Och wat mooi zeg!! En vanmiddag nog de 20 weken echo of was dit de 20 weken echo? Anders wordt je goed verwend vandaag zeg!!
Han :hug: :hug: :hug:
Oke misschien moet ik dit nu niet doen. Is het laatste waar je op zit te wachten advies etc. Maar waarom vechten jullie het niet aan?? :oops:
Volgens mij staan jullie hardstikke sterk . medische hulp ontzeggen/ontnemen is mi gewoon kindermishandeling :silenced: (even heel zwart wit bekeken) :oops: … als je er niet over wilt praten prim, kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent dikke :hug:
Lin, wat vervelend! Hopelijk snel klaar met de pijn!
Jeee een mooie echo, en die voetjes :inlove:
@ Linda
Wel oppassen, hoor meid! :o :hug:
Idd, kinderen zullen het vast niet erg vinden het later nog een keer dunnetjes over te doen (maar blijft wel rot natuurlijk). :hug:
@HanB wrote:
Hier gisteravond de eerste smeer roze weer op het
toiletpapier… En daarstraks ook weer, dus wij gaan door naar de volgende ronde…![]()
Denk dat ik met je mee ga, meid… Vanochtend wel een poosje op stap geweest, maar denk toch dat het zeurderige gevoel in m’n rug morgen of overmorgen gaat doorzetten…
Oh, eten is bijna klaar (moeder heeft 2 rookworsten meegenomen, dus kunnen nu eens een keer hutspot mèt rookworst eten :drool: ) - ga gauw ‘stampen’!

Linda :hug: Hopelijk is alles gewoon goed met je kindje en je arm.
En Marga, wat een mooie echo weer :inlove:
Han en Iuno :hug:
Hier vandaag naar de gynaecoloog geweest en meteen een echo gehad omdat ik vandaag op dag 12 van m’n cyclus zit. M’n slijmvlies was nog erg dun en ook was er weinig activiteit bij de eitjes. Maar dat is niet zo gek, want heb normaal ook een late eisprong. Wat ik minder leuk vond om te horen is dat ik endometriose heb, vandaar dat ik dus altijd erge buikpijn heb als ik ongesteld ben Maar volgens haar vallen mijn klachten mee (in vergelijking met anderen die endometriose hebben) en ook de endometriose hoeft geen reden te zijn voor onvruchtbaarheid. Het zat ook niet op mijn eileiders voor zover ik begreep. Verder staat mijn baarmoederhals wat vreemd op mijn baarmoederholte. Er zit geloof ik een soort hoek in. Maar het was allemaal ineens zoveel info dat ik het niet precies meer allemaal weet :oops: Ga het volgende keer nog eens goed vragen. Verder heb ik komende woensdag weer een echo om de eitjes in de gaten te houden. Ik ga dan meteen het kwakkie van mijn vriend inleveren als hij alles in het potje krijgt. Dan moet ik zeven dagen na de eisprong bloed laten prikken.
Zo ronde 2 ook gehad, luxe-probleem, de 20wkn echo.
Meteen gemeld dat mn nichtje met een open-ruggetje is geboren en ze namen toen alle tijd.
Kreeg een prachtig groot beeldscherm voor me neus. Er was een echoscopist en een in opleiding. De stagiaire ded de echo en de arts stond achter haar om alles te verwoorden. Met name gericht op de symptomen van open-ruggetje. Hij was heel duidelijk.
Maar zijn helemaal gerustgesteld alles was in orde.
En als cadeautje kregen we nog even een 4d beeld plus twee afdrukken daarvan. :inlove:
Linda hoe gaat het?
Ukkie tjonge zeg dat is even schrikken. Ken de term helemaal niet.
Succes in ieder geval. Voor jullie spannende tijden nu.
Han, lukt het allemaal een beetje? :hug:
Nee, even niet. Vandaag nog veel meer op mijn bordje gekregen. Han is moe…
Wel fijn dat alles goed gekeurd is, Marga. :-*
De rest ben ik alweer vergeten, het spijt me…
Han denk goed om jezelf! Wat een week weer bij jullie. :-* :hug:
Naar om te horen van de endometriose. Je hoort toch vaak dat het leidt tot onvruchtbaarheid…
Blij dat het bij jou anders is!!!
Ukkie, wat een naar verhaal!! Het liefst hoor je natuurlijk dat alles er perfect bij staat.
Wel fijn dat je gelijk zoveel onderzoeken/check ups krijgt en dat de dokter zo helder was.
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt :-
Han nog even een :hug: voor jou :-
@ Ukkie
Kan me voorstellen dat je bij zoveel info in één keer de helft gelijk alweer vergeet. Maar jullie weten nu dus wel eindelijk waarom het bij jullie niet zo wil vlotten. :hug:
Hoop dat er met een beetje ‘hulp’ nu wel vaart in gaat komen! :-
@ Han
:hug: :hug: :hug: :-
@ Marga
Goedgekeurd. :thumbup:
@ukkie :hug: dat is schrikken, hopelijk weten ze snel meer!
Hey Lin, ik ben ook zaterdag jarig hihi :dance:
Oh ja, dat was het… :oops:
Ukkie: ‘Fijn’ dat ze hebben kunnen vinden waar het aan kan liggen. :hug: Kan me voorstellen dat het teveel info is om in 1 keer goed te onthouden.
Suus: Als het aan mij lag vochten we het ook aan, maar mijn man durft niet, helaas. Hij denkt niet dat we sterk genoeg staan, vooral omdat we gewoonweg geen bewijzen hebben dat hij daar niet op de juiste manier behandeld wordt… Het allerliefst heb ik hem fulltime onder mijn vleugels, dan zorgde ik dat ik elke dag van de week hulp had voor hem, om hem die toekomst te kunnen bieden waarvan ik vind dat hij die verdient. Helaas kan ik niet meer doen dan dit. Ik ben vleugellam, doordat ik ‘maar’ zijn stiefmoeder ben…
Vandaag dan de laatste dag dat ik hem naar school moet brengen. Einde aan een strijdperk, want dat was het wel, de afgelopen jaren… Ik ben moe gevochten…
@Missme1 wrote:
@ukkie :hug: dat is schrikken, hopelijk weten ze snel meer!
grappig! en hoe jong wordt jij?
han, :hug: voor jou!
hoe reageerde zijn moeder eigenlijk?
Han :hug: :hug:
@Lindaaa wrote:
hoe reageerde zijn moeder eigenlijk?Blij, uiteraard… Ben benieuwd hoe hard die gaat vallen, als ze erachter komt hoe zwaar het is om dag in dag uit, week in week uit, maand in maand uit, jaar in jaar uit, een kind op te moeten voeden, laat staan een kind met zijn problematiek. :twisted:
Han… :hug:
@Lindaaa wrote:
@Missme1 wrote:@ukkie :hug: dat is schrikken, hopelijk weten ze snel meer!
grappig! en hoe jong wordt jij?
29

30!