Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

Ukkie en Becky :hug: :hug: :-* :-*

Volgens mijn ga ik eerder ongesteld worden (vandaag). Heb al kraampjes en komt ook wel uit want precies 14 dagen gelegen had ik een positieve ovu test.

Ohnee!!! Daar komt niets van in! :snooty:

:pray: :pray: :pray:

Je bent lief han, maar denk dat het vergeefse moeite is om te hopen…voelt echt aam als menstruatie kramp :?

Had ik ook toen ik zwanger was van Isabelle! :hand:

Ja maar ik had mijn banner al expres wat verder gezet…heb weer teveel stress gehad de laatste tijd en ben bang dat het in ieder geval tot eind maar niet zal veranderen…

Ach en anders gaan we hulp zoeken…

Geen bloed geeft moed, remember? :pray: :hug: :-*

Ff heel ego, voordat ik naar schooltje ren om de middelste op te halen.

Gisteravond het er nog eens (met de nodige emoties :roll: :oops: ) met hub over gehad en uiteindelijk definitief besloten nog 2 maanden verder ‘wat aan te klussen’ (met minimale kans kans op resultaat), maar daarna toch wel weer serieuzere pogingen te gaan ondernemen.

Is wel even slikken voor mij, want (ook al wist ik het natuurlijk wel al langer) dit is dus echt het definitieve afscheid van mijn droom om nog een 2 kids lekker dicht op elkaar te hebben (zal met beetje geluk toch wel zo’n 2,5 jaar tussen de jongsten zitten dan, met een beetje pech zelfs zeker 3), maar aan de andere kant is het verstandelijk wel wijzer zo en is het natuurlijk ook gewoon heel belangrijk dat hub er ook 100% (of iig 99% :wink: ) achter staat.

En ach, straks weer eenmaal zwanger zullen die paar maanden wellicht ook toch niet meer uitmaken en laten we wel zijn, 2,5-3 jaar verschil is als ze ouder zijn ook niet echt bijster groot :wink:. Bovendien mogen we allang blij zijn à ls er zo ‘spontaan’ nog een 4e bij mag komen.

Zo, nou sjeeeeeesen! :slight_smile:

:hug: Iuno :-*

Iuono :hug:

Hier heeft het doorgezet :wall:

:frowning: :hug: :hug: :hug: Nou moe…

Ach, het scheelt, ik was er al vanuit gegaan. Dus echt een teleurstelling is het niet. En wie weet raak ik volgemde maand wel zwanger en ben ik uitgerekend op de dag dat J en ik weer in elkaars leven kwamen :inlove: :pray:

baal alleen wel een heel klein beetje want nu ben ik als het goed is aanstaand weekend ook nog wel een beetje ongesteld en laten we nu net dat weekend lekker romantisch met zijn 2tjes weg gaan naar Duitsland :wall:

Hè jakkes, slechte timing dus! :frowning: Ik had het anders voor je gehoopt meis…

@HanB wrote:

Hè jakkes, slechte timing dus! :frowning: Ik had het anders voor je gehoopt meis…

Ik uiteraard ook, maar wat ik al zei…ging er toch al niet meer vanuit :shifty: Ik weet dat ik nu waarschijnlijk heel kil over kom, maar dat is gewoon pure zelfbescherming.

En baal van de buikpijn :sick:

Ik ken het… Ik ga voor ons ook niet meer uit van een zwangerschap, puur om mezelf tegen die pijn te beschermen…

:hug: :-*

@HanB wrote:

Ik ken het… Ik ga voor ons ook niet meer uit van een zwangerschap, puur om mezelf tegen die pijn te beschermen…

:hug: :-

:- :hug:

Ah becks :hug: :hug:

Ook voor jou Iuno :hug:

een dikke knuffel voor jullie meiden!! :hug:

he meiden, zit weer even niet mee allemaal :hug: