Thanks Becks! Manlief is er ook helemaal weg van. Morgen komen schoonouders hier eten, hoop dat het dan al binnen is, maar zal wel niet.
Babywens gefeliciteerd!
Han, ziet er erg leuk uit!
Weet niet waar je besteld hebt, maar bij de meeste webshops duurt het wel een paar dagen :shifty:
Bij noppies zelf. Schijnt maximaal twee werkdagen te duren daar… We merken het wel.
Oh ja, en vanavond rijd ik met mijn dinnie naar de ikea, en halen we een meegroeibed voor haar! Het ledikant dat bij het kamertje hoort dat e gekocht hebben, kan namelijk ook niet zonder zijkant opgezet worden, dus dan toch maar een meegroeibed… :inlove: Als dat dan staat, en ik denk dat we dat morgen meteen gaan doen, dan maak ik dan eindelijk foto’s.
Pff, net weer slecht nieuws gehad… :evil:
Gelukkig moeten J en ik vanmiddag naar de advocaat en ik heb een heel lijstje samengesteld wat nu in de brief moet komen naar ex-heks van J.
Ik hoop dat alles wettelijk goed is en dat we hier iets mee kunnen doen.
Want moet me zo erg inhouden…is echt niet normaal meer…
Ben blij als dit allemaal achter de rug is.
Ik hoop dat het er snel is Han Maak je dan ook een fotootje als ze het aan heeft
Wil je erover praten meis? Mag altijd bij mij, dat weet je! :hug: :-*
Tuuuuuuuuuuuurlijk maak ik foto’s als ze het aan heeft! :inlove:
Denk dat ik morgen maar even ga ontstressen in de primark
Even bijkomen.
Vanavond gaan we met de hele afdeling uit eten…Bij de sushi bar en laat ik nu echt geen sushi lusten maar ze zullen vast wel wat anders hebben en het zal vast wel gezellig worden
Daarna richting J, die heeft vanavond een dartwedstrijd, daar even kijken met de andere meiden van de partners die mee doen en vervolgens lekker naar huis.
denk dat ik daar nog even lekker een dvdtje ga kijken van charmed en dan hopelijk morgen een beetje bijtijds op. Even weg zonder schoonmoeder…dus dan moeten we niet zeggen dat we naar Primark gaan anders wilt ze ook mee :roll:
:lol: Mondje dicht dan tegen haar! Kom je hier maar gillen over wat je allemaal gaat shoppen daar. 8) Ben nog nooit in de primark geweest eigenlijk… Maar eens een dagtripje van maken. :mrgreen:
Ja, dan mag je er zeker een dagtripje van maken :mrgreen:
Je hebt pb
Nee, we gaan ook niets zeggen want ik had beloofd dat als we de eerst volgende keer zouden gaan dat ze meem mocht, maar daar heb ik nu niet echt heel veel zin in :silenced:
Had trouwens ook een ovu test gedaan maar die is bij mij gewoon net zo licht als altijd na mijn eisprong Dus gaan denk ik hier ook weer een ronde door…
Mutske! Het is nog 6 dagen voor je NOD, het kan nog steeds gewoon raak zijn!!! Niet zo hard van stapel lopen jij, stresskippetje… :-*
:mrgreen:
@ babywens
HCG gaat altijd met sprongen van 2 dagen, hè…
En ook al mag er een plekje ‘voorbereid’ zijn op zo’n test voor een streepje, het streepje zelf wordt toch echt pas zichtbaar als er ook HCG is. :-*
@ Becky
:hug:
@ Han
Geef maar op, ga echt niet testen, hoor.
Wie weet schrijven we straks samen bij de oktobermama’s 2012… Kunnen we daar ons gal spuwen over onze levens! 8)
@Iuno wrote:
@ babywens
HCG gaat altijd met sprongen van 2 dagen, hè…
En ook al mag er een plekje ‘voorbereid’ zijn op zo’n test voor een streepje, het streepje zelf wordt toch echt pas zichtbaar als er ook HCG is. :-*
@ Becky
:hug:
@ Han
Geef maar op, ga echt niet testen, hoor.![]()
Jawel, ga je wel!!! :snooty:
@HanB wrote:
Wie weet schrijven we straks samen bij de oktobermama’s 2012…Kunnen we daar ons gal spuwen over onze levens! 8)
:thumbup:

Dat setje van noppies is echt geweldig han!!
En als jullie naar de oktober-mama’s gaan, dan ook hier blijven hoor!!! Nu bij de stoppers van ruim vier jaar geleden een bia, ohhhhhhh hoe spannend is dat weer!!! zat er gewoon bijna bij te huilen, hihi die rothormonen ook!!
@Becky wrote:
Had trouwens ook een ovu test gedaan maar die is bij mij gewoon net zo licht als altijd na mijn eisprongDus gaan denk ik hier ook weer een ronde door…
ovutest van babywens was dinsdag ook zo licht he! :hug: en kom op, nog bijna een week tot je nod! :hug:

Ohhhhhhhhhhhhhhh Han, ik ben helemaal verliefd op dat setje van Noppies!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ik wil ook een meisje

Linda, spannend een bia! :inlove:
Spannend, een BIA! :mrgreen:
Hormonen… zucht Don’t start… :roll: :wall:
Haha Amy, dat wou ik nou net niet hardop zeggen.