk (je mag geen merknamen noemen hier toch???) zooo duur was. 20 euro voor een romper…
Maar goed weer van die wolk afgevallen.
2e dillema uiteraard al weet gevonden, ledikant, co-sleeper en wieg… tsja dat wordt kiezen :mrgreen:
Maar was erg leuk om even rond te snuffelen ;-).
Je bent inderdaad zo jong als je, je voelt. Ik voel mij al 3 jaar 21 :inlove:
Ik ben al 12 jaar 21. 8)
En ja, Lief! is echt belachelijk duur. :wall:
(merknaam noemen mag, commerciële link niet ;))
Ze hebben erg leuk spul, maar dat kunnen wij simpelweg niet betalen. Ik ben wel geabonneerd op hun nieuwsbrief, waarin je de aanbiedingen kunt zien, dus wie weet komt er ooit eens iets betaalbaars langs.
Ohhhh 16 februari begint Isa op de psz!!! :shifty:
Komt helemaal goed Han, Emma is vandaag voor het eerst (we kunnen haar zo halen) ze was al snel druk aan het spelen en wij moesten ‘wegwezen’ :mrgreen:
Inge fijn dat alles schoon is! :hug:
Tsja alles waar baby voorstaat moet opeens idioot duur zijn om de een of andere reden, vrij schandalig eigenlijk :evil:
Maar goed, als je slim bent zorg je dat je (schoon)moeder een marktplaatsverslaving ontwikkelt. Mijn moeder is in mijn zwangerschapsverlof helemaal los gegaan en nooit meer opgehouden. Hele pakketten kleertjes en ander spul (er is nu weer een groot pakket op komst heb ik begrepen) speelgoed you name it, zij zoekten vindt het…en nooit een rekening gezien :mrgreen: (scheelt wel dat ik enig kind ben denk ik, dan is het aantal te verwachten kleinkinders te overzien). Hopelijk is het deze keer weer een meisje want alles van Emma is er nog (bij m’n ouders) en het is zo veel dat ze een heleboel dingen misschien maar 2x gedragen heeft, kan nog prima een ronde mee dus.
Ennuh stelletje jonge blommen hou es ff op, ik word in april alweer 37, ga me straks nog oud voelen hier :mrgreen:
Oh moet bijna me kind op gaan halen, ben benieuwd wat ze allemaal beleefd heeft :lol:
Haha wat een variaties in leeftijd. En iedereen maar klagen over z’n leeftijd. Ik ben ook al 33, pffff!! :roll:
Ja marktplaats is prima manier om aan leuke betaalbare spullen te komen! Ik koop (en verkoop 8) ) alles via dat medium! De hele babyinboedel van de andere drie is allang verkocht dus ik mag ook weer lekker shoppen. Mijn moeder heeft alweer een kinderwagen en een box gescoort voor zichzelf whahahaha. Een bugaboo trouwens, voor 35,-!! :shock: Wel het oude model maar toch he!!!
EEN BUGABOO VOOR 35 EURO :shock: :o
Leuk dat soort aanbiedingen :).
Ik vind marktplaats echt geweldig maar moet zeggen dat ik toch veel meer verkoop dan dat ik er koop. :think:
Er is nu overal uitverkoop dus Lief ook met korting Han ;-).
En ik zeg volhouden Han! Ik blijf ook de rest van mijn leven 21 8)
Wel grappig al die verschillen in leeftijd :-).
Je zou bijna kleertjes gaan kopen met die aanbiedingen he?
Bijijijijijijna… Ja… :shifty:
Nog even geduld… :wall: :shifty: :silenced:
Ben manlief al maanden aan het plat smijten met links naar babykleding, en gister hebben we geboden op een babykamer via marktplaats… :oops:
Heb je er al wat van gehoord Han, heb je geen babykamer meer dan of wil je er een bij omdat je hem nog gebruikt voor de jongste.
Hier moeten we een ander bed voor de jongste als het weer zo ver is, we moeten nog een kast maken boven en schuine kant af timmeren dus ook nog genoeg te kopen.
Kleertjes ga ik echt nog niet kopen, vooral niet als ik nog niet weet wat het is, als het dan weer een meid is heb ik de zolder nog vol met kleertjes.
@HanB wrote:
Bijijijijijijna… Ja… :shifty:
Nog even geduld… :wall: :shifty: :silenced:
Ben manlief al maanden aan het plat smijten met links naar babykleding, en gister hebben we geboden op een babykamer via marktplaats… :oops:
haha, mijn manlief wil er nog niets van weten. En in het slechtste geval- weet je niet zeker wanneer je kindje geboren wordt. Misschien duurt het nog wel vier maand…
Wat voor soort kinderkamer?
Maarreh… linkjes zijn hier wel welkom!
Onze jongste gebruikt inderdaad de huidige babykamer nog. Ik heb gister de zijkant van het ledikant verwijderd, zodat ze zelf in en uit bed kan gaan, maar daar komt dan tezijnertijd wel een meegroeibedje voor in de plaats, want eigenlijk is dit bedje daar niet geschikt voor. Bedbodem kan er elk moment onder weg zakken als we niet oppassen, dus niet heel wenselijk zo.
Ik was feitelijk op zoek naar kledingkasten voor Maarten en Isabelle, en toen kwam ik dit kamertje tegen. Ik stuurde de link naar manlief, en die was er ook meteen weg van, dus maar gaan bieden gister. Nog geen reactie op gehad helaas.
Arme Isa rolt ze vannacht zo haar bedje uit!
Wat kunnen mannen toch lekker meeleven he. Jij helemaal enthousiast en blij met je speurtocht naar en babykamer en dan gewoon niet reageren.
Past het binnen het budget? En denk je dat hij het ook goed vindt? Dan oe je toch gewoon een laag bod? Niet geschoten is altijd mis.
Of een nieuwe reactie naar je man sturen. Ik ga zo een bod plaatsen van…oké? Moet je zien hoe snel hij dan reageert
Wij hoeven niets te kopen feitelijk. Er is ondertussen zoveel in de familie verzameld. Als ik roep dat we dit of dat nog nodig hebben dan zegt er wel iemand " o, dat hebben wij wel staan" maar ik wil toch ook wel iets nieuws nog kopen. Babyfoon moet sowieso. Wil graag een beeldbabyfoon. En vandaag kregen we de nieuwe folder van Babydump met daarin een aanbieding van 139,-- nog heel veel centjes maar ik heb het er wel voor over.
We hebben Daniel een keer als baby bijna stikkend in zn eigen spuug nog net optijd kunnen omdraaien. Sinds dien altijd angstig gebleven. Dus voor mij wel heel belangrijk om goed te zien en horen wat er straks met mn nieuwe schatje gebeurd als hij/zij slaapt.
een bugaboo voor 35 euro?? :shock: damn!
MSJ, zie nu de namen van je kindjes in je onderschrift staan :inlove:
ik vind MP ook geweldig :dance:
enne leeftijd, ik word 28-2 30 :shifty:
@Marga173 wrote:
Arme Isa rolt ze vannacht zo haar bedje uit!Manlief spoorde mij juist aan om te gaan bieden. Omgekeerde wereld hier! :inlove:
Wat kunnen mannen toch lekker meeleven he. Jij helemaal enthousiast en blij met je speurtocht naar en babykamer en dan gewoon niet reageren.
Past het binnen het budget? En denk je dat hij het ook goed vindt? Dan oe je toch gewoon een laag bod? Niet geschoten is altijd mis.
Of een nieuwe reactie naar je man sturen. Ik ga zo een bod plaatsen van…oké? Moet je zien hoe snel hij dan reageert
Wij hoeven niets te kopen feitelijk. Er is ondertussen zoveel in de familie verzameld. Als ik roep dat we dit of dat nog nodig hebben dan zegt er wel iemand " o, dat hebben wij wel staan" maar ik wil toch ook wel iets nieuws nog kopen. Babyfoon moet sowieso. Wil graag een beeldbabyfoon. En vandaag kregen we de nieuwe folder van Babydump met daarin een aanbieding van 139,-- nog heel veel centjes maar ik heb het er wel voor over.
We hebben Daniel een keer als baby bijna stikkend in zn eigen spuug nog net optijd kunnen omdraaien. Sinds dien altijd angstig gebleven. Dus voor mij wel heel belangrijk om goed te zien en horen wat er straks met mn nieuwe schatje gebeurd als hij/zij slaapt.
Ik heb dan weer helemaal niets met tweedehands spullen / marktplaats.
Maar gelukkig vind ik babykleertjes van de zeeman ed wel leuk
@Amy82 wrote:
een bugaboo voor 35 euro?? :shock: damn!
MSJ, zie nu de namen van je kindjes in je onderschrift staan :inlove:
ik vind MP ook geweldig :dance:
enne leeftijd, ik word 28-2 30 :shifty:
:inlove: Ik ben 3 dagen eerder jarig! :mrgreen: