Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

Oh ja dat is waar Linda… Wel vervelend voor je.

Officieel is vandaag de NOD. Maar dat is gemiddelde cyclus (33 dgn), heb ze ook gehad van drie dagen langer.

Maar vanwege werkgedoe enzo, ga ik mischien morgenvroeg testen als mijn man tenminste thuis werkt. Anders zaterdag… :shock:

Meestal merk ik wel als mijn menstruatie eraan komt, en nu nog niet…

Kan natuurlijk ook dat mijn cyclus nu nog langer is haha

Maar als je hieronder kijkt zie je dat mijn cyclus steeds korter wordt. Dus heb goede hoop (durf het bijna niet te zeggen/schrijven)

@babywens wrote:

Ander etenspatroon begint morgen :smiley:

Haha, jaja… :naughty: :lol:

Maarre… duimen draaien op volle toeren voor je!

@ Linda

Gelukkig niets heel ergs, maar wel vervelend. :hug:

Hier iets heel raars (en onsmakelijks :oops: ) vandaar ff onder een spoiler: mijn menstruatie was dit keer behoorlijk licht en kort voor mijn doen en ook veel korter last van m’n rug gehad dan anders. De :twisted: :twisted: :twisted: zijn inmiddels alweer 3 dagen weg, maar sinds 2 dagen heb ik er op de w.c. ik af en toe een grote klodder slijm met roze bij zitten :?. Hoor dit weleens van anderen, maar dan vòòr de :twisted: :twisted: :twisted: komen, nog nooit gehoord dat je het ook ernà kan hebben en heb dit zelf zowieso nog nòòit gehad… :think: Echt geen idee wat het kan zijn…

@ Marga

En… al nieuws over je nichtje? :-*

Ken ik helaas niet…

Liet je menstruatie lang op zich wachten of was je op tijd?

Cyclus was nu 28 dagen, dus ze waren zelfs aan de vroege kant voor mijn doen (heb altijd cycli van 28 Ã 32 dagen, maar meestal 30 of 31, tenminste, dat was na m’n 1e en 2e zs zo, dus ga er maar vanuit dat dat nu ook wel weer zal gelden).

Zie ik het nu goed??

Wil iemand dit even relativeren?

zijn ovu testen trouwens…

@Iuno wrote:

Cyclus was nu 28 dagen, dus ze waren zelfs aan de vroege kant voor mijn doen (heb altijd cycli van 28 Ã 32 dagen, maar meestal 30 of 31, tenminste, dat was na m’n 1e en 2e zs zo, dus ga er maar vanuit dat dat nu ook wel weer zal gelden).

Raar dan… :shock:

Of je menstruatie is gewoon nog niet voorbij??
  • Breek even in…

Babywens: Ik heb goede hoop voor je hoor! Heb je niet een gewone zwangerschapstest liggen? Zelfs ik voel de spanning :wink:

@Esther wrote:

Breek even in…

Babywens: Ik heb goede hoop voor je hoor! Heb je niet een gewone zwangerschapstest liggen? Zelfs ik voel de spanning :wink:

Ja heb ik wel liggen en heel slecht, heb ik die net gebruikt. Had het zo voorgenomen om niet te doen.

MAAR die geeft alleen een heel licht streepje. Dus ik ben in de war.

Ik ga ervanuit van niet, aangezien de ovutest niet bedoeld is als zw.test.

Nou een licht streepje op een zwangerschapstest is ook positief hoor!

Een Ovulatietest is pas positief wanneer het streepje net zo donker is als de controlestreep. Die test natuurlijk LH, maar HCG bevat ook een deel wat lijkt op LH en wat dus ook waargenomen wordt. Dat je Ovu knalt en je zwangerschapstest niet hoeft niets uit te maken… in principe is een streep gewoon een streep…

Dus als er een streepje komt op je zwangerschapstest - hoe vaag ook - is het volgens mij positief hoor :slight_smile:

Ik zit hier gewoon te hyperen, je bent gewoon zwanger man!!! kun je ook een foto plaatsen van je zwangerschapstest?

de foto…

@Lindaaa wrote:

Ik zit hier gewoon te hyperen, je bent gewoon zwanger man!!! kun je ook een foto plaatsen van je zwangerschapstest?

Done :smiley:

Ik zeg gewoon: GEFELICITEERD! :inlove:

Hij is dan wel licht, maar hij is er wel!! :inlove: Ik zeg, op naar de drogist voor een duidelijkere test! :inlove:

WAAAAHHHH ik begin het te geloven…

het streepje is iets donkerder dan op de foto vanwege de flits denk ik

Denken jullie echt??

Man, heb buikpijn…

Niet tegen ml vertellen hoor dat ik een test heb gedaan :wink:

Ik zeg ook: GEFELICITEERD!!! :inlove:

Wij houden ons mondje dicht… :wink:

oh god oh god…

Dank je wel :inlove: :inlove: :inlove:

Als hij morgenochtend duidelijker is, dan ga ik het 100% geloven… :smiley:

heb buikpijn… :roll: