Lieve Ukkie, ik gun het je zo! 11 maand is erg lang. Een wat langere cyclus was bij jou toch gunstig?. Of heb ik het verkeerd?
@babywens wrote:
Wil je weten wat je straks krijgt? Boy of girl?
jaaaaa ik wil het heel graag weten!!! :inlove: Bij Jayden wisten we het niet, wilden we het niet weten. Nu dus wel, kan nu ook niet wachten tot 8 februari

Ben trouwens 20 weken op 4 februari, de dag van de begrafenis van mijn vader :kaars: vind ik wel speciaal!
@ukkie27 wrote:
Babywens gefeliciteerd :mrgreen: :mrgreen:
Ik begin het steeds moeilijker te vinden al die zwangeren :oops: Zit inmiddels alweer in ronde 11. Heb woensdag weer een echo gehad en eitje was pas 6mm op dag 18 (2mm op dag 12). Het ziet er dus naar uit dat ik weer een langere cyclus heb :?
Morgen weer een echo, maar eisprong zal nog wel even op zich laten wachten…
lieve meid, kan ik me helemaal voorstellen :hug: Het is ook moeilijk, vooral in het begin, toen we zo snel zoveel zwangeren hadden… Ik had het toen ik zwanger werd van Jayden ook, ik was een jaar bezig (en 3 mk’s verder) toen ik eindelijk eens zwanger was… en hoe frustrerend was het weer als andere stoppers wel zwanger raakten :hug:
@babywens wrote:
Lieve Ukkie, ik gun het je zo! 11 maand is erg lang. Een wat langere cyclus was bij jou toch gunstig?. Of heb ik het verkeerd?
Thanx, het is niet dat ik het anderen niet gun maar vind het wel erg moeilijk.
Een langere cyclus is inderdaad gunstig, maar dan moeten die extra dagen wel na de eisprong zitten zodat mijn luteale fase langer wordt. Voor de eisprong verlengt het alleen mijn cyclus :?
oh oke, had ik iets goed begrepen (een beetje dan) :mrgreen:
Ik weet wel dat je het een ander gunt, dat doen we allemaal. Maar je gunt het vooral je zelf!! Je wordt deze maand gewoon zwanger! Your next!!
Amy, dat is wel speciaal, die datum.
@ Ukkie
Kan me je gevoel wel een beetje voorstellen… :hug:
Ken iemand van een ander forum die tegelijk met mij was gestopt… in 2007. Ik heb inmiddels 2 kinderen op de wereld mogen zetten en zij staat na 4 jaar en 6 mk nog steeds met lege handen.
Ze is nu wel wéér zwanger en het leek allemaal beter te gaan dan de andere keren, maar vanochtend (7,5 week) was er (nog? ) geen hartactiviteit te zien…
't Is soms zò oneerlijk verdeeld, hè. Sommige mensen raken zwanger, bijna alleen al door naar elkaar te kijken, terwijl ze dat (eigenlijk) niet eens wilden en anderen verlangen zò naar een kind, maar wil het gewoon maar niet lukken…
Maar we blijven positief en blijven duimen dat jullie binnenkort ook ‘gewoon’ zwanger zijn! :-*
oh ja, nog zoiets ‘raars’ wat ik me net opeens bedacht/merkte: sinds een aantal dagen komt er weer colostrum- en melkachtige vloeistof uit m’n (.)(.). :eh: Geef nu al bijna 2 maanden geen BV meer en kan me niet herinneren c.q. weet bijna wel zeker dat ik dit bij de andere 2 NIET heb gehad (komen bij lichte druk gelijk grote druppels uit, maar ook zonder druk heb ik soms opeens een nat vlekje in m’n kleding) :think:
Iuno: wat een vreselijk verhaal! Maar ukkie, het is zo fijn dat ze je nu al kunnen helpen! Denk dat je wel medicijnen gaat krjjgen om eisprong te regelen en dan mag ook jij gauw dit speciale gevoel ervaren!!
En Iuno, test nou maar… Je twijfelt zelf veel te erg… haha
Ook wij willen dit keer ook erg graag weten wat het wordt. Nog 6 wk en 4 dagen… haha
Hai meiden,
het streepje is erg licht. mijn man zegt dat het het voorgefabriceerde plekje is waar een streepje moet komen. Misschien heeft hij wel gelijk.
nee hoor, hij is gewoon positief! :inlove: gefeliciteerd! Je bent gewoon zwanger! :inlove:
Anders was dat streepje met deze test echt niet gekomen. Haal anders vandaag kruidvat 2 voor 5, voor morgenochtend
Denk je echt?? Ht is nog gelijk aaj gisteren.
even mijn test van Jayden opgezocht, staat ergens onderaan op http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=45429&postdays=0&postorder=asc&start=60 de bovenste zijn ovutests, daarna 2 zwtesten. Ook eerst een heel licht streepje zie je!
@ukkie27 wrote:
Babywens gefeliciteerd :mrgreen: :mrgreen:
Ik begin het steeds moeilijker te vinden al die zwangeren :oops: Zit inmiddels alweer in ronde 11. Heb woensdag weer een echo gehad en eitje was pas 6mm op dag 18 (2mm op dag 12). Het ziet er dus naar uit dat ik weer een langere cyclus heb :?
Morgen weer een echo, maar eisprong zal nog wel even op zich laten wachten…
Babywens, volgens mij ben je gewoon zwanger hoor!!! Inderdaad gauw die van kruidvat kopen, die zijn veel beter!

Ik vind het ook verschrikkelijk moeilijk, ukkie… Aan de ene kant wil ik graag blij zijn voor iedereen, maar aan de andere kant voelt het zo oneerlijk…

ik vind het ook erg moeilijk hoor :shifty: bal er gewoon van dat het bij ons maar niet wil lukken…gaf gisteren zelf schoonmoeder de schuld en ex vrouw van j. Dat ik door hen gewoon veel stress heb en het daardoor niet lukt :shifty:
Maar babywens, van harte meis![/list]
Jouw test zijn inderdaad gelijk!!
Zou het dan toch. Mijn man brengt mij aan het twijfelen… bedankt voor de feli’s! Jullie zijn de volgende!
Je bent echt wel zwanger hoor! :inlove:
En zoals ik gisteren al zei, op naar de winkel voor een betere test!!! Als dat lijntje echt zo dun was, had je hem echt niet zo duidelijk op de foto gekregen! 8)
Mijn eerste testen waren deze keer ook heel licht en amy haar test gaf mij toen ook veel hoop!
Ja je hebt ook gelijk! Zondag maar testen, dan zijn er meer hormonen. Ben zo blij :inlove:
:shock: ben zwanger :shock:
:inlove: :inlove: :inlove:
Voor het allereerst ever, hebben wij gisteravond een setje merkkleding besteld voor onze jongste, van noppies! :inlove: Ben zo benieuwd hoe het haar gaat staan!
Leuk!!!