Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

@babywens wrote:

wil je die van de dg nog proberen?

Ik bestel nu ook de Vanilla Latte Macchiato (en de gewone). En ik krijg er gratis een doosje Chococino. Die is ook lekker!

Ga je van het weekend een beetje ontspannen Han? Ben je wel aan toe!
Egwel!!! :mrgreen:

Morgenavond zijn we er even uit, feestje van vrienden, en mijn schoonouders passen op, dus even handjes vrij, dat is wel lekker… Voor de rest niks specifieks gepland. Misschien morgen even naar de meubelboulevard om te kijken naar peuterbed/meegroeibed/juniorbed voor de jongste. (vraag me niet wat het verschil is, dat weet ik ook niet ;))

pb me je adres dan maar ff. Kan wel door de brievenbus denk je??

Lekker ontspannen en shoppen dus :slight_smile:

:mrgreen: Te gek, ik stuur je zo een PB!!! :mrgreen:

@HanB wrote:

Volgens FF is mijn NOD al de 14e… :shifty:

Nu ik nog vertrouwen vinden… :roll:

Vertrouwen waarin?? Dat je NOD voorbij gaat?Uiteraard, door de baby!

Mijn NOD is volgende week al :shock: En mijn borsten blijven zeer doen, maar goed je lichaam houdt je soms voor de gek.

Als je zwanger bent, mag je niet zo veel koffie. Maar wat is niet zo veel? :think:

Goede avond dames

Ik val hier weer even in hoor.

Han eerst een :hug: voor jouw.

Was het bedje wat je van MP had niet wat voor Isa, omdat je nu weer op zoek gaat naar een andere?

Ukkie fijn dat je nu meteen kan beginnen met de onderzoeken, hopen dat het snel wat uithaalt.

Hier gaat het goed, zit alleen nog te wachen op die rot :evil: , had nu al een paar dagen last van mijn eisprong volgens mij, mag je er niets mee doen, echt balen hoor.

Wil zo graag weer.

Babywens niet zoveel is 3 a 4 koppen koffie per dag.

@babywens wrote:

@HanB wrote:
Volgens FF is mijn NOD al de 14e… :shifty:

Nu ik nog vertrouwen vinden… :roll:

Vertrouwen waarin?? Dat je NOD voorbij gaat?Uiteraard, door de baby!

Mijn NOD is volgende week al :shock: En mijn borsten blijven zeer doen, maar goed je lichaam houdt je soms voor de gek.

Als je zwanger bent, mag je niet zo veel koffie. Maar wat is niet zo veel? :think:
Dat we nog weer zwanger worden, ooit… Dat ons nog een kindje gegund is… :frowning:

Spannend, bijna je NOD! En al interessante voortekenen ook, doe eens niet zo eng! :wink: :-*

@inge77 wrote:

Goede avond dames

Ik val hier weer even in hoor.

Han eerst een :hug: voor jouw.

Was het bedje wat je van MP had niet wat voor Isa, omdat je nu weer op zoek gaat naar een andere?

Ukkie fijn dat je nu meteen kan beginnen met de onderzoeken, hopen dat het snel wat uithaalt.

Hier gaat het goed, zit alleen nog te wachen op die rot :evil: , had nu al een paar dagen last van mijn eisprong volgens mij, mag je er niets mee doen, echt balen hoor.

Wil zo graag weer.
Hey Inge! Hoe is het met je nu? :hug: :-* Hé jakkes, zoveel last van je eisprong… :frowning: En dan er niks mee mogen doen ook nog! :wall: Stom gedoe ook… :frowning: :hug: Hoop dat snel je rode duivels doorbreken, en je weer van start mag…

Tuurlijk is je dat gegund! Mafkees :mrgreen:

Ja mijn man kijkt me steeds zo raar als ik er wat over zeg :slight_smile:

Heb ook continue hoofdpijn - had mijn moeder ook altijd bij zwangerschappen.

Aan de andere kant, denk ik niet dat je zo snel (zou dan een week ofzo zijn) al last kan hebben.

drie a vier koppen?! Ooh drink er 1 per avond.

Frustrerend Inge!

Sommige vrouwen hebben er wel degelijk al zo snel last van, dus je weet maar nooit! :pray:

Gaat goed hoor Han, sta er op het moment eigenlijk niet zoveel bij stil alleen als iemand er naar vraagt is het weer even slikken.

Kom waarschijnlijk wel weer meer als, ik weer zwanger zou zijn.

Hoop zo dat er snel weer iemand hier zwanger mag zijn.

We hebben toch weer lang genoeg gewacht vinden jullie niet.

Ja, vind ik ook! Al kan ik deze week niet zo goed om kan gaan met de ups en downs, ook niet als het gaat om mensen die verder van me af staan… Maar dat gaat vast wel weer over… Ooit… :shifty: :oops:

Komt vast weer goed Han, weet het eigenlijk wel zeker.

Het gaat ons echt wel weer lukken wat denk jij dan.

Kop op meid.

Kan me voorstellen dat je er nog moeite mee hebt Inge. Het is niet niets tenslotte.

En Han, tuurlijk leer je er ook mee omgaan. Soms duurt het even.

voor jullie beide :-*

Doe mn best…

Geef het de tijd lieverd.

Tijd? Hoe doe ik dat? :shifty: Helpt het als ik een horloge ritueel verbrand? :think:

Ja dat werkt altijd het beste bij het verwerken van moeilijke zaken.

Als het erg lastig is, dan gebruik ik de klok in de woonkamer :slight_smile:

:lol: :lol: :lol: