Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

T is overal rustig dit weekend, iedereen is buiten met dit prachtige weer! Eind van de week misschien de elfstedentocht! Whoehoe!! :dance:

Boeh! Daar ben ik ook weer! :mrgreen:

Afgelopen dagen alleen tijd gehad voor bijlezen, zo druk was het… :shifty: Hoe dan ook heeft Isabelle een leuke verjaardag (vrijdag) en feestje (zondag) gehad, en is ze schandelijk verwend, uiteraard. :inlove: Bovendien zaterdag een shoppingsessie gehouden met een vriendin, was erg gezellig! Gisterochtend mijn moeder weer uitgezwaaid, na een paar dagen logeren hier. Gisteravond ging de laatste pas om 8u weg, terwijl de kids toen al lang en breed in bed lagen, zo gezellig was het feestje. :wink: Toen nog ongeveer een uurtje bank gehangen met ML, en toen maar naar bed gegaan. En dan nog nauwelijks wakker kunnen worden vanochtend! 8)

Dusseh… Ik haak vanaf hier weer in!!! :-*

Pagina 45 alweer, wauw!!! :mrgreen:

@SuusyQ wrote:

@Lindaaa wrote:
@SuusyQ wrote:
Jeeee Linda is ons niet vergeten :dance:

Wel leuk hoor even schaatsen ;-).

Ik kom hier bijna dagelijks hoor…

dat weet ik wel hoor ;-).

MAar is het afgelopen weekend zo stil, verbaasde me echt :shock:

Niet dat ik zo veel schrijf … maar lees altijd we mee en viel me gewoon op ;-).

Ik heb gewoon een druk weekend gehad :slight_smile:

En sinds gisteravond hang ik boven de toiletpot :sick: :sick:

Fijn dat Isa een leuke verjaardag heeft gehad!

Babywens: Dat is minder, maar het is voor een goe doel! :thumbup:

@babywens wrote:

@SuusyQ wrote:
@Lindaaa wrote:
@SuusyQ wrote:
Jeeee Linda is ons niet vergeten :dance:

Wel leuk hoor even schaatsen ;-).

Ik kom hier bijna dagelijks hoor…

dat weet ik wel hoor ;-).

MAar is het afgelopen weekend zo stil, verbaasde me echt :shock:

Niet dat ik zo veel schrijf … maar lees altijd we mee en viel me gewoon op ;-).

Ik heb gewoon een druk weekend gehad :slight_smile:

En sinds gisteravond hang ik boven de toiletpot :sick: :sick:
Lang leve zwangerschapskwaaltjes! 8) :hug:

pff nou vandaag maar ziek gemeld. Morgen akn ik niet missen,d us dan sta ik maar extra vroeg op zodat het wat kan wegzakken.

Hoef nu gelukkig niet meer te spugen maar wel enorm misselijk en een zere buik. Geen fijn gevoel! Als alles goed is, is het inderdaad ook wel waard.

Voordeel vanz iek thuis: straks ff verloskundige praktijk bellen voor 1e afspraak!

hoe is het met jullie?

Ik heb vanmorgen een hartje gehoord!! :inlove:

@lindaa, wow gaafhe! :inlove:

@babywens, :hug: wel voor een goed doel maar blijft vervelend!

Hier alleen last.van mijn.rug. 20 wkn.echo was.goed, alweer bijna 22wkn. Mijn man heeft debaby inmiddels ook gevoeld,.zo bijzonder!

Ik hoop zo dat de rest dit ook snel mag mee maken allemaal, ik gun het iedereen.

Xx

@Linda, gaaf!!! :mrgreen: :dance: :dance:

@Missme, alweer 22 weken!! Gaat echt snel zeg!! Gaaf dat je man het kindje ook kan voelen!!

Collega, zwanger … had er zo’n moeite mee, echt zo stom … :o :oops:

Weten de zwangeren al wat de beebjes voor geslacht hebben??

Heus niet nieuwschierig :liar:

Linda :dance:

Babywens sterkte, misselijk zijn is zooooo niet leuk :hug:

Missme, Eef jullie gaan echt snel ! :shock:

Bij de meistoppers 2008 was ik destijds de laatste. Twee kindjes van andere stoppers hadden net hun eerste verjaardag gevierd toen ik beviel van Marijne :shifty: Zo zie je maar hoe snel dat kan gaan…of juist langzaam (verschil tussen ronde 1 en ronde 13 :roll: )

En verder zit ik hier vreselijk in slaap te vallen :zzz: :zzz: Vannacht was Marijne aan het spoken dus ik heb van half drie tot zes geslapen. Met Marijne tussen ons in uiteindelijk :oops: geloof niet dat dat al eens eerder is voorgekomen! Ze vind ons bed vooral een speelplek :smiley:

Babywens, hopelijk voel je je snel weer beter :hug:

Wow Linda, wat leuk :inlove:

En wat zijn Missme en Amy alweer ver, gaat echt hard :shock:

Hier breken de spannende dagen weer aan, verwacht dat ik donderdag of vrijdag weer ongi word.

Linda, heerlijk zeg, kloppend hartje gehoord :inlove: ik vond de tijd tussen de 12 weken en 16 weken vk controle echt het ergste… omdat ik in het begin zoveel echo’s kreeg, en dat met 12 weken over was… en ik mijn kleintje nog niet voelde, ohhh wat was dat erg zeg, dacht echt dat het niet goed was… gelukkig toen een keer extra naar de vk geweest en toen was alles goed :inlove:

Suusy en Ukkie, ja Missme en ik gaan alweer hard he :shifty: En Marga hoort daar natuurlijk ook bij…!

Missme weet het geslacht wel al, heeft ze hier toch ook al verteld? en wij weten als het goed is woensdag wat we krijgen :inlove: Marga weet het niet, wilde het geloof ik een verrassing houden :slight_smile:

Ukkie: Zal vandaag even naar je leeftijd kijken, komt waarschijnlijk doordat ik wissel tussen pc en laptop, en op de ene dan nog een oudere versie gestaan heeft. :wink: Dank voor de waarschuwing in ieder geval!

Voel je al iets??? :pray: :pray: :pray:

Babywens: Hoe is het vandaag met je misselijkheid? Gaat het een beetje? Alweer ruim 5 weken joh! :smiley:

Eef: Bijna woensdag!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Zag ergens een foto van je voorbij komen, je ziet er stralend uit, ondanks dat je zei moe te zijn op die foto. :wink:

Marlous: Fijn hè, die spokende kids? :roll: Hebben we met Isa ook een poos gehad, eind 2011, blij dat het nu weer over is!

Suus: Gewoon even een dikke :hug: … Ik snap zó goed hoe je je nu voelt… :-*

MissMe: Super dat je man de kleine nu ook kan voelen! Zo heerlijk genieten dan samen, love it! :inlove: Gaat alles goed met jullie kleintje? Groeit goed en zo?

Lin: Hartje, YAY!!! :inlove: Heb je zelf ook een angelsounds, zodat je af en toe kunt luisteren? Ik vond dat bij Isa toch wel heel erg prettig, tussen de controles door kunnen luisteren, om net even die zekerheid te hebben… Voor ons :**: lag hij ook alweer klaar, dus als we nu weer zwanger raken, kunnen we hem zo pakken, zonder de halve zolder af te moeten graven. :wink:

Hier:

Mijn fröbelwerkplek begint aardig gestalte te krijgen boven! :mrgreen: Heb van 1 vriendin zo’n A4 papier ladenkastje gekregen, en van een andere vriendin een hele reut kogelbakjes, zodat ik daar straks kleine friemelspulletjes als kraaltjes en zo in kan doen. 8) Er staat een pc opgesteld, met alles erop en eraan, zodat ik waar nodig dingen op internet op kan zoeken, enzovoorts! :mrgreen:

Voor wat betreft de kids is het nu wel echt een stuk rustiger in huis, nu Maarten permanent bij zijn moeder woont. De sfeer is gemoedelijker, de last is overduidelijk van mijn schouders, maar ook van die van Robyn en van ML, en onze hoofden hangen niet langer naar beneden. Zondagmiddag was Maarten hier voor het verjaarsfeestje van Isabelle, en dan merk je gewoon dat hij echt verschrikkelijk druk en aanwezig is, en alle aandacht opeist, van werkelijk iedereen. De meeste kids waren boven aan het spelen, zo gaat dat meestal hier, want tja, veel teveel leuk speelgoed boven. :wink: En als hij dan beneden kwam, verstomde meteen het gesprek in de kamer, en overheerste hij alles. Het vervelende is: je weet dat hij het niet met opzet doet, dat hij niet expres zo luidruchtig is, maar dat hij er simpelweg geen controle over heeft. Niet over zijn volume, niet over de onderwerpen die hij aansnijdt, niet over zijn bewegingen, niet over zijn lichamelijke functies, om het zo maar te noemen… Het is moeilijk, want we missen hem allemaal ontzettend, maar het is echt merkbaar de juiste keuze geweest voor de rest van ons gezin…

Dat zal wel een dubbel gevoel geven he Han. Misschien niet de beste situatie voor hem, maar wel voor jullie. In ieder geval op dit moment. Maar lastig blijft het :hug:

Spokende kids, ja zo af en toe heeft ze een bui. En dat komt door ons :oops: :oops: dan zijn we een tijdje te lief geweest, er wat meer naar toe als ze huilt in bed, vaker troosten, even in de kamer blijven zitten enzo…waardoor ze vaker gaat huilen want ze vind het wel gezellig :shifty: Gisteravond hebben we haar laten mopperen :oops: :oops: en is ze weer zelf in slaap gevallen, dus we gaan zien wat ze vanavond doet…

Ja, verschrikkelijk verscheurend is het. Je gunt hem het allerbeste van het allerbeste, en je weet dat hij dat nu niet krijgt, maar we moeten ook rekening houden met zijn zusjes, die in die situatie het onderspit dolven… Blegh!

Ah, dus eigenlijk moet ik zeggen: eigen schuld, dikke bult, en wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten! 8) :wink:

Ja precies 8)

Is toch vreselijk, zo’n kind :smiley: je knuffelt haar suf en ze huilt, je negeert haar en ze gaat lekker slapen. En waar moet moeders dan blijven met haar getroost??? :smiley:

Bij je vent??? :think: :wink:

Kan, maar als ik een liedje voor hém zing, dan zegt hij ‘als je het voor mij doet, stop dan maar’ :smiley: :naughty:

Ik zie nu deze smiley :naughty: heb ik ook een keer bij Marijne gedan en die doet dat nu na :roll: :inlove: bij voorkeur in combinatie met ‘blijf’ ‘lig’ of ‘zit’ . En als ik toch wegloop ‘nee nee nee nee nee’ :inlove: :inlove:

Ugh, jongste aan de diarree! :sick: :shifty: Werkelijk waar tot in dr nek. :silenced: Mevrouw gaf er geen cent om! :shock: Heb haar maar gauw onder de douche gezet, en alle kleding in een sopje… :roll: :sick: :sick: :sick:

Oh get :sick: