Ik bestel nu ook de Vanilla Latte Macchiato (en de gewone). En ik krijg er gratis een doosje Chococino. Die is ook lekker!
Ga je van het weekend een beetje ontspannen Han? Ben je wel aan toe!
Egwel!!! :mrgreen:
Morgenavond zijn we er even uit, feestje van vrienden, en mijn schoonouders passen op, dus even handjes vrij, dat is wel lekker… Voor de rest niks specifieks gepland. Misschien morgen even naar de meubelboulevard om te kijken naar peuterbed/meegroeibed/juniorbed voor de jongste. (vraag me niet wat het verschil is, dat weet ik ook niet ;))
Was het bedje wat je van MP had niet wat voor Isa, omdat je nu weer op zoek gaat naar een andere?
Ukkie fijn dat je nu meteen kan beginnen met de onderzoeken, hopen dat het snel wat uithaalt.
Hier gaat het goed, zit alleen nog te wachen op die rot :evil: , had nu al een paar dagen last van mijn eisprong volgens mij, mag je er niets mee doen, echt balen hoor.
Was het bedje wat je van MP had niet wat voor Isa, omdat je nu weer op zoek gaat naar een andere?
Ukkie fijn dat je nu meteen kan beginnen met de onderzoeken, hopen dat het snel wat uithaalt.
Hier gaat het goed, zit alleen nog te wachen op die rot :evil: , had nu al een paar dagen last van mijn eisprong volgens mij, mag je er niets mee doen, echt balen hoor.
Ja, vind ik ook! Al kan ik deze week niet zo goed om kan gaan met de ups en downs, ook niet als het gaat om mensen die verder van me af staan… Maar dat gaat vast wel weer over… Ooit… :shifty: :oops: