Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

@Lindaaa wrote:

Haha Amy, dat wou ik nou net niet hardop zeggen. :wink:

:mrgreen: denk dat ik toch weer een jongen in mijn buik heb :inlove: maar als ik al die meisjeskleertjes zie en eraan denk hoe het is om een meisje te hebben… ohhhhhhhhhhhhhhh wat heb ik dan toch een verlangen naar zo’n klein meiske zeg… :frowning:

Jullie mogen ze best af en toe lenen hoor! Meiden zijn namelijk veel eigengereider, zwaarder op de hand, en achterbakser dan jongens… :wink:

Begrijp je helemaal amy!! Heb zelf wel het idee nu een meisje in mijn buik te hebben, maar goed… we zullen zien! Jongetjes zijn ook leuk!! :inlove: Tygo begon net ook al over zijn zusje…

Als ik zou moeten gokken, denk ik dat jullie beiden weer een jongen krijgen dit keer… :think: :eh:

@HanB wrote:

Jullie mogen ze best af en toe lenen hoor! Meiden zijn namelijk veel eigengereider, zwaarder op de hand, en achterbakser dan jongens… :wink:

haha ja dat wil ik best geloven :wink:

Linda, ja jongetjes zijn ook leuk :inlove: en lekker goedkoop met kleertjes, gaat me een heleboel geld schelen als het weer een ventje is :wink:

Han, 8 februari, dan weet ik het :angel:

En mogen wij het dan ook weten??? :mrgreen:

denk het wel hoor :mrgreen:

ik kom trouwens wel weer zo maar binnen vallen he :oops:

Dikke buiken zijn toch altijd leuke binnenkomers??? :wink: :-*

@HanB wrote:

Dikke buiken zijn toch altijd leuke binnenkomers??? :wink: :-

zo dik is mijn buik nog niet hoor :wink: :-

Bewijs dat eerst maar eens met een foto!!! :hand:

jaja, moet Alex nog vragen :wink:

Geen spiegel in huis of zo??? :snooty:

nou. moment.

vandaag dus. even snel :wink:

Tssssssss en dan zegt ze dat ze geen dikke buik heeft… Heb je wel goed gekeken??? :snooty: :hand: :naughty:

:inlove:

:shifty:

:wink: :-*

Han, dikke knuf voor jou! :hug: Hoop dat je dipje snel weer een piekje krijgt :-*

Ukkie: zO herkenbaar!! Echt iedereen lijkt wel pats boem zwanger te zijn door er alleen maar aan te denken!! duim voor je!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

BABYWENS!!! BIB!!! :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

En de titel voor buik van de week gaat naar: EEF!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry :oops:

haha thanks Suusy :lol: :lol: :-*

Wauw mooie buik eef!!