ja, ga daar maar vanuit van wel
@Amy82 wrote:
wat voor sites bedoel je dan?
Han, moest vanmiddag aan je denken. ik heb Jayden’s snowboots gepast vandaag bij hem, even kijken of het nog kon… toen ik ze had gekocht, had hij nog 2 maanden kleiner, dus nu de maat waarin ik ze hebmaar goed, hij past ze nog
passen jou kids ze nog?![]()
Ja, ze passen ze nog prima, ik heb voor Isa maat 24 gekocht, terwijl die nu maat 21 heeft ongeveer, en Robyn heeft snowboots maat 34, en draagt nu zelf maat 31-32.

Babywens: http://www.visembryo.com/baby/pregnancytimeline.html :inlove:
We zijn dus terug van Ikea. Heerlijk geshopt en gekletst met mijn lieve dinnetje. :mrgreen: Morgen bed bouwen… Isa heeft er meteen een set beddengoed van mijn dinnetje bij gekregen, alvast voor haar verjaardag! :inlove:
Babywens gefeliciteerd!! :-).
:inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:
Voor alle op het wachtbankje (inclusief mijzelf)
Hopend dat het voor ons ook een vruchtbaar 2012 mag zijn :-).
Al ben ik er van overtuigd dat het komt wanneer het komt … Misschien moet ik me eerst op school/nieuwe baan focussen voordat het lukt … :shifty: :roll: :think:
Jeee en Han is weer blij :mrgreen:.
Dipje voorbij, werd mede mogelijk gemaat door IKEA :mrgreen:
@SuusyQ wrote:
Babywens gefeliciteerd!! :-).
Al ben ik er van overtuigd dat het komt wanneer het komt … Misschien moet ik me eerst op school/nieuwe baan focussen voordat het lukt … :shifty: :roll: :think:
Mijn humeur schommelt nogal, deze laatste twee weken… :roll: Ene minuut ben ik blij, en een halve minuut verder kan ik zomaar zitten janken! :wall:
@HanB wrote:
@SuusyQ wrote:Babywens gefeliciteerd!! :-).
Mijn humeur schommelt nogal, deze laatste twee weken… :roll: Ene minuut ben ik blij, en een halve minuut verder kan ik zomaar zitten janken! :wall:
Uiteraard!! Maar elk positief moment is er een, en zolang er nog positieve momenten zijn, hoe klein ook, is je hoofd boven water, is er hoop. :-*
@HanB wrote:
Haha :lol: - of eigenlijk is het meer om te janken

Vruchtbare dagen zitten er weer aan te komen, wat nu…?
Hub is momenteel te druk met andere dingen om er mee bezig te zijn/over te denken en wil er niet wéér over beginnen, want weet nu al dat daar toch (weer) niets uit gaat komen en alleen maar (weer) voor frustratie aan beide kanten gaat zorgen.

Is allemaal ook zo ‘raar’ deze keer… Vorige keren en vooral de laatste keer was het allemaal zo makkelijk. Na de 1e menstrautie met 10 maanden, vroeg ik hub voorzichtig hoe hij er over dacht (ook omdat het bij de middelste toch 8 maanden heeft geduurd voor het raak was - en dan hadden we nog echt getimed en de zgn ‘truckendoos’ opengegooid ook) en tot mijn lichte verbazing, vond hij dat toen meteen prima. Na 5 maanden goed timen en wat ‘truckendoos’ was het toen ‘al’ raak. En nu… nu zitten we inmiddels ook alweer 5 maanden na de 1e menstruatie (toevallig rond dezelfde tijd gekregen als na de middelste). Vorige keer was ik nu al echt nèt, maar wèl alweer zwanger (begin feb. pos- test) en nog maar 2 maandjes en er zal hetzelfde leeftijdsverschil zijn als tussen de oudste 2. Zò’n raar idee dat we dat dit keer hoogstwaarschijnlijk niet ‘gaan halen’ - had het zò graag gewild, weer echt ca 2 jaar ertussen. Vind het echt zò stom van mezelf dat ik het daar zo moeilijk mee heb. Alsof het zò erg is als er eens wat meer tijd tussen zit, zijn genoeg mensen die al lang blij zijn als ze überhaupt zwanger raken en dan zit ik (behalve hier, verder in mezelf, hoor

Sorry voor m’n klaagzang :oops: , ben eigenlijk altijd heel positief ingesteld (of probeer dat iig te zijn), maar kan het gewoon even niet (meer) opbrengen. Voel me gewoon zo verdmt incompleet, nog véél meer dan na de 1e 2, alsof nu alles dáár aan hangt… :oops:

Nou, ga mezelf maar eens uit bed slepen (hub is naar cursus, dus de hele dag alleen met de jongens, normaal geen probleem, maar vandaag… zucht) en voor ontbijt zorgen (zijn alledrie al poosje wakker)…
lieverd wat naar voor je!! Ik weet hoe je je voel. Mijn man wilde wel, maar heeft ook 4 maand lopen ‘rekken’.
Ik hoop dat hij gauw bijdraait en je mag altijd ff klagen hoor! Dat is ook het fijne van het forum, we begrijpen je echt :hug:
:hug: :hug: :hug: Iuno :hug: :hug: :hug:
Gevoel en ratio zijn gewoonweg niet hetzelfde… Hier ook al wel langer dan twee weken dat heen en weer geslinger hoor, maar ik praat er nu eenmaal niet gauw over… Houd veel dingen heel lang voor mezelf… :oops: Het feit dat ik al maanden nauwelijks schrijf, geeft al wel aan hoe ik in mijn vel steek. Normaal gesproken schrijf ik elke dag meerdere berichten. Dat loopt rustig in de tientallen per dag. Maar de laatste paar maanden kan ik de moed en de energie gewoon niet opbrengen…
Hoera voor Babywens :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Weet je vriend het nu wel of niet?
Eef wat een buik!! goed hoor. :dance:
Han leuk setje. Zo had ik bij LIEF! een schattig jurkje gezien denk dat ik het voor mn nichtje kop. Ze is bijna jarig.
Voor alle dipdames, kop op :hug:
Gister al bij mn nichtje geweest. En de operatie is goed verlopen. Maar ze is te onrustig daarom kreeg-krijgt ze morfine. Ze zag er heel stoned uit met van die halve oogjes. Ze gaan vandaag de dosis halveren en dan stoppen.
Ik hoop dat ze na het weekend naar huis mag.
Zoiets legt de focus even op heel andere zaken.
Ja mijn man weet het! Vrijdagochtend had hij nog zijn twijfels omdat het een licht streepje was. Vrijdagavond had ik een van kruidvat gedaan die direct duidelijk was :inlove:
Dit weekend vertellen we het onze ouders. Wilde het eerst stilhouden, maar als het wel misgaat wil ik ook dat ze het weten.
Fijn dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk knapt ze gauw op
Fijn dat alles goed is gegaan Marga! Nu hopen dat ze goed reageert op het halveren van de medicatie, en dan gauw weer mee naar huis mag…
Hier: Vanmiddag weer terug naar Ikea gemogen! Had een verkeerde bedbodem mee genomen, dus die moesten we gaan ruilen. Gelukkig had mijn vriendin tijd om te rijden! Dus nu slaapt onze mooie kleine meid in een ‘groot’ bed… Hij staat wel nog in de kleinste stand natuurlijk, maar toch… Ik vind het wel weer een flinke mijlpaal hoor…
Vandaag kwam ook het setje kleding van noppies al aan! Helaas hebben ze een rokje maat 62 gestuurd, dus ook die moet geruild worden. :wall: Hopelijk krijgen we het nog geregeld voor volgende week zondag, dan is haar verjaarsfeestje, en zou toch leuk zijn als ze het dan aan kon…
Hai Han,
Ik vind het ook een mijlpaal hoor, zon grote-meiden bed!
Jammer dat ze het verkeerde rokje gestuurd hebben. Je krijgt vast nog op tijd een nieuwe, daar hebben ze nog 5 werkdagen voor.
De clearblue is ook positief! Vanmiddag mijn moeder vertellen. Mijn schoonmoeder had al een tas met cadeautjes klaar staan. :mrgreen:
Sinds ik het weet ben ik steeds om 8 uur wakker…
Tis weekend!!! :evil:
Ik ben de laatste tijd ook erg vroeg wakker Babywens, soms zelfs om half 4 al. Om gek van te worden.
Zojuist ovutest gedaan en die was hartstikke positief. Morgen de gynaecoloog dus maar even bellen of de afspraak voor de echo niet naar morgen verzet kan worden. Ben bang dat dinsdag te laat is en dan weet ik nog niet of mijn enig overgebleven eitje wel goed gegroeid is.
Hoi meiden,
Ben ik weer even.
Even voor alle dames die het gebruiken kunnen een hele dikke knuffel!
Hier vrijdagmiddag alsnog gelukkig een beetje goed nieuws gehad. Nu hopen dat het ook echt zo gaat lopen als we hopen.
In ieder geval zijn we druk aan het kijken voor een andere woning en met een beetje geluk kan deze woning eind maart in de verkoop.
Verder ben ik vrijdag uit eten geweest met collega’s bij de sushi bar maar eerlijk gezegd is dat niet echt mijn ding. Het was niet vies, maar zou het zelf niet kiezen om uit eten te gaan. Heb er gisteren ook de hele dag last van gehad.
Gisteren zijn we lekker wezen shoppen bij de Primark en heb ik weer wat truitjes en riemen gekocht. Nu mag ik volgende maand pas weer :lol:
J en ik hebben afgesproken dat als we in mei nog geen positieve test hebben mogen verwelkomen dat we dan voor de maand juni een verwijzing gaan vragen :shifty: Dan zijn we al geruime tijd gestopt en ben al een keer eerder gestopt en heb toen ook ruim 2 jaar mogen wachten. Ook dat is wel een beetje een geruststelling als ik heel eerlijk mag zijn.
Tot die tijd, geniet ik nog lekker van uitslapen :lol: :mrgreen:
Wanneer ben je dan gestopt Becky? Ik voelde me ook een stuk beter toen ik door de huisarts was doorverwezen. Alhoewel het wel dubbel voelde. Nu tijdens de onderzoeken maak ik me weer druk om vanalles :oops: Maar denk dat dat straks ook wel minder wordt als de onderzoeken zijn afgerond en je weet wat er aan te doen is. Ik heb nu een vrouwelijke gynaecoloog, ben daar eerlijk gezegd ook wel blij mee.
@ukkie27 wrote:
Wanneer ben je dan gestopt Becky? Ik voelde me ook een stuk beter toen ik door de huisarts was doorverwezen. Alhoewel het wel dubbel voelde. Nu tijdens de onderzoeken maak ik me weer druk om vanalles :oops: Maar denk dat dat straks ook wel minder wordt als de onderzoeken zijn afgerond en je weet wat er aan te doen is. Ik heb nu een vrouwelijke gynaecoloog, ben daar eerlijk gezegd ook wel blij mee.
Zijn sinds eind mei al gestopt maar zijn er vanaf aug/september echt gericht voor gegaan zeg maar :shifty: Maar aangezien ons seksleven niet echt slecht is :oops: bestond er al eerder natuurlijk een kans dat het wel raak zou zijn.
Heb met mijn ex man ook al dat we doorverwezen waren, maar de dag dat ik het onderzoek kreeg bleek ik zwanger te zijn…dus de rest is nooit afgemaakt. Denk dat we ook niet heel ver zouden komen, want mijn exman wilde echt niet zijn zaadjes inleveren. En J doet er gelukkig niet moeilijk over.
Het lijstje is weer geupdate!!! :mrgreen: