Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

@babywens wrote:

Ik heb dan weer helemaal niets met tweedehands spullen / marktplaats.

Maar gelukkig vind ik babykleertjes van de zeeman ed wel leuk :slight_smile:
Waarom niet dan?

ik hou niet van gebruikte kleertjes. Vind het idee niet prettig.

Heb ik geen problemen mee. :slight_smile: Wij krijgen regelmatig kleding van vrienden, familie, collega’s, kennissen, en dus ook via marktplaats. Een keer goed wassen, en kijken naar de staat van de kleding, en dan kan het prima voor onze koters. Gelukkig wel, want anders zouden ze nauwelijks kleding hebben! De boel zou voor ons dan onbetaalbaar worden…

Vind je het dan niet een eng idee met de vierde erbij straks? :oops:

Dan krijg je toch ook meer kosten?

Als ik me er niet mee moet bemoeien of als je me te nieuwsgierig vind, moet je het zeggen

Van familie zou ik trouwens ook geen problemen mee hebben.

Wat zou er eng aan moeten zijn dan? Het is niet alsof ze ziek kunnen worden van andermans kleding of zo. En zoveel extra hoeft een kind absoluut niet te kosten, als men je wil doen geloven hoor! Je moet dan alleen wel opletten waar je mee bezig bent. :slight_smile:

Dus nee, ik vind het kostenplaatje met een vierde kindje erbij niet eng. :wink:

@HanB wrote:

Wat zou er eng aan moeten zijn dan? Het is niet alsof ze ziek kunnen worden van andermans kleding of zo. En zoveel extra hoeft een kind absoluut niet te kosten, als men je wil doen geloven hoor! Je moet dan alleen wel opletten waar je mee bezig bent. :slight_smile:

Dus nee, ik vind het kostenplaatje met een vierde kindje erbij niet eng. :wink:

Bedoelde ook niet dat ze er ziek van zouden worden. Neem aan dat je wast :D.

Kan me voorstellen dat je het lukt als je op let, maar ik denk dat altijd aan grote kosten (misschien denk ik altijd wel te ver door hoor) zoals een studie.

Ik moet naar mijn werk. Fijne dag dames en heer :)!!

Daarvoor wordt gespaard. Daarnaast is er ook nog DUO, het voormalige IBG. En er zijn altijd tegemoetkomingen te verkrijgen, mocht de nood aan de man komen.

Bovenop dat alles vind ik persoonlijk dat elk kind vanaf zijn/haar 15e of 16e prima kan gaan werken naast de opleiding, en dan een klein bedrag aan kost en inwoning kan betalen, zodat wij daarvan dingen als opleiding en zo kunnen meebetalen. Zo moesten mijn ouders het vroeger ook doen, en daar zijn mijn broer en ik alleen maar sterker en bewuster van geworden! Nu al laat ik de kids af en toe klusjes doen in en om het huis, waarvoor ze ofwel een zakcentje krijgen, ofwel iets lekkers extra op een dag. Zo krijgen ze een stuk meer verantwoordelijkheid, nu al, waar ze later dan weer baat bij hebben. :slight_smile:

Werkze meid! :-*

Je kan het inderdaad zo duur maken als je zelf wilt.

Maar ik zou eerder meubeltjes dan kleding kopen op marktplaats… :think:

Want die kan je pimpen :mrgreen: en kledig pimpen vind ik niet echt de moeite hah :mrgreen:

Maar ieder zijn ding en denk ook niet dat kinderen daar last van krijgen oid. Vroeger ook kleding van familie gekregen hoor, is alleen maar handig :slight_smile: (zeker voor moeders met zonen die elke dag een gat in hun broek valen :mrgreen: )

Hier is het vooral oudste dochter die continu gaten in dr kleding heeft. 8)

@HanB wrote:

Hier is het vooral oudste dochter die continu gaten in dr kleding heeft. 8)

Dat kan uiteraard ook :mrgreen:

:inlove: Ze is nogal… eh… doldriest, zeg maar. :eh: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: <— kerstbanaan is weg :frowning: , ik vond het zo'n vrolijkerd :mrgreen:

Die kerstbanaan was in de plaats van deze :dance: en persoonlijk ben ik wel blij dat hij weg is, want ik vind deze leuker. :dance: :wink:

:lol: dit was die sinterklaas toen…

He dan zijn er zeker drie Vissen die hier kwebbelen. Ik ben van 17-3!

Heb vandaag nergens zin in. Bleh…

Han heb je nou die babykamer of niet?

En ik denk idd dat een vierde kindje weinig uitmaakt waar er al drie huppelen. De grootste kosten zijn al gedaan en hoofdelijk wordt er alleen maar meer gedeeld.

De stap van een naar twee is groter lijkt mij. En zelfs dat valt wel mee.

Zal straks mn eerste buikfoto showen!! :lol:

Precies, dat hebben we al gemerkt met de komst van Isa, dat het best meevalt met de extra kosten. De grootste kosten heb je als je een eerste kindje krijgt, want dan begin je met niets. Ik heb nu op zolder dozen staan met kleding van maat 40-44 tot en met maat 176. Het eerste heeft geen van onze kids aangekund, maar hebben we gekregen, het laatste heb ik vast verzameld voor de toekomst. Zo spreid je de kosten over jaren en jaren. :slight_smile:

Leuk, buikfoto!!! :inlove:

Heb overigens nog geen reactie op dat bod gehad, helaas. Als we vanavond nog niets gehoord hebben, ga ik de verkoper een mail sturen… :pray:

Nou het is gelukt wederom. Mijn buik staat te kijk in het showforum :inlove:

Ohhhhhhhhh wat een schitterend buikje heb jij al!!! En al bijna 19 weken! :shock: Wat gaat dat snel zeg…

Ben er zelf ook heel tevreden mee :D. Ben tot nu toe vier kilo aangekomen en dat gaat redelijk gelijk op met de zwangerschap van Daniel.

Zou alleen wel wat meer activiteit willen voelen. Het is een erg rustig kindje denk ik.