Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

Hai meiden,

I’m still here :slight_smile: Zal van de week wel even proberen bij te lezen,

Weekendje weg was in ieder geval precies wat J en ik nodig hadden en geslaagd.

Op naar het volgende weekend :mrgreen:

Fijn dat je weekend weg leuk was Becky! Waar ben je eigenlijk heen geweest. Heb ik gemist. :oops:

Hier nog steeds buikgriep. En had vandaag een belangrijke test op mijn werk… Maar ik kan mijn water al wat beter binnen houden. Toch ff gebelt met de ha. Omdat ik nu twee dagen niet eet en amper kan drinken. Maar zolang ik geen koorts heb en gewoon plas kan het geen kwaad. Gelukkig…

Dank Han voor de knuf :-*

Jij ook een :hug: . Wat een lastige beslissing, wel fijn dat je ziet dat je meiden zich hier beter bij voelen.

En inderdaad op een gegeven moment komen er blaren ;-).

Han, ik voel nog niets. Maar voel meestal pas wat op de dag dat ik ongi word. Heb wel last van pukkels op m’n voorhoofd, hele kleintjes, meer een soort uitslag. Maar vermoed dat dat gewoon door het weer komt. Overigens is mijn NOD pas vrijdag, m’n eisprong was erg laat deze keer :frowning:

Wel fijn dat bij jouw thuis de rust wat is teruggekeerd. Hopelijk is I. ook snel van de diarree af.

Becky, fijn dat je weekendje goed bevallen is :smiley:

Missme beterschap :hug:

@ Han

Idd heel dubbel, maar toch fijn dat de rust nu tenminste weer in jullie gezinnetje is teruggekeerd. Beterschap voor I. :hug: :-

@ Marlous

Haha, ook flauw van je hubbie. :lol:

Nu is dat soort gedrag misschien nog schattig, maar ook al moet je er nog zo hard om lachen, zou het toch niet accepteren, hoor. Hier ook eentje (van net 3) die er een handje van heeft bv op een ‘wee je wordt brutaal’ als antwoord geeft (met zo’n heerlijke twinkeling in z’n ogen) ‘mama brutaal!’. Hoe guitig het ook klinkt/er uitziet, hij belandt bij mij dan toch altijd een poosje in z’n bed om te laten merken dat zulk soort gedrag niet wordt geaccepteerd. Met 6 jaar en ouder is het toch ècht niet meer zo guitig en lang niet zo makkelijk het er alsnog uit te krijgen. (Is alleen een tip, niet tè zwaar nemen ajb - soms moet je gewoon keihard om zo’n kleintje lachen in zo’n situatie en dat geeft ook niet, daarvoor zijn ze nog klein :wink:, maar ken iemand die dus altijd alles heeft doorgelaten en daar later enorme problemen mee heeft gehad)

@ Babywens

Jij ook beterschap! Ook al kan het misschien geen kwaad voor de baby, het blijft rot als je je zo lamlendig voelt. :hug: :-

@ Ukkie

Wij verwachten dan dat je do of vrij NIET ongi wordt! :hug: :-*

@ Amy

Veel plezier morgen! :slight_smile:

@ Becky

Lekker dat jullie zo genoten hebben. :hug:

Hier niet veel te melden. Middelste gaat als een trein (nu echt helemaal zindelijk :dance: ), jongste ook lekker ongecompliceerd, alleen de oudste zit weer boordevol ‘zenuwentics’ en is erg claimend (echt om gèk van te worden, ben blij als hij op schooltje is :roll: :silenced: ). Hier ook te lief/lui geweest afgelopen tijd, want hij komt nu bijna elke nacht bij ons in bed gekropen :roll: (en zowel ik als hub hebben dan dus geen zin hem weer in z’n hoogslaper te krijgen, dus laten we hem meestal maar :oops: - en ergens denk ik ook, als hij dat momenteel nodig heeft, moeten we hem dat gewoon geven, 't is allemaal al moeilijk genoeg voor hem).

Zeg… Ladies… Hoe zit het met alle NOD’s en afspraken en zo??? Ik zie geen PBs voorbij komen…

Inge, hoe is het met jou inmiddels? :hug: :-*

@HanB wrote:

Zeg… Ladies… Hoe zit het met alle NOD’s en afspraken en zo??? Ik zie geen PBs voorbij komen…

Mijne duurt nog bijna 2 weken… :slight_smile:

Verveel me, ben moe, maar geen zin om naar bed te gaan, want kan toch nog niet slapen (zoonlief heeft het wat dat betreft niet van een vreemde :wink: :lol: )… :?

Ehm…nou…

mijn NOD was gisteren… :shifty: :shifty: :shifty:

en nog niks te zien :shifty: :shifty: :shifty:

en vanavond getest maar negatief :shifty: :shifty: :shift

Ik voel van alles maar tot nu toe dacht ik ‘ah daar is mijn ongi’, maar ngo niks dus. Kan nog alle kanten op, we wachten af.

Zit nog steeds te wachten op die stomme :evil: .

Vriendin heeft bericht gehad dat haar zus ook in de overgang zit en dat ze dus van haar geen eitje kunnen gebruiken, zelf heeft ze er nu nog vier.

Denk niet dat het nog gaat lukken bij haar om zwanger te worden.

Als ik zelf klaar zou zijn, zouden ze zo een eitje mogen hebben.

Zouden jullie dat ook doen voor een ander, of hoe denken jullie daar over.

Andere vriendin krijgt woensdag de bevruchte eitjes terug geplaatst, dus ook een spannende tijd.

Volgende vriendin gaan ook beginnen aan IVF.

Wat een gedoe toch allemaal om zwanger te worden of niet dan.

En heb zelf het gevoel dat ik helemaal niets kan dan maar wachen op die stomme ongi, we hebben het wel onbeschemt gedaan, maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben.

Zal dus nog steeds moeten wachten tot ik ongesteld wordt, maar lijkt wel eeuwen teduren.

Babywens jij trouwens GEFELICITEERD meid, geweldig, alleen wat minder dat je nu misselijk bent.

Had trouwens net een mailtje van de vrouw van moeders voor moeders hoe het met mijn zwangerschap ging, ik heb net toen ik wist dat ik een miskraam had iemand aan de telefoon gehadvan MVM en ze zouden het aan haar door gegeven maar is dus niet gebeurt, vind ik dan wel weer slorderig.

@ Inge

Gaat wel vaker mis geloof ik bij instanties als MvM, Felicitas, etc. Normaal zijn foutjes menselijk, maar met dit soort dingen mogen ze toch wel extra goed opletten vind ik!

Vriendin van me kreeg vlà k voordat ze hun zoontje gingen begraven een telefoontje van het CB ofzo, dat ze nog geen controle-afspraak voor het ventje hadden staan. Was het dus gewoon niet doorgekomen dat het manneke kort na de geboorte was overleden, echt o n m o g e l i j k :x . Of dat ze een paar weken na de uitgerekende datum aan de deur komen feliciteren met de baby en een babydoos komen brengen, terwijl het kind met 24 weken al gehaald had moeten worden… :?

Is idd nogal wat wat sommige moeten doorstaan om hun kinderwens hopelijk in vervulling te zien gaan…

Vriendin van me met de 7 MK wordt morgenochtend gecurreteerd. Waar ze de moed en kracht toch vandaan halen om tòch steeds opnieuw te blijven proberen, diep respect…

Ik heb me nog nooit zwanger gevoeld toen ik zwanger was. :wink: :pray:

@ Marlous

Spannend dus…! :pray:

Helaas hier niet spannend meer, ik was gewoon een paar dagen later. Dus op naar ronde 7.

Ohh Marloes… Wat jammer.

@ Marlous

:hug:

Nou moe, Marlous ook alweer naar de volgende ronde… :frowning: Het gaat niet bijster snel hier… :?

Hallo dames,

Even een berichtje van mij. Heb de afgelopen tijd wel gelezen maar had de fut niet om te schrijven.

Met mij en de kleine gaat alles prima. Morgen weer controle.

Als ik het weer kan opbrengen wordt ik weer actiever in het schrijven.

dikke :hug:

Hey Marga, jammer dat je zo moe bent!

Hier vier kilo afgevallen vd griep… Gelukkig kan ik het hebben :mrgreen:

(zit wel ineens weer aan de goede kant van de weegschaal cijfers :wink: )

Babywens: Wow, dan moet ik de griep maar overnemen van Isa, ik kan ook wel wat kilootjes kwijt! 8) Hoe is het met je kwaaltjes?

Vannacht om drie uur begon die met spugen, en vanochtend ook nog een aantal keren, arme kleine meid. :frowning: Hopen dat ze gauw weer opknapt!

Marga: :hug: :-*

Inge: Wat een ellende daar zeg! :hug:

Arme Isa :hug:

Arm kind, weet hoe ze zich voelt!!

Heb het nu ook steeds koud, maar dat komt ook omdat ik vanaf zondagochtend niets mee rin mijn maag heb. Net een paar hapjes fruit gehad maar mijn maag is weer van streek.

ben erg blij dat het geen kwaad kan voor de baby, maar tis wel vervelend - zwanger en ziek.

Morgen komt Moeders voor Moeders trouwens!

Krijg ik weer een test :slight_smile: Vind ik wel fijn voor de zekerheid :oops: