In ieder geval vanaf morgen weer flink afleiding, want dan komt Maarten weer thuis voor een week…
Tien dagen is WEL lang!!! :x
ja je hebt gelijk. 't is erg lang :hug:
@HanB wrote:
Ja, 10 vanaf vandaag… :shifty: Verschrikkelijk lang dus! :wall:
Dan gaan we gelijk op

@Iuno wrote:
@HanB wrote:Dan kun jij dus beamen dat dat lang duurt…Ja, 10 vanaf vandaag… :shifty: Verschrikkelijk lang dus! :wall:
Dan gaan we gelijk op:shifty:
:silenced:

Je ging testen op mijn verjaardag han en dan ben je gewoon zwanger!!
En becky, han heeft al goed verwoord wat ik ook wou zeggen…
Sorry, ben hier wat minder de laatste tijd. Ben 's avonds kapot en verder erg druk, maar ik kom vanzelf weer vaker rondkijken hier!
Ik hoop het zo…
Mijn emoties vliegen alweer alle kanten op, pokkehormonen! :roll:
Spannend Han! Ik hoop het zo voor je.
Al wat geregeld voor zaterdag?
Linda rustig aan doen meid wordt vanzelf weer beter.
Ik kan smiddags zo’n giga-dip krijgen dat ik bijna van mn stoel val van vermoeidheid maar het wordt beter.
Becky wat heb je toch een vreselijk werk. Al aan het rondkijken naar iets anders?
Mag ZE je niet of zo. Getver als dat mijn collega was oeoeoei! :x
Iuno is er een kans!
en dames dat spoiler gebruik is niet bevorderlijk voor mn rsi!!!
Tennisarm speelt spontaan weer op. :lol:
Over een week hebben we de 20wkn echo gehad vandaag. Vind het wel spannend.
Zaterdag lekker met zn tweetjes een dagje shoppen. Daniel was helemaal heppie toen hij hoorde dat hij naar opa en oma mocht.
Vanaf baby af aan is hij daar bijna elke week wel een hele of halve dag geweest en de laatste maanden dus niet meer. Behalve voor een bakkie leut of een broodje eten. Dus opa en oma stonden ook te juichen. Mijn moeder riep meteen "o heerlijk, eindelijk weer eens een dagje Daniel.
Wat wens je je als ouder zijnde nog meer…dat opa en oma zo warm hun kleinkind omhelsen! :inlove:
Dames zet er nu eens weer een tikker onder zo dat wij ook mee kunnen genieten. ik kan dat nog niet omdat ik niet weet waar ik aan toe ben.
Ik zeg kom maar op met die ongesteldheid.
Hier verder weinig te melden, heb binnenkort een etentje met mijn collega’s omdat ik 12 1/2 jaar bij de stichting werk.
Heb dus vandaag weer een mooie bos bloemen gekregen.
Heb net de lijst met namen van de SVB opgeslagen kan ik wat uitzoeken als het weer zover is.
Als iemand hem moet hebben gillen jullie maar.
Of je kan natuurlijk kijken op de site van SVB.
Han ik :thumbup: :thumbdown: voor je dat het zo ver is.
@Marga173 wrote:
Iuno is er een kans!
Zolang je niet heel ‘veilig’ of aan geheelonthouding doet, is er altijd een kans, toch? :mrgreen: We kunnen iig hopen.

Dames, ik voel dat we binnenkort weer wat geluk mogen ontvangen hier, let maar eens op!! :inlove:
En Marga, wat herkenbaar je hele verhaal!! Ten eerste, moet ik 's middags echt even liggen en mijn ogen dicht doen anders trek ik het echt niet de hele dag. Dus tijdens mijn pauze op mijn werk (gelukkig ben ik niet de enige zwangere… ;-)) ga ik meteen op de bank, Had woensdagmiddag een training en ik heb daar zooooo asociaal zitten gapen!! haha
En Tygo is ook zo ontzettend graag bij opa en oma en opa en oma zijn graag bij Tygo! :inlove: Beppe heeft er ook geen problemen mee hoor, maar ik heb hem liever bij opa en oma… :oops: Vanmiddag ondanks een lange week werken ga ik even met een vriendin de stad in, Tygo dus extra naar opa en oma, maar dat is vast geen probleem!
Maandag alweer de 12 weken echo! Ik word echt verwend met echo’s! heerlijk! Van t weekend ook maar een doppler halen van de freebees, lijkt me ook wel eens leuk!
Maar Marga, volgende week gewoon de 20-weken echo! Gek idee dat ik anders gewoon al op de helft was geweest…
Straks na weken weer eens naar de peutergym, ben benieuwd hoe het gaat. Tygo had een oorontsteking van de week. Koorts is nu wel weg, dus hoop dat hij het vol gaat houden.
Nou, vooruit dan, weer een ticker… Al zegt deze dat mijn NOD al over 8 dagen is, ipv 9. :think: :eh:
Lin: Voelt Jayden zich weer fit nu? En hoe is het met jouw kwaaltjes, behalve moe? Gek idee hè, dat we nu al halverwege waren geweest? Ik heb er toch wel echt moeite mee af en toe, had ik niet van mezelf verwacht…
Iuno: Heb jij al voortekenen?
Inge: Hoop dat je rode duivels snel komen, zodat je weer verder kunt! :-
Marga: Zaterdag is niet gelukt, we hopen nu dat onze chauffeur vanavond ook kan. Al bijna je 20 weken-echo, wat gaat het toch snel! We hebben in ons topic al zoveel slecht nieuws gehad, dat het niet anders kan dan dat het gewoon goed zit. :- Mijn dochters zijn ook helemaal gek op omi en opi, en dan vooral de oudste. Helaas zien we elkaar niet zo veelvuldig, doordat wij in Tilburg wonen, en zij in friesland…
Mijn lieve zoon heet nog altijd Tygo Han… Maar het gaat weer wat beter met hem…
:shock: :oops: Ietwat chaotisch, sorry!!! :oops: :oops: :oops:
Wauw, dat heb ik nog nooit gepresteerd, wat erg… :oops: :oops:
Fijn dat het weer beter met TYGO!!! gaat… :oops:
Han heeft last van zwangerschapsdementie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Nou moe! :oops: Doe eens lief! :shifty:
Dat was ook lief bedoelt, het is je gegunt :-*
(we lopen gelijk op maareeee jou test dag is een dag later :think: … frappant frappant … :think: )
Ja, ik had met een andere calculator berekend dat het de 22e is… :think: :eh:
En FF geeft ook de 22e aan… :eh: :think:
@HanB wrote:
Ja, ik had met een andere calculator berekend dat het de 22e is… :think: :eh:
En FF geeft ook de 22e aan… :eh: :think:
Maar je ticker niet? :think:
Nope, mn ticker niet. :shifty: