Ja echt zo bizar!! Waar is iedereen!!
Ik ben er echt zoooooooo mee bezig.
Deze maand eerste positieve ovulatietest. + het bijhouden van temp waaruit nog niets is gebleken omdat ik daar nog niet lang genoeg mee bezig ben maar goed, fertility friend is my new best friend :mrgreen: . En vanochtend ongi krampen :? echt zo bizar :think:. Echt zo raar maar heb deze ronde een soort van goede hoop haha. :mrgreen:
Enneee
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F60 98829 10100 99 9999 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60 97622 45014 90 1110 2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]
aangeschaft :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove: :mrgreen:
Heel apart :think: maar hij publiceert niet wat ik heb opgeschreven …
Zo, ben weer terug in de wereld van de levenden!
Geniet iedereen ten volle van het mooie winterweer? Ben blij dat ik vandaag ook weer met Tygo naar buiten kan, die jongen heeft zoveel pret, echt te mooi!!
Mogge dames.
Net ff terug zitten zoeken, maar we zitten inmiddels alweer in ronde 6… :o
Nu weet ik wel dat we nog niet echt heel erg precies ‘getimed’ hebben (dus mbv ovu-tests), maar toch is er elke ronde weldegelijk een kans geweest en dat is normaal al genoeg om te tellen, toch? Ziet er voor deze ronde trouwens niet heel verkeerd uit en aangezien we 2x 5 rondes nodig hebben gehad (waarvan 1x ook niets bijgehouden en ‘maar wat’ gedaan) en 1x 8 rondes, wordt het zo langzaam ook wel tijd (vind ik dan :oops: )…
Dat moest ik gewoon ff kwijt.
Waar is iedereen :think:
Iuno, wij zitten ook alweer in ronde 11 Hopelijk is het bij jullie deze ronde raak.
Ik voel me al sinds vrijdag niet echt lekker. Heb afwisselend last van m’n buik, hoofdpijn, weer veel duizelig en m’n eten heeft gisteravond ook flink in de weg gezeten. Hoop niet dat ik weer ziek wordt
Ben overigens benieuwd hoe het met de zwangeren gaat, volgens mij komen ze hier niet zoveel meer.
Ja dat idee heb ik ook, jammer…
HIer al 2 dagen vreemde kramp, maar het is pas 4 DPO dus geen idee wat het is … :think:
Hoop dat we alleen snel zwanger mogen zijn :mrgreen:
Hey, ik ben er wel hoor! Ik kom hier te graag!!
Ukkie, hoop voor je dat je niet ziek gaat worden! Pfff hoe ik me gisteren voelde, dat gun ik niemand! Maar goed, binnen een dag is het wel weer over. Heel bijzonder. Sinds ik zwanger ben, ben ik veel vatbaarder. Anders ben ik echt niet zo gauw ziek, dankzij mijn werk denk ik. Maar nu lijk ik elke buikgriep die rondgaat te krijgen… :-S
Heb vandaag ondanks dat ik dat eerder niet mocht van manlief yoch geschaatst. Vond het zelf mbt mijn bekken ook niet verstandig, maar ik kon het gewoon niet laten! Heb ook maar heel even geschaatst hoor en heb voorzichtig gedaan. Kan in iedere geval meepraten nu!
Han, heeft I. een mooie verjaardag gehad?
Jeeee Linda is ons niet vergeten :dance:
Wel leuk hoor even schaatsen ;-).
ik ook niet hoor, zou niet durven :oops:
blijf het nog steeds bizar vinden, dat ik al over de helft ben (:dance:) en er nu nog meiden zijn die niet zwanger zijn… ik ken dat niet… ofwel, ik ken het wel, maar dan vanuit jullie oogpunt
Becky, wat erg van je kat zeg… :hug:
Linda lekker geschaatst? Ik waag het niet… stel ik val verkeerd ofzo, dat wil ik echt niet…
Han, hoe was de verjaardag van Isabel? Is ze flink verwend?
Suusy, raar dat je bericht niet werd geplaatst…
hier is alles goed, enorm prikkelbaar en kort lontje naar Jayden toe, en daar baal ik van :wall: arm jongetje vraagt er ook niet om… hij vindt het wel ontzettend leuk dat er en baby komt, heeft het ook vaak over de baby :inlove: ik voel me goed, wel steeds moe, maar weinig last van misselijk enzo
Eef!! Alweer over de helft! :dance: :dance:
ja!! :dance: niet te geloven he!!
Nee gaat echt snel!!
Is je gegund hoor :-*
dank je! :-*
check webfeud 66 punten kuch
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Goed bezig!!
@ukkie27 wrote:
Iuno, wij zitten ook alweer in ronde 11Hopelijk is het bij jullie deze ronde raak.
Ik weet het en daarom wil ik verder ook niet zeuren. :oops: :hug:
Eef alweer over de helft! :shock: :dance:
Hoewel ik nooit tot de vlotste van de groep heb behoord, blijf ook ik het best wel een raar idee vinden, hoor. Zie je maar hoe snel de maanden voorbij vliegen…
Na de zs van de oudste, had ik gezworen nooit meer te skien tijdens een zs (is nl heel goed mogelijk dat hij (mede) door een val van mij rond week 10 z’n schisis heeft opgelopen

Nou idd Iuno, de maanden vliegen voorbij.
Zijn al een half jaar gestopt hier. En deze maand toch extra irritatie daarvoor!!
Terwijl ik weet dat ukkie nog langer wacht! Dus eigenlijk mag ik niet zeuren!
knuffel voor de wachters :hug:
Inderdaad voorzichtigheid blijft belangrijk!
@SuusyQ wrote:
Jeeee Linda is ons niet vergeten :dance:
Ik kom hier bijna dagelijks hoor…
Morgen trouwens controle bij de vk, tygo gaat voor het eerst mee en nu moet ik ook op de dochter van een vriendin passen. Die verheugd zich er ook al op om naar de buikendokter te gaan! ben benieuwd hoe dat morgen met twee kids zal gaan!
@Lindaaa wrote:
@SuusyQ wrote:Jeeee Linda is ons niet vergeten :dance:
Ik kom hier bijna dagelijks hoor…
dat weet ik wel hoor ;-).
MAar is het afgelopen weekend zo stil, verbaasde me echt :shock:
Niet dat ik zo veel schrijf … maar lees altijd we mee en viel me gewoon op ;-).