Ook een dikke knuff voor jou eef! :hug:
We maken heel wat mee allemaal in ons stopperstopic…
thanks Linda!
:hug: voor de meiden die het nodig hebben!
ik heb besloten om toch minder te gaan roken. Heb genoeg dingen waar ik me op kan gaan storten.Mijn studie, mijn dieet, mijn werk :liar: woningen bekijken, de (h)ex van J en mijn schoonmoeder.
Dus genoeg redenen om te gaan minderen, neem ik zo maar aan. Wil het na aankomend weekend gaan proberen en dan beginnen met de 'tussendoor’sigaretjes. Ik weet dat ze zeggen dat je de moeilijkste momenten als eerste moet laten liggen maar dat kan en wil ik nog niet en dat zijn er ook maar 3. Dus als ik daar naartoe kan gaan werken…Misschien dat dat ook wel mee werkt
Vanavond ook weer even aan de studie en heb aardig wat huiswerk liggen :shifty: Maar kon er gewoon nog niet echt aan denken door alle gebeurtenissen.
Han, ben ermee bezig voor je
Goed van je Beck!!
Stoppen met roken is ook beter als je zwanger wil worden. En als je zwanger bent, moet je ineens stoppen. Dus je kunt het beter nu zelf regelen! Go becky!
Hier ook aan de studie. Suc6 Becks, en ook met je stoppoging
Nou meissies, dat is allemaal niet vrolijk. Kom op!
Om met Danielwoorden te schrijven: FAMILIEKNUFFEL! :hug:
Becky goed hoor als je kan gaan stoppen.
Hier weer een groeispurt gehad met de buik of althans in gewicht zit nu ineens in de 57 kg terwijl ik de afgelopen weken steeds in de 56 zat.
En dat voelde ik wel aan mn huid lekker :liar: trekkerig.
Morgen officieel mn eerste uurtje therapeutisch re-integreren. Gaan dan ook een stappenplan maken om voor mn verlof nog weer helemaal op de been te zijn. Spannend.
Voor jullie allen een dikke :-* en niet te veel sippen.
Denk maar zo straks kunnen we lekker schaatsen, ooeps. :eh: moet je het wel leuk vinden natuurlijk :lol:
Ik sluit me aan bij de familieknuffel
We zijn er stil van…
Becky goed hoor dat je gaat stoppen / minderen :thumbup: misschien eerst vervangen door een stuk kauwgom oid?
Altijd goed om te lezen dat een babybuik goed groeit.
(zou nu al wel een moord doen voor jouw gewicht :mrgreen: )
AAAAAAAAAAAAAARGH, mag ik even gillen :oops:
Heb gister de gynaecoloog (assistente) gebeld en gezegd dat ik zondag al een positieve ovutest had, dus dat de afspraak voor vandaag waarschijnlijk te laat zou zijn en ik mijn eisprong al zou hebben gehad. Ik moest toch maar vandaag komen, dan konden ze wel zien of er wat was. Uur later teruggebeld en gevraagd naar degene die elke keer de echo’s maakt, maar die was dus vrij. Heb dus maar afgewacht op de echo van vandaag en er was niets meer te zien, ei is dus waarschijnlijk gesprongen omdat mijn temp vanmorgen is gestegen. Maar omdat ze dat nu dus niet zeker weet (eitje was vrijdag nog erg klein en baarmoederslijmvlies was vandaag nog niet echt dik) hoef ik dus nog geen bloed te prikken en moet ik wachten op de volgende maand. Dan gaan we vanaf dag 9 echo’s maken en gaan ze er dichter op zitten. Wat dus betekent dat ik vaker echo’s ga krijgen waardoor ik later op mijn werk zal zijn. Hoop maar dat ze geen vragen gaan stellen. Baal hier zo van, want nu kan ik weer een maand wachten en wil niet dat ze het op mijn werk al weten. Als ze gewoon naar me geluisterd had en gister even een echo hadden gemaakt (kost wel 30seconden) dan hadden we nu misschien duidelijkheid gehad.
Klaagmodus uit
Wat naar meid! Nu moet je een maand wachten… daarvan zou ik ook gaan gillen hoor.
Mag je op je werk gewoon later beginnen of hebje een baan met een exact tijdstip?
@babywens wrote:
Wat naar meid! Nu moet je een maand wachten… daarvan zou ik ook gaan gillen hoor.
Mag je op je werk gewoon later beginnen of hebje een baan met een exact tijdstip?
Ik mag wel later beginnen, maar ben normaal rond 7.45 al op kantoor. Dus het valt wel op als ik straks 2 weken lang een aantal keren pas rond 9.00 op kantoor ben, kan slecht iedere keer zeggen dat ik me verslapen heb. Vanmorgen zei al iemand dat ze me had gemist. Had het overigens wel netjes in de agenda gezet. Moet nog maar eens gaan bedenken hoe ik dat aan ga pakken.
En Becky, wat knap dat je minder gaat roken :hug:
:hug: :hug: :hug:
Ah ukkie wat vervelend!! Je ei wel benut???
Duim voor je!! :hug:
Hier een spierwitte ovulatietest :think: Terwijl volgens de computerberekening vandaag mijn ei zou zijn … :think:
Stond trouwens bij niet te testen met ochtendurine, weet iemand waarom dat is?/
Ukkie balen zeg.
Suus dat is omdat na een nacht slapen je urine meer geconcentreerd is. En je dus altijd meer LH in je urine hebt, maar dat zegt niks over je eisprong. Ovulatietesten luisteren nogal nauw, te geconcentreerd of juist teveel gedronken en ze doet het al niet meer goed.
En computers hebben het ook wel eens fout he Hoe regelmatig is je cyclus? Het kan zo een paar dagen verschillen hoor.
Meiden, ik zal er weer even wat minder zijn. Wel meelezen maar minder reageren.
Gisteren te horen gekregen dat 1 van onze katten waarschijnlijk een kwaadaardige tumor heeft. Vandaag krijgen we de uitslag van de biopsie.
Maar dit heeft ervoor gezorgd dat mijn emmertje nu overloopt .
Wij maar vooral ik ben nu echt op. Trek mezelf even terug.
:-*
@Marlous79 wrote:
Ukkie balen zeg.
Suus dat is omdat na een nacht slapen je urine meer geconcentreerd is. En je dus altijd meer LH in je urine hebt, maar dat zegt niks over je eisprong. Ovulatietesten luisteren nogal nauw, te geconcentreerd of juist teveel gedronken en ze doet het al niet meer goed.
En computers hebben het ook wel eens fout heHoe regelmatig is je cyclus? Het kan zo een paar dagen verschillen hoor.
Zoals je onderin kan zien, redelijk regelmatig ;-).
Maar ik doe de ovulatietesten vooral om duidelijkheid te krijgen wanneer mijn eisprong is.
Had gisteren moeten zijn (volgens computer berekening) ik had gistererg geoelige tepels :eh: werkelijk waar geen idee of dit een ovulatiekwaal is maar goed… En ook vruchtbaarslijm… Vandaag Rond uurtje of 12 had ik een streepje op de ovutest dus wie weet zit het er wel aan te komen. Nog geen dikke streep maar iig een streep.
Wil vooral voor mijzelf duidelijk hebben wat wanneer nou precies is en wanneer ik het vruchtbaarst ben ;-). Dus vandaar de ovu testen. Ben ook begonnen met tempen :-). Voel van alles en wil dat graag kunneninterpeteren

Ook braaf aan de FertilityFriend begonnen (I love grfiekjes) dus hopelijk is het of heel snel raak of heb ik over een paar maanden een hele mooie grafiek met duidelijkheid over hoe mijn cyclus verloopt.
Heb ook teuniusbloemcapsules gehaald en twijfel nog of ik dar morgen mee begin (moet nl sochtends aldus de verpakkking) of pas vanaf mijn volgende cyclus.
Iemand ervaring mee??
Becks!!!

Wordt altijd verdrietig van zieke diertjes. Kan me voorstellen dat, dat naar is!Heel veel stertke!! Dikke :hug:.
Meelezen = meeleven, ook al reageer je niet vaak ;-).
Ukkie wat jammer. En wat ongelofelijk stom van de assistent. Volgende keer nog dwingender er op aan dringen dus.
Becky sterkte met je katje. Ik hoop dat de uitslag goed is. En anders dat het niet te veel pijn oplevert.
Ik heb deze week een praatsessie. Gister op het werk van daag met een arbeidsdeskundige en morgen naar de psych. Dat is wel slopend.
Vanochtend me zelf even getrakteerd op een rondje prenatal en babydump. Kwam er toch langs.
Naast wat beddengoed, moltonnetje en overtrekjes, nog een set hydrofielluiers en washandjes.
Verder drie leuke setjes zomerkleding voor mn nichtje en als klap op de vuurpijl een beeldbabyfoon!! Want die wilde ik heel graag hebben.
Waarschijnlijk blijft het hier voorlopig even bij. Moet toch echt gaan inventariseren wat er nog bij moet komen voor ik dingen ga aanschaffen.
Nou voor de alle sippe verhalen en verdrietige onder ons :-* :-* :-*
Suusy, heb m’n ei inderdaad goed benut. Maar omdat m’n BM-slijmvlies nog niet erg dik was heb ik weinig hoop
Becky, hopelijk krijg je toch nog een goede uitslag :hug: