Goedemorgen,
Wat is het hier rustig zeg! Stilte voor de storm?
Hopelijk is alles goed bij iedereen.
Voor de zekerheid toch maar wat :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor zij die het nodig hebben!
:-* Marga
Ik ben er nog wel hoor, maar moet even bijkomen van gister…
Zal zo meteen in ieder geval het lijstje even updaten, dan is dat tenminste nog kloppend.
Grrr het lijstje werkt niet zoals ik dat wil, dus als jullie alleen kruisje oid zien, dan klopt dat dus! :wall: :evil:
Pffffff, heb ik de vragenlijst van de gynaecoloog binnen, zijn ze die voor mijn vriend vergeten. Kan ik nog langer wachten :evil:
Hoe gaat het verder Han? Stiefzoon nog bij jullie?
Ukkie wat dom dat lijken mij toch standaard pakketjes die je toestuur.
Wie weet heb je het morgen of voor het weekend in huis. Je kan in iedergeval met die van jezelf beginnen. Vaak zijn dat toch ellelange lijsten die je weer even moet wegleggen om de volgende dag verder te gaan.
Hoe is het met de andere dames?
Linda, nog misselijk? Ik was eerst ook heel tevreden bij 5 week maar na week 7 kwam de klap :? .
Marga, het zijn inderdaad standaardpakketjes dus ze ging ze nu maar even allemaal nakijken :roll:
Ik was overigens zo klaar met de lijst. Eigenlijk alleen standaardvragen
@Han, hoe gaat het nu?
Waarom blijf ik baby, hoeveel berichten moet je hebben voor je baby af bent?
[quote=“Marga173”
Hoe is het met de andere dames?
Linda, nog misselijk? Ik was eerst ook heel tevreden bij 5 week maar na week 7 kwam de klap :? .[/quote]
Ben de hele dag al hondsberoerd!
Hou het hier voor nu ook bij, zodra ik weer eens achter de laptop zit, reageer ik weer even wat langer!
hier gaat alles goed! vandaag termijnecho gehad, 2 dagen vooruit gezet kom nu op 21 juni uit, mooie datum :inlove:
foto’s van onze 2e: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5194691#5194691
He ladies,
Amy, Gave en duidelijke echofoto’s zeg!! Super!! Twee dagen eerder, altijd fijn! :thumbup:
Ik weet nog dat ik met de zwangerschap van de jongste sóchtends precies met 6 weken wakker werd en dacht; shit, ben misselijk! :shock:
Hmm, hier nu ook blauwe aders op borsten…zou het dan dit keer???
Mag onderhand wel, tis alweer ronde 5!
Maarja, stel dat er iets is, dat was 2 maanden geleden ook het geval…het moet dan nog wel goed gaan!!!
Hier zit ik dan in mijn ochtendjas. Omdat ik nog steeds buikpijn heb (hoewel niet meer zo heftig) heb ik een ovutest gedaan.
Mijn ovu zou over anderhalve week moeten zijn. De test geeft een licht streepje.
De afgelopen maanden had ik alleen lichte streepjes de twee dagen voor mijn ovu. Daarna knalde die eruit.
Wat moet ik hiermee? :? :shock: :shock: :?
MSJ: wat spannend joh!! Ben beniuwd, klinkt goed.
En wat een mooie echo!! :inlove:
zw test is negatief
Nog even een aanvulling voordat ik mij naar mijn werk haast
De ovutest is nu dus echt zoals het normaal gesproken twee dagen voor de knaltest is. Heb ik deze maand dan een hele korte cyclus? Verwachtte het pas over anderhalve week. Had ook niet getest als ik geen buikpijn had…
Oh enneh: GOEDEMORGEN!!
Goedemorgen,
Babywens op dag hoeveel zit je nu dan? Hoeveel dagen na je menstruatie?
Pff ik weet het hier ff niet meer. Heb het idee dat mijn borsten alweer minder gevoelig zijn en ik ben minder moe…Dus zit me alweer op het ergste voor te bereiden.
Begin het nu ook wel steeds moeilijker te vinden allemaal…Pfff direct alweer een half jaar bezig, dat had ik echt niet verwacht… En elke maand die teleurstelling, onzekerheid en die stress, ik weet niet of ik dit wel vol kan houden zo. Ik heb 3 mooie gezonde kindjes…alleen die wens voor een vierde is zo sterk…maar ik wordt wel steeds ouder en er komt steeds meer leeftijdsverschil tussen…en elke maand dit gek zitten maken van jezelf…
Sorry hoor, moest ff klagen…
Lieve MSJ, zo oud is 33 toch niet??? Mijn tante was 37 toen ze haar eerste pas kreeg, en 39 bij de tweede hoor. Jouw tijd is nog lang niet voorbij! En over een groter leeftijdsverschil tussen de kids hoef je je ook niet druk te maken… Kijk het verschil tussen mijn stiefzoon, mijn oudste dochter, en onze jongste dochter. Het gaat uit de kunst hier! :-* :hug: :-*
Hier: Ik ben er weer een beetje geloof ik. Vanochtend nog een keer met M gesproken, gevraagd of hij nog weet wat er gebeurd is dinsdag, en wat de gevolgen daarvan zijn, en hij weet het nog, dus dat is mooi. Dan heeft mijn aanpak duidelijk indruk gemaakt, en dat is nogal eens de vraag bij hem.
Helaas is wel vanochtend de guirlande geknapt, tenminste de lichtjes, dus nu is het enige kerstige in huis dat ik echt daadwerkelijk mooi vind, stuk! Dus dit weekend maar eens kijken naar een nieuwe, die ervoor terug kan komen, en die ik dan weer exact zo ga versieren.
Oh ja, en ik heb het lijstje gelukkig weer aan de praat gekregen, zoals te zien op pag 1! Denk dat er iets mis is gegaan bij Picasa zelf, de servers of zo, want ik kon mijn andere foto’s ook niet plaatsen. En nu net weer een poging gedaan, en hij doet het weer! :mrgreen:
#Eef, jeeeee :dance: mooie echo!
#MSJ, Ik snap je wel hoor! Maar inderdaad 33 is nog lang niet het begin van de overgang hoor! Dus nog kansne genoeg.
Maar snap wel dat je het vervelend vind en even wilt klagen :hug:
#Han, fijn dat de rust is wedergekeerd, wel jammer van je guirlande :(.
Wat naar! Kan me voorstellen dat de wens sterk is en dat de teleurst groot is. Ken het!
29 nov was mijn eerste dag menstr.
Op 23 dagen zit k nu.
33 is niet oud!
Eef mooie echo hoor :inlove:
MSJ, 33 is nog niet te oud hoor.
Ik vind binnen een half jaar zwanger eerlijk gezegd behoorlijk snel :shifty: :shifty: :oops: :oops:
Hier een beetje chaos, Marijne heeft nu toch een dipje door alle Sint drukte. Schema is helemaal in de war en dat trekt ze slecht. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel, vanmorgen was het zelfs pas negen uur :shock: :shock: voor ze wakker werd. Maar niet helemaal vrolijk…
Schoonouders hebben onze boom (nepper) al uitgepakt en neergezet en dat vind ik irritant :roll: Maar goed ik ben de laatste weken ook niet te genieten dus dat zal wel aan mij liggen
Gelukkig gaan we hem wel zaterdag met z’n drietjes versieren.
Babywens, kan het niet gewoon zijn dat je weinig gedronken hebt? Een licht streepje op een ovutest zegt volgens mij helemaal niet zoveel.