@HanB wrote:
Ik heb vanavond een echte latte macchiato caramel op, int restaurant waar we gingen eten met de meisjes!![]()
:drool:
@HanB wrote:
Ik heb vanavond een echte latte macchiato caramel op, int restaurant waar we gingen eten met de meisjes!![]()
Pfff, hier gaat de ellende ook maar door…
Kan er nu nog niet over uitwijden want weet niet zeker wie er allemaal mee leest, maar ik wil jullie vragen om even deze week voor me te duimen :oops: :shifty:
En het spijt me echt heel erg dat ik niet zo vaak er ben de laatste tijd, wil wel maar kan er echt even de tijd niet voor vinden aangezien we heel veel aan het regelen zijn…Sorry
Maarehh…lekker die machioto :drool:
Zit nu met de laptop op schoot in bed en ga zo nog 1 aflevering van charmed kijken en dan lekker slapen. Even bijtanken…
@HanB wrote:
Tijd? Hoe doe ik dat? :shifty: Helpt het als ik een horloge ritueel verbrand? :think:
H, nieuwe NOD is op valantijnsdag. Wie weet dat het geluk brengt
vroeg me af of ik nog wel mee mocht kletsen, al ben ik er niet echt vaakl de laatste tijd :shifty:
Zeg, wil jij eens even heel gauw ophouden met dat soort praat!!! :snooty: :naughty: Wij weten allemaal prima dat er bij jou nu verschrikkelijke dingen gebeuren, en dat je daardoor weinig tot geen tijd hebt om hier te schrijven. Maar jij gaat NIET stoppen met schrijven bij ons, hoor je me???
:hug:
:hug: :-* Mag ik weten wat er aan de hand is?
@Becky wrote:
vroeg me af of ik nog wel mee mocht kletsen, al ben ik er niet echt vaakl de laatste tijd :shifty:
@SuusyQ wrote:
@HanB wrote:Ik draag al ruim 3 jaar geen horloge meer…Tijd? Hoe doe ik dat? :shifty: Helpt het als ik een horloge ritueel verbrand? :think:
Geen horloge dragen helpt eigenlijk het allerbeste!!
Heb even snel gelezen maar eigenlijk niets echt goed onthouden :hug: :hug:
Lindaa, met je arm hopelijk snel beter.
Iedereen met zwangerschapkwaaltjes :hug: :hug:
En iedereen die het kan gebruiken nog een extra :hug: :hug:
Hier weer door naar de volgende ronde, han ik PB je zo ff nieuwe NOD ;-).
O eneee ik ben wel oud!! Wordt dit jaar al weer 25 pfff… ik denk dat ik maar vast een rollator ga aanschaffen :mrgreen:
@HanB wrote:
Zeg, wil jij eens even heel gauw ophouden met dat soort praat!!! :snooty: :naughty:Wij weten allemaal prima dat er bij jou nu verschrikkelijke dingen gebeuren, en dat je daardoor weinig tot geen tijd hebt om hier te schrijven. Maar jij gaat NIET stoppen met schrijven bij ons, hoor je me???
:hug:![]()
![]()
:hug: :-* Mag ik weten wat er aan de hand is?
Jullie zijn lief!!!
:-*
@Becky wrote:
Ik wil niet meer wachten…
Vind het vreselijk om te wachten op NOD… Volgens Sensitest zou ik de 24e al kunnen testen… :shock:
Ook wel iets positiefs…Ik heb mijn eisprong weer eenbeetje gevoeld en de test wees ook uit dat ik hem had., Dus die kans weer goed benut
Nou hopen dat dat wel gelukt is, maar heb echt nergens last van…Ik weet het, is te kort…maar zelfs mijn boobies voel ik niet :think:
Nou, ik ga me even aankleden want zit nog steeds in mijn trainingspak en we gaan even naar de kringloper om te kijken voor een kaptafeltje.
Han, je hebt pb :-*
@babywens wrote:
@Becky wrote:vroeg me af of ik nog wel mee mocht kletsen, al ben ik er niet echt vaakl de laatste tijd :shifty:
Wil je graag een schopje??!! Doe niet zo raar joh.
Dus: kletsen met die handel! :mrgreen:
Lindaaa en MissMe: Happy birthday girls!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Go Becky!!
Gefeliciteerd dames! Hoop dat jullie een fijne verjaardag hebben!
Gefeliciteerd Linda en Missme :mrgreen:
@Becky wrote:
Eef: Vervelend, zo vaak wakker! Is dat omdat de omgeving niet (zo) bekend is? Of wellicht een sprongetje? :think: :-*
Hier:
Het kan niet anders dan dat er nog een kindje bij komt in ons gezin… :shifty:
We hebben namelijk vandaag voor maar liefst 15 euro een helemaal geweldig wiegje op de kop getikt! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Zo’n superouderwetse met krullen en zo, van smeedijzer! Echt een opknappertje, dus helemaal mijn ding!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Zelfs manlief zei: WAUW! :mrgreen:
Morgen zal ik foto’s maken. Vanavond even lekker de deur uit met zijn tweetjes, naar een feestje van vrienden, en schoonouders passen op!
Wat naar dat je zo moe bent! Hoop dat je een beetje kunt bijslapen.
Ik ben dagen aan het aftellen en hoop mijn man te kunnen ompraten om op NOD een test te doen.