haha geweldig!!! vond de echo al zo bijzonder!
maar een tweeling!! hoe leuk!!! gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:
naar mijn idee wel een tussenschot of zie ik dat gewoon verkeerd? ohhhhhhh ben zo benieuwd over een paar maanden!!! maar van wie was die hartslag dan van t weekend? :mrgreen: haha ben gewoon helemaal hyper nu joh!! :dance:
JEeeeeeee, 2 beebjes :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:
ohh wow, 2!!! :inlove: :inlove:
Wat een leuke verrassing Mariken :inlove:
Ik werd net gebeld door mijn zusje. Een oud klasgenootje van ons is gisteren overleden aan zwangerschapsvergiftiging. Haar twee kindjes hebben het ook niet overleefd
O Ukkie dat is schrikken! Dat ze niets meer voor haar hebben kunnen doen. Ongelofelijk.
Emmeken twee geweldig! Gefeliciteerd! :inlove:
Han ik mag mn handjes dichtknijpen wat slapeloze nachten tot nu toe. Bij Daniel was het minstens een keer per week en later in de zs 2 of 3 keer.
Hoe vaak ik toen niet de vaatwasser heb staan uitruimen of de was vouwen :shock: .
Ik heb me nu gedwongen te blijven liggen in de hoop dat ik snel in slaap zou vallen.
Gister bij de griek gegeten erg lekker maar natuurlijk te veel. Vandaag maar wel een water en fruit dagje gedaan. Voel me nu weer een stuk prettiger.
Linda??? Hoe was het??
@ukkie27 wrote:
Wat een leuke verrassing Mariken :inlove:
Ik werd net gebeld door mijn zusje. Een oud klasgenootje van ons is gisteren overleden aan zwangerschapsvergiftiging. Haar twee kindjes hebben het ook niet overleefd![]()
:shock:
zit in de wachtkamer, denk dat het uitloopt want er zit nog een stel te wachten!
woehoeee Mariken, geweldig zeg!! Ik zag meteen dat het er 2 waren, wow!! :inlove: :inlove: :inlove:
en Ukkie, jeetje wat een nieuws zeg…
Wow Emmeken (en Kees ;))! :inlove: :inlove:
Tweeling heeft me altijd echt geweldig geleken - al mag het er inmiddels van mij wel ‘gewoon’ maar één zijn, hoor.
@ Ukkie
Wat een nieuws zeg…
Zulke dingen komen vandaag de dag gelukkig bijna nooit meer voor, maar soms dus helaas toch nog wel… :hug:
@ Linda
En…???
Hahaha dank voor alle felicitaties. Straks het mijn ouders verteld en m’n moeder moest heel hard lachen omdat we het er laatst voor de grap nog over hadden. Haar tante heeft 4 tweelingen gekregen en mijn vaders oma dus 3 :shock:
Verder heeft alleen een nicht van mij van vaders kant (heb een stuk of 40 neven en nichten in totaal) een twee-eiige tweeling en de broer van m’n moeder ook.
Haha Lindaaa helemaal hyper :mrgreen: Er zit inderdaad hoe dan ook een tussenschot maar aan de vorm kunnen ze blijkbaar zien of het een- of twee-eiig is. De VK dacht te zien twee-eiig (wat gunstig zou zijn omdat ze dan allebei een eigen placenta hebben) En het hartje wat we opgenomen hebben was dat van de beeb die rechts in m’n buik zit…denk ik, ik zat iig iets aan de rechterkant met de angelsound :lol:
En was jouw echo ook weer helemaal goed???
Ukkie: brrr wat een nieuws zeg, dat hoor je tegenwoordig niet zo vaak meer
Ukkie wat een naar nieuws!
Lindaaa, suc6!!
Joehoeeeee ook ikke is weer blij!!! :inlove:
Had echt een megavolle blaas en we moesten maar wachten en maar wachten, maar het wachten werd beloond! :inlove: Kindje lag mooi met de armpjes om elkaar met zijn beentjes verstopt. Duwde ze zo ineens op mijn buik (met mijn volle blaas! :? ) en toen kregen we even een mooie show! Prachtig!!
Hoef voor de volgende keer niet tot 16 weken te wachten, ik mocht het zelf bepalen. Dus heb er voor gekozen over 3 weken weer heen te gaan en dan ga ik samen met Tygo het hartje beluisteren, ben benieuwd!
Oh wt fijn Lindaa :mrgreen:
En wat fijn zoveel echo’s :mrgreen:
Hoera! Het zijn er twee! :inlove:
Linda, ook gefeliciteerd met je mooie echo. Fijn he zo’n volle blaas :roll:
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: Linda!!!
En al bijna woensdag!!! Bijna 12 weken!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@ukkie27 wrote:
Wat een leuke verrassing Mariken :inlove:Goeie genade… Dit komt even heel dicht bij… Ik was er ook bijna niet meer geweest toen ik zwanger was van Isa…
Ik werd net gebeld door mijn zusje. Een oud klasgenootje van ons is gisteren overleden aan zwangerschapsvergiftiging. Haar twee kindjes hebben het ook niet overleefd![]()

Leuk om te horen Linda!! Fijn dat het goed is, en bijna de drie maand ook al :inlove: :inlove:
Fijn Linda. Het is elke keer weer spannend maar zo mooi om je kindje te zien.
Ben benieuwd hoe Tygo het gaat vinden.
Nog anderhalve dag en dan ben 12 weken maar het zit gewoon goed!
Straks komt mn tante gezellig op bezoek. Die woont niet bepaald om de hoek dus meestal blijft ze niet alleen voor de koffie. We zien elkaar meestal eens in de drie maanden. Gezellig!
Gezellig, je tante op bezoek! Veel plezier!
Hier alweer druk geweest. Al kat naar de dierenarts gebracht voor sterilisatie en chip. En ook al naar de bouwmarkt op en neer gefietst met de kleine meid. Naast alle andere drukte die hier 's morgens altijd heerst. Nu lekker fröbelen, als de kleine meid in bed ligt! :mrgreen: