Van spanning…laten we het daar aub op houden!!!
@Lindaaa wrote:
Van spanning…laten we het daar aub op houden!!!
Ja het is geen menstruatie buikpijn

Ben helemaal van slag over iets dat misschien wel niet zo is… Raar he
waaaahh Babywens!! Toen ik je superpositieve ovutest zag, wist ik het al En toen die mooie zwangerschapstest!! :dance: :dance: :dance:
gefeliciteerd meid!! :inlove: :inlove: :inlove: op naar de oktobermama’s :inlove: :inlove: :inlove:
Jaaa bedankt, ben helemaal hyper.
Maar houd nog wel een slag om de arm, want de zw. test is maar heel licht. Morgenvroeg met ochtendurine nogmaals testen
Zou ik wel heeeeeeeeeeeeeel blij van worden als die ook posi is :inlove:
OOOO Babywens, ik hoop het zo voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier even een up-date over mn nichtje, Ze heeft uiteindelijk tot 14 uur op de ok gelegen. Daarna werd ze erg onrustig wakker uit de narcose.
Eind van de middag weer in slaap gevallen. Gesprek met de artsen moest toen nog plaats vinden dus we weten nog niet in hoeverre de operatie goed gegaan is. Daarnaast moet ze nu eigenlijk 5 dagen plat liggen maar hoe doe je dat met een 11 maanden oud meisje???
Ik hoop maar dat ze lekker lang slaapt en dat we zaterdag mogen gaan kijken.
Zelf vandaag een mindere dag mn buik doet zeer en is erg gespannen. Ook weer misselijk en een vieze smaak in mn mond. Bah!
Jeetje je zit gewoon al op 18 weken!! Wow, tidj voor nieuwe buikfoto!
is de operatie wel goed gegaan?
@babywens wrote:
is de operatie wel goed gegaan?
Ja hoor heb net een berichtje geschreven staat op de vorige blz

En van wie wil je die buik foto?
oh ja dat weet je nog niet, want het gesprek met de artsen heeft nog niet plaatsgevonden. Sorry!
Van jou en Amy. Gaat zo snel met jullie.
Dom :doh: Je bedoel natuurlijk of het geslaagd is!
Dat weten we nog niet. Gesprek met de operatieartsen moest nog plaats vinden en ze moet 5 dagen plat. Ik denk dat daar ook een boel van afhangt.
De ruggengraat is afgesloten met iets… Om te zien of er nog lekkage is vanuit het ruggenmerg zal tijd nodig zijn.
Morgen weten ze weer meer.
pff vreselijk spannend zeg…
@ Babywens
Ovu-tests kun je het beste niet met ochtendurine doen, zs-testen juist wèl - gezien deze 2 gegevens (vooral dat je voor een zs-test dus eigenlijk zo geconcentreerd mogelijke urine nodig hebt) en het feit dat jij dus overdag hebt getest, zou ik ook zeggen MEID, JE BENT GEWOON HARDSTIKKE ZWANGER!!! :dance:
@ Marga
Oei, spannend dus nog… Kind van 11 maanden kun je idd niet 5 dagen plat laten liggen, maar gelukkig zijn kinderen veel flexibeler dan volwassenen en herstellen over het algemeen ook sneller.
Voor wie het nog vroeg: heb maandag de laatste dag bloed gehad, dinsdag helemaal niets meer en dus woensdag en vandaag een aantal keer roze bij het afvegen. Zou (zeker na babywens) bijna geneigd zijn er morgenochtend voor de zekerheid toch een testje tegenaan te gooien (heb er nog 1 liggen ), maar aan de andere kant, met die ene keer aan het begin van m’n vruchtbare dagen, kà n het gewoon nauwelijks raak zijn en dat het relatief weinig was, kan natuurlijk heel goed komen omdat ik weer aan het afvallen ben. En ach, mocht het evt. toch wèl raak zijn geweest, kom ik daar vanzelf volgende maand achter en hebben we dan gelijk al een paar weekjes extra te pakken.
Ook testen morgen!!
Doen we samen!
Test morgen maar Iuno, kan geen kwaad en gewoon niet teveel hoop hebben!
Marga, wat ontzettend spannend allemaal! Hopelijk zijn de spannende uren niet voor niks geweest!
Babywens: Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :inlove: :dance: (nog even stuiteren op de laptop ipv telefoon!) Ik weet gewoon zeker dat die zwangerschapstest morgen al veel duidelijker is! Die ovulatietest zegt al genoeg, dezwangerschap van Tygo was mij toen ook duidelijk door een ovulatietest. T is gewoon raak, geloof me nou maar!
Ik hoop het zo Linda! En dat terwijl we net de vakantie geboekt hebben… Eens uitrekenen hoever zwanger ik dan (eventueel ) zou zijn.
Misschien hoef ik mij niet meer druk te maken om het bikiniproof worden :mrgreen:
Ben blij dat jullie het ook zo zien, ben blij dat de ovu zo knalt ipv zo licht avn dinsdag. Dat is het eerste goede teken. Tweede teken is de lichte streep.
Hoop dat het morgen beter is.
@Lindaaa wrote:
Test morgen maar Iuno, kan geen kwaad en gewoon niet teveel hoop hebben!
Nee hoor, ga die verleiding lekker weerstaan. :snooty:

Als ik nog ovu-tests zou hebben gehad, had ik er daar misschien wel eentje van gedaan, maar dit is m’n laatste ‘goedkope’ zs-test (zat bij de ovu-tests die ik een paar rondes geleden had besteld) en die wil ik echt bewaren tot ik vrij zeker ben (zs-tests kosten hier bij de apotheek rond de €5 per stuk :o ).
@babywens wrote:
Jeetje je zit gewoon al op 18 weken!! Wow, tidj voor nieuwe buikfoto!
ja joh, zaterdag gewoon alweer 19 weken! nog een week en ik zit alweer op de helft! :shock: :dance: :inlove:
zal Alex morgen eens vragen nieuwe buikfoto te maken, want hij is wel weer gegroeid

Super he! Ben benieuwd naar je buikfoto.
Als ik daadwerkelijk zwanger ben (en het gaat goed
) dan ben ik 20 weken tijdens vakantie denk ik. Dus ben wel benieuwd naar je buik
Wil je weten wat je straks krijgt? Boy of girl?
Babywens gefeliciteerd :mrgreen: :mrgreen:
Ik begin het steeds moeilijker te vinden al die zwangeren :oops: Zit inmiddels alweer in ronde 11. Heb woensdag weer een echo gehad en eitje was pas 6mm op dag 18 (2mm op dag 12). Het ziet er dus naar uit dat ik weer een langere cyclus heb :?
Morgen weer een echo, maar eisprong zal nog wel even op zich laten wachten…