Neuh helemaal niets :liar: (had ik alleen maar vanaf 5 december 2 weken lang ofzo )
@Han: wat een rot beslissing om te moeten nemen, maar hoe moeilijk ook, volgens mij wel een verstandig besluit. Een autist is zo gebaat bij structuur en duidelijkheid, en als de ene kant dat wel probeert toe te passen en de andere kant niet dan weet hij het helemaal niet meer en zijn jullie iedere keer dat hij bij jullie is alleen maar aan het ‘puinruimen’ :?
Hier de halve middag in het ziekenhuis gezeten want natuurlijk eerst de VP, toen de assistent die de echo deed, nog even kennisgemaakt met de gyn zelf die we in principe verder alleen te zien krijgen als het niet goed gaat. Leek me wel een aardige vent (behalve dan dat hij meteen zei dat ik met 30 weken al moet stoppen met werken :twisted: ) maar hoop hem maar weinig te zien de komende maanden toen weer VP om bloed te prikken en nog wat info te krijgen.
Maar de echo was goed (hallooo Tarzan :s ) , formaatjes mooi volgens de termijn dus de uitgerekende datum blijft op 21 augustus staan. En de VK had het goed gezien: een mooi dik tussenschot en navelstrengen die allebei naar een eigen placenta toeliepen, dus zeer waarschijnlijk twee-eiig en iig hoe dan ook de meest gunstige situatie :dance:
Met over 3 weken terug, dan willen ze kijken of ze goed gegroeid zijn. En omdat dat mijn BMI boven de 30 ligt (hoera :evil: ) krijg ik de 20 weken echo in twee delen: 1 echo met 14 weken en 1 met 20. En ze zeiden al dat ze daarna ook nog zeer regelmatig groei echo’s doen, iig om de 4 weken maar vaak ook al om de 2. Ik heb zo het vemoeden dat die echo’s ons tegen het einde wel onze neus uit gaan komen :mrgreen:
Zal straks ff wat fotootjes in het showforum plempen (en Kees vecht nog met het filmpje wat hij gemaakt heeft)
waarom moet je zoveel echo’s dan? Omdat het een tweeling is?
yup, omdat ze zeker willen weten dat ze allebei goed groeien en dat is, zeker als ze groter zijn met het handje moeilijk te voelen (ook wie wie is), da’s ook wel de voornaamste reden waarom je doorgestuurd wordt naar de gyn. Ziekenhuis heeft betere aparatuur daarvoor dan de VK, en je moet er toch bevallen.
Snik snik, arme ik… mis vandaag gewoon mijn eigen verjaardagsfeest op het werk! gisteravond van de trap gegleden en daarbij bleef mijn arm steken, kan er nu bijna niks meer mee. halve nacht wakker gelegen van de pijn, straks meteen huisarts maar bellen…
zaterdag jarig… kan helaas pas om 8.50 u terecht. maar paar treden gegleden. heb net bij assistente wel vermeld dat ik zwanger ben en ik denk dat ze nog wel gaan kijken of alles goed zit, vast wel…
Han :hug: Komt vast van alle stress! Volgende ronde hopelijk meer geluk dan!! En ik had zoveel hoop voor je!!
Ben weer thuis, lekker rustig dagje voor mij alleen vandaag. Huisarts dacht dat pees boven op mijn schouder een enorme opdonder gehad heeft en heeft contact gehad met het ziekenhuis, maar die willen nu geen foto maken aangezien ik 12 weken zwanger ben. Hopelijk gaat het na het weekend beter, anders maandag alsnog heen… Het enige wat ik mag is paracetamol als het echt niet meer gaat met de pijn. Sukkel dat ik ben, ik mis gewoon mijn eigen verjaardagsfeestje en de kindjes op mijn werk lopen nu speciaal voor mij in verkleedkleren rond… Niks aan te doen helaas…
Met het kindje is vast wel alles goed, daar heb ik mij geen moment zorgen om gemaakt, aangezien ik de laatste treden alleen maar ben gegleden ben ik direct op mijn kont terecht gekomen en zat beebje vast nog heel erg veilig in mijn buik!
Och Linda, wat vervelend. Goed warm houden die spier en voorzichtig bewegen. :hug:
Bel je niet even met de vk voor een extra controle? gewoon voor de zekerheid.
En die peuters vinden het vast niet erg om straks weer een keer verkleed te mogen komen! Dat zijn hoogtepunten. Ze maken er nu gewoon twee feestdagen van :lol:
Ronde 1 heb ik hier gehad de vk. Kindje lag er prachtig bij en zit gewoon al ruim boven mn navel.
Hartje mooi zien kloppen en het maagje gevuld. Was in totaal twee dagen voor in groei. Benen waren qua lengte al 21 wk, hoe kan het?
En het was superschattig om te zien maar het lag te duimen :inlove: .
Heb ook een mooie echofoto van de voetjes gekregen.