Hoi meiden,
Even gauw inspringen hoor.
Heb me inderdaad best wel jarig gevoeld en ook ik ben benieuwd voor het weekend :mrgreen:
Heb mijn bloed uitslag. Ik heb een ernstig te kort aan Vitamine D. Ik dacht dat je dat alleen uit de zon haalde, maar dat zit ook in melkproducten, boter en vlees. en laat ik dat nu allemaal niet eten en drinken :wall: Heb nu ter aanvulling wat pilletjes gekregen, Die moet ik langdureig slikken en dan moet er verbetering komen. Het is wel fijn dat ik mezelf nu niet meer hoef te verdedigen tegenover mijn moeder dat ik steeds zo moe ben en het koud heb want zij dacht altijd dat ik me aanstelde :twisted:
Ben best zenuwachtig voor morgen maar wil haar toch even zeggen wat er op mijn hart ligt. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze zich aangevallen voelt maar ja zo is het helemaal niet bedoeld. Ze wilt toch dat ik eerlijk ben…nou dan ga ik dat zijn ook.
Verder heb ik niet echt gelezen nog. Han, ik zal je binnenkort even mijn nieuwe NOD doorsturen.
Nou nog even gauw wat anders bekijken op internet voor mijn pauze voorbij is.
Ik kom gauw weer goed langs hier hoor…momenteel gewoon echt druk :wall:
:-* :-*
Sorry, Ben niet fit.Lig met Buikgriep op de bank.
Thx ladies. :-* Baal gewoon even. Zit hier gewoon steeds weer aan mijn (.)(.) te voelen en merk dat ze bijna niet meer gevoelig zijn. En vind het A stom dat ik steeds voel B stom dat ik daaruit conclusies trek en C vind het gewoon stom dat ze niet meer gevoelig zijn… :?
Marloes ja binnen half jaar best snel? Hmm misschien moet ik het idd wel anders bekijken…Maar ik vind het niet snel… Meegeteld dat ik mijn ei voel en dat we het die gehele tijd om de dag doen…Waarom lukt het dan niet??
(Maarja, ik ben niet de enige met dit gevoel…
)
@babywens wrote:
Op 23 dagen zit k nu.Babywens ik snap het ff niet meer... :oops: 29 nov eerste dag laatste menstruatie, hoe kun je dan op dag 23 zitten??
Ik kom uit op dag 9 dan toch?? En dan zou er wel een ei aan kunnen zitten komen...
MSJ, een half jaar is inderdaad snel. Ik geloof dat 80% binnen een jaar zwanger is. De huisarts zei ook tegen mij dat je vaak alleen de succesverhalen hoort van de mensen waarbij het binnen een maand raak is. Mensen die al jaren bezig zijn die zeggen dat vaak niet. En als je in dit topic kijkt lijkt het soms ook zo
Becky, hopelijk werken de pillen
Babywens, ik heb eigenlijk altijd een licht streepje op de ovutest. Dus het zegt niets. Maar misschien komt je ei er inderdaad al aan en heb je deze keer inderdaad een kortere cyclus. Ik zou gewoon doorgaan met testen.
Hier is de vragenlijst voor mijn vriend ook gearriveerd. Dit weekend gaat alles op de post
Ja je hebt gelijk, 9 dagen! Had gekeken op de agenda van mijn tel en daar stond een extra rij? En heb zelf niet nagedacht haha
Ik heb eerder nooit een lichte streep, altijd spierwit tot 2 dagen voor LH piek.
Zal wel een kortere cyclus hebben
Beterschap aan de zieken!
Becky heel veel succes morgen! Misschien krijg je neit het resultaat dat je wilt, maar het zal vast opluchten. Sterkte iig :-*
Kimmiejj, beterschap! :hug:
Becks, ik had het al gezegd, maar ik hoop dat de pillen je wat gaan helpen. In ieder geval is de duidelijkheid nu fijn! :-* Succes morgenavond… :hug:
MSJ, klagen mag ook altijd hier hoor! :-*
Verder ben ik het allemaal even vergeten. :? :oops:
Hier aan het genieten: hot choc, relaxte muziek, kids aan het tekenen (tot ze zo om half acht naar bed gaan dan), papa aan de pc, en mama lekker op de bank… :inlove:
Klinkt goed Han!
joehoe! De test was vet positief!
Ik ben gewoon echt weer zwanger! :inlove: kan gewoon echt huilen nu…
Gefeliciteerd Linda :mrgreen:
@Lindaaa wrote:
Ik ben gewoon echt weer zwanger! :inlove: kan gewoon echt huilen nu…
Yeahhh!! :inlove:
@Lindaaa wrote:
Ik ben gewoon echt weer zwanger! :inlove: kan gewoon echt huilen nu…Dan jank ik een potje met je mee hoor! Ik wil ook weer!

@MSJ wrote:
Begin het nu ook wel steeds moeilijker te vinden allemaal…Pfff direct alweer een half jaar bezig, dat had ik echt niet verwacht…En elke maand die teleurstelling, onzekerheid en die stress, ik weet niet of ik dit wel vol kan houden zo. Ik heb 3 mooie gezonde kindjes…alleen die wens voor een vierde is zo sterk…maar ik wordt wel steeds ouder en er komt steeds meer leeftijdsverschil tussen…en elke maand dit gek zitten maken van jezelf…
Sorry hoor, moest ff klagen…![]()
:hug: Heel herkenbaar, hoor, jouw gevoel (zit ik zelf ook best mee, hub is iig momenteel ook weer beter gehumeurd, dus misschien dat we de komende dagen de gok toch weer gaan wagen :)). :hug:
Maar geloof dat maar een klein percentage binnen 3 maanden zwanger raakt, iets van 50% binnen 6 maanden en 95% binnen 1 jaar - vanaf een half jaar stijgen de kansen dus aanzienlijk, zo kun je het ook zien.

Houd het hier verder ff bij, heb 2 kids met erge diarree (jongste 2) en voel mezelf ook niet lekker (zal wel buikgriep komen/zijn), dus straks lekker bijtijds naar bed en hopen op een rustige nacht (middelste heeft gisternacht bij ons in bed geslapen, nou ja… gelegen iig).
goede avond
Lees hier ook al zieken, lig zelf ook al de hele dag met de oudste op de bank, allebei niet fit, zelf buikgriep en zij koortsig.
Joepie Linda weer een positieve test mooi hoor.
Ik snap het helemaal het gevoel dat het heel lang duurt, maar dat komt ook dat iedereen het heel graag wil.
En iets wat je graag wil en waar je op moet wachten duurt altijd lang.
En ik heb het geluk vrij snel zwanger te zijn, maar dat heeft jammer genoeg niet iedereen.
Ik gun het iedereen zo.
Ik had ook iedere keer een licht streepje op de ovutesten, snapte ook geen bal van die dingen.
Hey dames, daar ben ik dan even weer op de laptop! Mijn werkweek zit er weer op, ik ga een lekker relaxed weekend tegemoet. Zaterdag lekker shoppen met vriendinnen in Utrecht, waar ik lekker met de trein heen ga, nu al zin in!
Werkweek was verder best fijn, er komt een ware babyboom aan als ik alle mooie berichten mag geloven die ik de afgelopen week heb gehoord. Vandeweek twee paar ouders die nu rond de 13 weken zwanger zijn. Was best even confronterend, aangezien ik dat zelf nu rond de 14 weken zwanger zou zijn geweest. Maar goed, ik mag niet klagen, want nu ben ik alweer 6 weken zwanger! :inlove: Maar goed, ik dacht er wel even aan natuurlijk. En heb mezelf stil kunnen houden, al wou ik het wel uitschreeuwen dat ik ook zwanger ben! Mijn collega is al tijden bezig zwanger te worden, heeft dan ook PCO. Maar nu toch weer zwanger! Scheelt echt maar een paar dagen met mij, dus das helemaal leuk! Nu maar hopen dat ze ook zwanger blijft, anders word mijn zwangerschap zo confronterend voor haar. Wat andere collega’s niet weten, maar ik wel is dat er misschien nog wel een collega zwanger is… De baas zal blij met ons zijn… :mrgreen:
Verder voel ik me sinds deze week steeds misselijker worden. Gisteren was echt verschrikkelijk, vandaag viel alweer wat mee.
Vanavond dus de mevrouw van mvm op bezoek gehad, k vond het toch iets minder spannend dan ik vantevoren gedacht had, want mijn lijf zegt me dat het goed zit. Al ben ik nu de hele avond al op die duidelijke test aan het kijken, want de vorige keer was wel heel erg licht! Het voelt toch wel als een bevestiging, ja ik ben zwanger! En laat ik er nu ook maar van gaan genieten!!
Hoop toch echt dat er nog iemand met me meekomt naar de augustus-mama’s!!
Potverdikkie, ik was gewoon echt niet meer zwanger toen ik de vorige keer voor mvm anderhalve dag geplast heb! Ik vond het toen al zo gek, dat ik het niet zo erg vond stinken. Nu sta ik er weer boven de kokhalzen, ja het zit nu wel goed… :mrgreen:
Haha, dan zal ik maar zeggen ‘fijn dat je zit te kokhalzen’
@Lindaaa wrote:
Potverdikkie, ik was gewoon echt niet meer zwanger toen ik de vorige keer voor mvm anderhalve dag geplast heb! Ik vond het toen al zo gek, dat ik het niet zo erg vond stinken. Nu sta ik er weer boven de kokhalzen, ja het zit nu wel goed… :mrgreen:
Fijn,op dat kokhalzen na! De term ‘een streep is een streep’ igebruik k niet meer.