Aug- en Sept-stoppers 2011 #11 We gaan ervoor in 2012!

Stelletje ouwe mutsen! 8)

@HanB wrote:

Haha, idd! :lol: :silenced:

@Iuno wrote:

@HanB wrote:

Haha, idd! :lol: :silenced:

Jullie zijn allemaal oude mutsen! :mrgreen: :wink: :mrgreen:

Behalve Suus :inlove:

Oke, laatste bericht. :lol:

Hoe is het nu met jou, Linda? Nog last? Baby nog laten checken?

Han, wat vervelend van M :hug:

Ik wordt maandag 28, dus ben ook bijna jarig :mrgreen:

Het is inderdaad fijn dat ik meteen alle onderzoeken krijg, had verwacht dat ik tot de volgende cyclus moest wachten. Ik vraag me nu wel af hoe dat zit als ik zou moeten bevallen. Het kindje zal dan ook een bocht moeten maken neem ik aan. Vraag me af hoe dat gaat en of dat wel kan :think: Ook weer een vraag voor de volgende keer. Heb nu echt veel meer vragen dan voor de afspraak.

Wat naar dat je nu met zoveel vragen zit ukkie!!

en het gaat hier gelukkig stukken beter al dan gisteren, zelfredzaamheid is gelukkig al stuk groter! Gisteren moest ml nog helpen met aankleden en heeft tygo mijn rug gedroogd hihi

@Lindaaa wrote:

Wat naar dat je nu met zoveel vragen zit ukkie!!

en het gaat hier gelukkig stukken beter al dan gisteren, zelfredzaamheid is gelukkig al stuk groter! Gisteren moest ml nog helpen met aankleden en heeft tygo mijn rug gedroogd hihi

Fijn dat het weer wat beter gaat :smiley:

Bedenk me net dat ze ook heeft gezegd dat ik een achterovergekantelde baarmoeder heb. Zou ik ook nog iets hebben wat wel normaal is :stuck_out_tongue:

En ik ben een dreumes :mrgreen:

@ ukkie

Is idd wel veel bij elkaar :hug: . Maar kan je iig met het laatste geruststellen: best veel vrouwen hebben een (achterover)gekantelde bm, hoor en maar bij heel weinig vrouwen levert dat uiteindelijk echt problemen op. Tijdens een zs kantelt je bm naarmate deze groeit nl vanzelf naar voren, in principe genoeg om tegen de tijd van de bevalling ‘gewoon’ rechtop te staan. Ikzelf schijn ook zo’n gekantelde bm te hebben (kwam de gyn bij de 2e opeens mee :eh: ) en dus al 3 probleemloze bevallingen achter de rug. :wink:

Weet het niet helemaal zeker, maar denk ook dat de hoek niet persé een probleem hoeft te zijn. Om te kunnen bevallen moet de bmh/bmm (baarmoederhals/-mond :wink: ) nl helemaal verstreken zijn, wat wil zeggen dat de bmh/bmm (het ‘tuutje’) helemaal verdwenen is en daarmee bij jou denk ik iig dan dus ook de hoek. Of de opening van je bm moet door die hoek zodanig verplaatst zijn dat dat problemen oplevert. :think: (weet niet of dat kan, maar hoop van niet! :pray: ).

Bij endometriose hangt het er erg vanaf of/hoe erge verklevingen er zijn en waar ze precies zitten (ken een paar meiden met endometriose - allen uiteindelijk zwanger geraakt :slight_smile: ).

Hoop dat jullie gauw duidelijkheid over alles krijgen en natuurlijk dat jullie zoveel geluk mogen hebben om ondanks alles toch heel snel zwanger te zijn. :-*

@ linda

Haha, da’s wel handig hè, als ze al wat ouder zijn. :lol:

@ Han

:hug:

Oh ja, wij zijn trouwens idd door naar de volgende ronde. Binnenkort toch nog maar eens echt serieus met hub gaan praten, want zo gaat het vrees ik nooit wat worden. Hij is inmiddels ook alweer een stuk positiever over alles, dus wie weet… Zou wel geinig zijn, verjaardagen in sept., okt., nov. en dec. 8)

haha ja dat is wel gaaf, zo allemaal achter elkaar.

@Iuno wrote:

Oh ja, wij zijn trouwens idd door naar de volgende ronde. Binnenkort toch nog maar eens echt serieus met hub gaan praten, want zo gaat het vrees ik nooit wat worden. Hij is inmiddels ook alweer een stuk positiever over alles, dus wie weet… Zou wel geinig zijn, verjaardagen in sept., okt., nov. en dec. 8)

wat naar trouwens!! :hug:

Iuno :-* :-* :-* Hoop dat hij er nu weer echt voor wil gaan met jou!

Ukskie: :-* :-* :-* Gewoon… Je weet wel…

Babywens, pas jij op je tellen, jongedame! :naughty: Niet zo brutaal tegen ons hoor, anders krijg je billenkoek! :naughty: :mrgreen:

:angel:

Ik wilde net schrijven dat ik de latte mach. caramel binnen heb…

Maar dat doe ik nu niet meer :wink:

Ik heb vanavond een echte latte macchiato caramel op, int restaurant waar we gingen eten met de meisjes! :angel:

Heerlijk :drool:

Echt wel! :mrgreen:

wil je die van de dg nog proberen?

Ik bestel nu ook de Vanilla Latte Macchiato (en de gewone). En ik krijg er gratis een doosje Chococino. Die is ook lekker!

Ga je van het weekend een beetje ontspannen Han? Ben je wel aan toe!

Volgens FF is mijn NOD al de 14e… :shifty:

Nu ik nog vertrouwen vinden… :roll: