Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

ja, ga vanavond ook vroeg naar bed… Ben vanmorgen wakker geworden met keelpijn, bah. En met een zere stekende rechter tepel, doet echt zeer, bah :frowning:

Han, een sprongetje? Hebben ze dat nu nog dan? :shifty: hij komt hier natuurlijk wel vaker, dus niet vreemde omgeving… Hij eet ook echt heel wat minder dan zeg maar 3 weken geleden…

Oh reken maar van yes meis! M en R hebben ook nog steeds sprongetjes! M krijgt een spekbuikje vlak voordat hij weer een groeispurt krijgt, en is dan vaak ook onrustiger in gedrag en gedachten, en dus ook in slapen. R klaagt vaak over pijn in haar benen, als ze weer een groeispurt krijgt, haar eetpatroon verandert, en ook zij slaapt slechter, meer nachtmerries, of gewoon onrustig, en ook brutaler. :wink:

Ik moet even verzinnen hoe ik foto’s op de netbook of de PC kan zetten, want schoonvader heeft gisteravond mijn laptop gekidnapt, omdat hij problemen geeft met de internetverbinding… :think: :eh:

thanks voor de tip Han! Ga ik eens op internet zoeken :slight_smile:

Becky, Foei! Iedereen is altijd welkom en zeker als je al zo’n tijd bij het clubie zit.

Eef, fijn zo’n onrustig nachtje. :liar: Dan overdag maar rustig aan en weer optijd naar bed.

Gister met mn zus bruidsjurken wezen uitzoeken. Fantastisch. Ze heeft er wel meer dan tien aangehad. En uiteindelijk bij nr 3 weer terug gekomen.

Erg mooi en een hele leuke winkel. 'sAvonds met elkaar nog heerlijk uit eten geweest.

Straks bij Daniels vriendje op verjaardag ook gezellig.

O ja vergeet ik helemaal onze jarige joppies te feliciteren: Hieperdepiep hoera. Goed verwend alle twee? Ik hoop het.

Ik hoop maar voor Han en Becky dat jullie nooit een zaadonderzoek hoeven te laten doen. Wij hebben een seksverbod voor 3 dagen en volgens mij gaan jullie dat niet redden :stuck_out_tongue: Voor het zaadonderzoek mag je minimaal 3 en maximaal 7 dagen vantevoren geen sex hebben :shock:

Ukkie: Geen seks of geen zaadlozing :think: (is maa rnet wat je als seks defineert :oops: )

Inderdaad de jarige, hieperdepiep en lang zal ze leven :mrgreen:

@SuusyQ wrote:

Ukkie: Geen seks of geen zaadlozing :think: (is maa rnet wat je als seks defineert :oops: )

Geen zaadlozing :wink: Maar voor de zekerheid dus maar even helemaal niet, halverwege stoppen is ook niets :oops:

@ukkie27 wrote:

@SuusyQ wrote:

Geen zaadlozing :wink: Maar voor de zekerheid dus maar even helemaal niet, halverwege stoppen is ook niets :oops:

Het schijnt dat mannen ook (hmm hoe zeg ik dit netjes) een hoogtepunt kunnen bereiken zonder zaadlozing … :think:

Misschien is dit niet het moment om dat uit te proberen :wink:

Marga: Leuk, bruidsjurken shoppen! :inlove:

Ukkie: Nee, dat zou echt niets voor ons zijn, geen sex mogen hebben… :shifty:

@ukkie27 wrote:

Ik hoop maar voor Han en Becky dat jullie nooit een zaadonderzoek hoeven te laten doen. Wij hebben een seksverbod voor 3 dagen en volgens mij gaan jullie dat niet redden :stuck_out_tongue: Voor het zaadonderzoek mag je minimaal 3 en maximaal 7 dagen vantevoren geen sex hebben :shock:

:mrgreen:

@HanB wrote:

Marga: Leuk, bruidsjurken shoppen! :inlove:

Ukkie: Nee, dat zou echt niets voor ons zijn, geen sex mogen hebben… :shifty:

Hier ook niet :shifty:

Meiden, heb een buikfoto in het showforum geplaatst, je kan er gewoon niet meer omheen dat ik gewoon hartstikke zwanger ben! :mrgreen:

En bedankt voor de felicitaties, heb een leuke verjaardag gehad!

Nee daar kan je niet omheen :mrgreen:

Ik had me voorgenomen om mij deze maand niet zo te focussen op het zwanger worden.

Ik zit in de ‘wachttijd’, en had van te voren bedacht dat je dan toch niets meer kunt doen. En als je niets meer kan doen, dan kan je je ontspannen…

NOT…

Nog maar vier dagen ja… TESTEN!! :mrgreen:

Dat is op basis van een gemiddelde cyclus. Heb ze ook langer…

Dus eigenlijk moet ik dan nog een week wachten.

Heb je nog wat leuks gekregen voor je verjaardag?

Ontspannen? Tijdens je wachtdagen??? Die is gek! Dat is echt onmogelijk hoor! :hand: :shifty:

Ik heb foto van het wiegje in het showforum gezet!!! :inlove: Ik ga hem zwart schilderen denk ik, of misschien paars, en dan witte of creme bekleding… Wat vinden jullie? :think:

Ja daar ben ik ook achter. Maar alles mislukt een beetje tegenwoordig, dus ik wil wat meer ontspannen…

En wat een super wiegje! :inlove:

Mooi hè? :inlove: Echt helemaal precies wat wij supergaaf vinden! :inlove: Dat wordt echt een kicken kamertje. 8)