Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

Ik vond het vroeger altijd helemaal geweldig als er weer een zak kleren van mijn nichten kwam waar ik uit mocht zoeken (mijn tante kan heel goed naaien dus er zaten vaak hele mooie en unieke dingen tussen :thumbup: ) en mijn kleren gingen weer naar een jonger nichtje :slight_smile:

We hebben voor Emma ook spullen liggen die van haar grote nicht zijn geweest, schoonzus vind het zonde om weg te gooien en hier komt het vast wel van pas tzt al is het maar om lekker buiten in te raggen :mrgreen:

ennuh iets heel anders

Gisteren waren we met de Angelsound aan het prutsen om te kijken of hij het nog wel helemaal doet. Uhm ja dus: even op m’n buik geprobeerd, hoorde m’n eigen grote aderen en toen, heel in de verte…een klein stoomtreintje :shock:

Opnemen is helaas niet gelukt want het snoertje waarmee we dat bij Emma altijd deden gaf nu opeens enorm veel storing :? Maar goed, we hebben het wel allebei gehoord. :dance:

YAY!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: Voor 80 euro hebben we een superleuke babykamer!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

@HanB wrote:

YAY!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: Voor 80 euro hebben we een superleuke babykamer!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Foto’s! :dance:

We moeten nog even vervoer regelen, dan kan hij aanstaande zaterdag opgehaald worden, zetten we hem zaterdag of zondag op, en zet ik daarna foto’s in het showforum. :inlove:

Heb je de muren en vloer ook al klaar?

@HanB wrote:

gaaf!!! Nu nog de baby :mrgreen: :pray: :pray: :pray:

@babywens wrote:

Heb je de muren en vloer ook al klaar?
Nee, dat gaan we in het voorjaar aanpakken. Boven liggen al vloerdelen klaar die we kunnen leggen. Nog verzinnen welke kleuren er op muren, kozijnen, en deur moeten komen, gordijn ligt al klaar om opgehangen te worden, verduisterend rolgordijn hangt al… :mrgreen:

We zijn hier komen wonen toen ik al 8 maanden zwanger was van Isabelle, dus hebben we niets aan schilderen en zo gedaan. Dat doen we nu stapsgewijs. Eerst heb ik Robyn’s kamer gedaan, daar moet nog een nieuwe lamp in, die al besteld is, er moet nog nieuwe vloerbedekking gekozen worden, en haar gordijn, dat we ook al hebben, moet nog opgehangen, plus nog wat planken her en der. Bij Maarten eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Robyn’s kamer, al moet ik wel nog zijn deur en kozijnen doen. En zo gaan we steeds verder per kamer. :slight_smile:

Duurt wel allemaal wat langer dan het bij een ander zou duren, doordat we niet altijd even ruim in de slappe was zitten, en ik bovendien rekening moet houden met mijn bekken. Manlief is niet zo goed in schilderen en klussen, dus ik doe practisch alles zelf. :wink:

@Amy82 wrote:

@HanB wrote:

In eerste instantie zijn de meubeltjes voor Isa, maar tezijnertijd gaat het dan inderdaad naar de baby! :inlove: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@HanB wrote:

@Amy82 wrote:
@HanB wrote:

In eerste instantie zijn de meubeltjes voor Isa, maar tezijnertijd gaat het dan inderdaad naar de baby! :inlove: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ohhh ok :inlove:

Jeee voor Emmeken, een kloppertje in je buik :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance:

En jeee voor Han die de babykamer heeft gescord :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance:

ZATERDAG ASAP!!! foto’s :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sorry meiden, ik verwaaloss jullie een beetje maar er speelt op het moment weer zoveel :cry:

Even voor Han en eef ivm twitter :wink:

Had dus een gesprek met tm vandaag. Blijkt dat mijn collegaatje wat mij al een hele week naait :evil: heeft “verlult”. Ik had namelijk destijds met mijn tm afspraken gemaakt mbt mijn internetgebruik maar dat wist zij niet. Zij had dus gebeld dat ik de hele dag!!! achter internet zat…wat echt niet waar was. Dus ik in dat gesprek vanmorgen ook aangeven dat ik mij aan de afspraken heb gehouden en dat ook kon aantonen. Kreeg ook te horen dat dat is wat zij wilde horen en dat het ook echt geen beschuldiging was. Dus uiteindelijk heb ik me druk zitten maken voor niets. Maar die collega kan het krijgen zoals ze wilt. :evil: …

Beetje vaag verhaal, maar dat is dus het hele eieren eten

Ennuh…Wil ook een foto van de babykamer zien!!! :inlove:

Ben op dieet en ben al 1 kg en 2 ons kwijt :dance:

@HanB wrote:

Die kerstbanaan was in de plaats van deze :dance: en persoonlijk ben ik wel blij dat hij weg is, want ik vind deze leuker. :dance: :wink:

:lol: dit was die sinterklaas toen…

Ik ook :lol: :dance: :dance:

Het takkewijf! :evil: Mooi dat je tm achter jou staat meis! :-*

Ik heb het belachelijk koud, en ben doodmoe… zucht

Hebben jullie het ook zo koud, of ligt het weer eens aan mij, en word ik weer ziek? :roll:

Ter illustratie: ik heb de verwarming op 5 gezet, de hoogste stand, en heb mijn badjas (hing nog beneden) over mijn kleding aan gedaan, om het misschien iets warmer te krijgen. :silenced:

Misschien ben je wel zwanger Han :inlove: :wink:

Misschien wel ja… :shifty: :silenced:

Duimen draaien voor je! Nog 10 dagen??

Ja, 10 vanaf vandaag… :shifty: Verschrikkelijk lang dus! :wall:

Welnee. Morgen is het al vrijdag. Daarna weekend en dat vliegt voorbij. Voor je het weet is het maandag en hoef je nog maar 6 dagen. En dan is het dinsdag nog maar 5 dagen en woensdag zelfs nog maar 4! Op donderdag is het alweer bijna weekend joh en die vliegt weer voorbij! En dan zondag… Testen!!!