Becks, ik had je op twitter al een knuf gestuurd, maar hier dan nog eentje… :hug: :-* Hoop dat alles goed mag komen met jullie poezebeest!
Hier: Ik doe mijn best uit mijn donkere holletje te komen, maar gaat nog even niet zo makkelijk. Daarnaast hebben we sinds gistermiddag mijn moeder voor een paar dagen te logeren, vanwege Isabelle’s verjaardag morgen, dus is mijn privacy ook even weg. :roll: Nu slaapt ze nog, dus daar maak ik dan maar dankbaar gebruik van!
Marga, heerlijk geshopt! Altijd leuk he :mrgreen:
Becky, hoe gaat het nu met je katje?
Han, gezellig dat je moeder er is. Mocht ik je niet meer ‘spreken’ voor de verjaardag: gefeliciteerd!~
Ukkie: spannend hoor. Wellicht precies op tijd je ei benut!!
JEEEEE positieve ovulatietest :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jee ik doe het haha
DAacht komt dat even melden
@ Becky
:hug:
@ Han
Alvast gefeliciteerd met jullie grote kleine meid!
@ Suusy
:dance: op naar de volgende pos. test!
Kruip ook gauw weer terug in m’n donkere holletje - zit daar momenteel ff best.
Even gauw op mobiel…
Uitslag is niet g goed. Is een kwaadaardige tumor en niet operabel.
Haar huid zal uiteindelijk oprekken en gaan zweren. Dan is het tijd on haar in te laten slapen. Tijd hebben we niet gekregen. Dat is afhankelijk van hoe snel de tumor groeit.
Wij zijn er echt kapot van.
Kan niets anders dan huilen…
Och jeez Becks… Wat verschrikkelijk… :kaars: :hug:
@ Becky
:hug: Ken het van mijn ratjes. Ook al zijn dat maar iniminie-beestjes, vond dat proces toch elke keer weer slopend.
Waar zit de tumor precies (hangt nl ook af van de plek waar hij zit hoeveel/hoe snel ze er last van gaan krijgen)?
Hoop dat jullie nog mooie ‘laatste dagen’ met jullie beestje zullen hebben - blijft altijd zwaar om afscheid te moeten nemen. :hug: :-*
Net bericht gekregen van een forumdinnetje die nu na ruim 4 jaar ‘proberen’ net te horen/zien heeft gekregen dat het voor de 7e keer mis is… Zag er dit keer nog wel zò goed uit, maar het hartje wilde gewoon niet gaan kloppen. Vind het echt zò erg voor haar en d’r vriend. Ben er helemaal door van slag…
en ik me al rot voelen omdat ik ‘nog ff’ op nr. 4 zal moeten wachten :oops: :oops: :oops:
Becky; dikke :hug: voor jou!!
Iuno; bah wat verschrikkelijk voor dat forumdinnetje!!! Zoiets gun je echt je ergste vijand nog niet toe!
Han, gefeliciteerd met je prinsesje!!! :inlove:
Ah becks! :hug:
Wat ontzettend naar. Geniet van de laatste dagen, hopelijk maande of mischien zelfs wel jare
He Becky… Wat naar zeg. Knuffel nog maar goed met je katje!! :hug:
Han, gefeliciteerd met je dochter :mrgreen:
Becky :hug: Hopelijk kunnen jullie nog lang van jullie beestje genieten.
Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje, maar gezien mijn baarmoederslijmvlies dun was ga ik er niet vanuit dat het raak is.
Even off-topic, maar ik kook van binnen :twisted:
http://eindhoven.dichtbij.nl/stadsvisie/zwerfkat-teruggezet-vrieskou-vrijwilligster-zwerfkattenstichting-geslagen?fb_ref=art&fb_source=profile_oneline
Han gefeliciteerd met Isabella! :dance:
Becky wat sneu zeg, voelt je kat zich ook niet lekker of is ze er nog redelijk rustig onder?
Ukkie wat een raar verhaal zeg, en een hoop miscommunicatie zo te horen.
Iuno, daar wordt je stil van he, wij wel en zij niet :hug:
Marijne is sinds dinsdag accuut met middagslaapjes gestopt :shifty: :shifty: dat was toch wel een beetje onverwachts en eigenlijk wel jammer :oops: :oops: zo’n uurtje even je eigen gang gaan is toch wel erg lekker. Ze is er erg vrolijk onder, alleen wordt het ochtend humeur steeds erger :roll: Eerder naar bed dus!
@ ukkie
Vind 't idd ook maar een raar verhaal… en een arm beessie…
@ Marlous
Ja, en ik vind het extra wrang, omdat we zijn toendertijd tegelijk zijn begonnen met ‘klussen’ (zij dus voor hun 1e, wij voor onze 2e) en ik heb niet alleen al 2 kinderen gekregen in die 4 jaar, maar zij was bijna 2 jaar geleden ook tegelijk met mij zwanger - bij mij ging het dus goed, bij haar (weer) niet…
Slaapt ze 's ochtends nog wel, of overdag nu helemaal niet meer?
Hier hebben ze allebei vanaf zo 2,5 geweigerd. De middelste wilde toen eerst nog wel 2-3x in de week wat slapen (inmiddels alleen als hij letterlijk omvalt van de slaap :lol: ), maar de oudste slaapt sindsdien alleen op schooltje als hij daar de hele dag is (middagslaapje is hier tot het laatste jaar verplicht voor de kinderen die er de hele dag zijn - vind ik ook wel goed, alleen is 's avonds slapen gaan vaak een ramp, hoewel de juffen menen dat hij het middagslaapje nog wel nodig heeft)
Wat ik trouwens in die periode dat ze net hadden begonnen te weigeren met overdag slapen wel deed, was ze toch gewoon in bed zetten, met wat speelgoed. Hoefden ze niet te slapen, maar hadden we toch allebei nog onze rust.
@ Han
:-* gewoon zomaar, omdat ik aan je denk.
Han, gefeliciteerd met Isa :-*
Wat is het hier toch ontzettend stil zeg!!
Ik eet beschuit met roze en blauwe muisjes wie weet helpt het :mrgreen:
hihi beschuit met roze en blauwe muisjes, lekker!!
Wat ik eet komt er bijna binnen een minuut weer uit, ben zo ziek als een hond eng zo slap als een vaatdoek…
@Lindaaa wrote:
hihi beschuit met roze en blauwe muisjes, lekker!!
Wat ik eet komt er bijna binnen een minuut weer uit, ben zo ziek als een hond eng zo slap als een vaatdoek…
Beterschap! :-*
Beterschap Linda :hug:
En het is hier inderdaad rustig Suusy