Ben erg benieuwd nara het totaalplaatje
wel fijn dat je al wat kunt shoppen. Ik heb stiekem een beetje een ‘ik denk dat ik zwanger ben’ gevoel…
En dan kan ik ook shoppen
Nou, over ’ niet vaak meepraten’ gesproken, hier ben ik ook weer eens :shifty:
Zijn vanmiddag terug gekomen van een weekend Center parcs met schoonouders, schoonzus en wij met z’n drieën. Was erg gezellig en Marijne heeft genoten ze was niet uit het zwembad weg te slaan :inlove:
Babywens spannend hoor zal voor je duimen. En nee ontspannen is er dan helaas niet meer bij.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog steeds totaal niet bezig ben met zwanger worden :oops: :oops: Hoewel Center parcs natuurlijk wel helemaal vol zat met allemaal schattige kindjes en echt ieniemienie babietjes :inlove:
Sorry de rest ben ik even kwijt :shifty:
@HanB wrote:
Ontspannen? Tijdens je wachtdagen??? Die is gek! Dat is echt onmogelijk hoor!:shifty:
Ik heb foto van het wiegje in het showforum gezet!!! :inlove: Ik ga hem zwart schilderen denk ik, of misschien paars, en dan witte of creme bekleding… Wat vinden jullie? :think:
Ja paars! Met crème! Mooi :inlove:
oh heerlijk Center Parcs! Vind het knap hoor dat je nog niet zo bezig bent met zwanger worden. Ik wil er wel eens wat minder mee bezig zijn. Maar elk gedeelte vd maand heeft wel iets om je druk over te maken.
@babywens wrote:
oh heerlijk Center Parcs! Vind het knap hoor dat je nog niet zo bezig bent met zwanger worden. Ik wil er wel eens wat minder mee bezig zijn. Maar elk gedeelte vd maand heeft wel iets om je druk over te maken.![]()
Dat betreft is het wel een voordeel dat mijn leven hier zo op zijn kop staat :lol: Denk daardoor ook niet echt aan een zwangerschap.
heb vandaag even eindelijk weer een positoeve dag.
J en ik hebben de knoop doorgehakt en gaan dit huis verkopen. We gaan verhuizen :dance: Het is even een heel lang verhaal waar ik nu niet verder op in ga…maar dat zag ik in eerste instantie heel zwart wit…maar nu heel rooskleurig :inlove: Gaan helemaal opnieuw beginnen in een huisje van ons samen…(Huis staat officieel op naam van hem en zijn ex-vrouw)
Dat schoonmoeder mee verhuist nemen we maar op de koop toe :lol: :shifty:
haha Becks! Respect voor jou en je schoonmoeder
Heerlijk verhuizen, nieuw huisje zoeken, spulletjes kopen. Alleen haat ik zo’n verhuisweekend…
Bij onze vorige verhuizing moesten we een uur rijden steeds. Uitladen en weer uur terug…
Blijf je in hetzelfde dorp of in dezelfde stad?
ja daar zien wij ook wel tegen op…dat verhuisweekend :wall: Maar komt goed…
nee we blijven we in dezelfde stad :inlove: Wil hier nooit meer weg
Misschien een onbeleefde vraag, maar kan de sm niet wat gaan huren??
Yay Becks! Nieuw huis, nieuwe start!!! :thumbup: Iets dat echt van jullie samen gaat zijn, zonder dat het verleden er aan hangt, zou best eens goed uit kunnen pakken voor jullie… :-*
@babywens wrote:
Misschien een onbeleefde vraag, maar kan de sm niet wat gaan huren??
Is geen onbeleefde vraag hoor :-*
Dat gaat helaas niet omdat ze verplicht is om mee te betalen aan haar eigen koopwoning. Wel hebben J en ik afgesproken dat ze in het nieuwe huis wel een kleine bijdrage mag gaan doen.
We hebben een huis op het oog dat de bovenverdieping heel ruim is(bungalow met eigen badkamer op de bovenste verdieping) en als het dus zoiets wordt, gaat ze echt op een eigen verdieping 'wonen" tijdelijk totdat haar hele gedoe rond is.
Maar meiden, ik ga lekker douchen en mijn bedje opzoeken. laptoppie is leeg :mrgreen:
Slaap lekker lieverds! :-*
Goedemorgen dames,
@ Beck Oh oke. Ze zal jullie wel erg lief vinden :mrgreen:
Hoe dat het ook al weer met een ovutest gebruiken als zwangerschapstest? Dat kon toch?
Er staat namelijk een klein streepje. size]
Ik ga zo te laat komen op mijn werk…
Had een foto gemaakt maar die wil hij niet uploaden omdat het te groot is…
@babywens wrote:
Goedemorgen dames,
Hoe dat het ook al weer met een ovutest gebruiken als zwangerschapstest? Dat kon toch?
Hihi, ik mag het horen :mrgreen:
Er staat sowieso altijd een streepjr,

@babywens wrote:
Goedemorgen dames,
Hihi, ik mag het horen :mrgreen:
Er staat sowieso altijd een streepjr,

Bij mij is het anders gewoon wit
?
Ik heb ook meestal elke dag wel een heel licht streepje op de ovutest. Maar wie weet is het nu inderdaad raak bij jullie!
Ach we komen er vanzelf achter!
Bij mij is ie ook altijd gewoon spierwit. Bij de middelste en jongste ook eerst een ovu-test gebruikt (zijn toch wat goedkoper :mrgreen: ), maar die was idd wel gelijk behoorlijk tot overpos. :think: