Mooie buik Amy :mrgreen:
Babywens gefeliciteerd, jij bent echt wel zwanger :mrgreen:
Hier vanochtend weer echo gehad en eitje was bijna niet gegroeid Gezien mijn vorige cyclussen zou hij nu veel groter moeten zijn. Even afwachten wat de echo van aanstaande dinsdag zegt, maar heb zo’n gevoel dat ik gewoon geen goede eisprong heb. Alhoewel mijn temperatuur wel iedere maand een eisprong aangeeft :think: Ik neem de lijstjes dinsdag dus ook mee.
Ik heb geen twijfels meer. Heb net 2x5euro zwtest gekocht en een clearblue (voor zondag)
kon het niet laten, deze is van net :inlove: :inlove:
wat ben ik blij!!! Ga zo even op jullie berichten reageren, want heb vandaag meegelezen.
Zie je nou wel?!?!?!?!?! :dance: :inlove: Gefeliciteerd meis! :-*
@ Becky, je hebt gewoon te vroeg getest. Ik heb op mijn NOD getest. Dus dat moet je straks gewoon nog ff doen
@ Han, hoe cute!!! Erg mooi!
@ Amy, wat een mooie buik al!! helemaal echt :inlove:
@ Ukkie, wat een gedoe met je eitjes! Wou dat ik je kon helpen schat :hug:
Ja kan neit missen he Han!
Kan wel janken…
en dat doe ik ook een beetje…
:hug:
Your next!
Nee hoor, er zijn nog verschillende NODs voor mij aan de beurt!!! :snooty:
Zal eens naar het lijstje kijken…
We gaan allemaal met een zwangere buik de zomer in hoor
ohh Becky is de volgende!! Spannend :mrgreen:
zie je wel babywens :inlove: super hoor!
Jaaaaaah zo duidelijk als wat!!! GEFELICITEERD babywens!!! :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:
Die Clearblue is nu ook al positief als je die zou gaan doen hoor…
Ja weet ik maar ik moet het in gedeelten brengen bij mijn man
En bedankt!
Nu internet bij langs voor leuke sites. dus als iemand nog tips heeft?
En hopen dat de baby blijft plakken
wat voor sites bedoel je dan?
Han, moest vanmiddag aan je denken. ik heb Jayden’s snowboots gepast vandaag bij hem, even kijken of het nog kon… toen ik ze had gekocht, had hij nog 2 maanden kleiner, dus nu de maat waarin ik ze heb maar goed, hij past ze nog
passen jou kids ze nog?
informatieve sites over de ontwikkeling.
En of het kwaad kan dat ik zo’n zeurderig gevoel onderin heb…
ohhh zo…
google was mijn beste vriend :mrgreen: kwam regelmatig op fora uit zoals KOK en Zwangerschapspagina…
dat zeurderige gevoel in je onderbuik is gewoon je bm, die in de gaten heeft dat er iets is :inlove:
Oh dat is goed om te horen. Toch raar dat je het voelt op de dag dat je de test doet… Misschien verbeeld ik het me wel
Ben druk aan 't googlen
Hoe voel jij je?
ik voel me goed! Niet meer misselijk gelukkig. wel moe. en trek. echt, kan zoveel eten momenteel… probeer het bij extra brood, groente en fruit te houden, ipv teveel gaan snoepen…
en verder onvoorstelbaar dat ik morgen alweer 19 weken ga, en ik hier zo makkelijk doorheen ga!
en ontzettend nieuwsgierig naar 8 februari
Jaa zoo spannend zeg. Elke fase vd zwangerschap heeft wel iets waar je op moet wachten
Laat je het ons ook weten wat het wordt’?