Ik heb vandaag een positieve ovutest, negatieve zstest, en een negatief humeur…
@HanB wrote:
Ik heb vandaag een positieve ovutest, negatieve zstest, en een negatief humeur…![]()
Hey jouw glas is altijd half vol en niet half leeg!
Vanavond gewoon gezellig maken met ml, dan heb je zo een zwtest positief

Ik baal zelf ook dat het niet vlot…
msj :hug:
Linda :inlove: wat fijn voor je. Zo snel en dat je je er zo zeker overvoel. Goed hoor. Het is je gegund. En dat kokhals bibj die flessen heb ik nu ook nog. Het stinkt gewoon :sick:
Becky succes bij je ouders. Zeg wat jij voel en vooral de Ik-boodschap duidelijk overbrengen. Je weet vast wel wat ik bedoel.
Inge en iuno beterschap :hug:
Han :hug: neem de tijd ook al voelt het alsof je dat niet heb. Jij wil ook weer en Lin heeft gewoon zoveel mazzel gehad.
Weekend staat voor de deur morgen gaan we toch maar de kerst in huis halen. Daniël kan sinterklaas nog moeilijk loslaten. Hij had gister nog de schoenen bij de kachel maar helaas piet heeft niets gebracht. Net toen we naar de winkel liepen ging hij luidkeels sintliedjes zingend over straat.
Han, zie die positieve ovulatietest maar voor hetgeen waar hij echt voor is, je eisprong benutten! Ga ervoor lieverd, ik gun het je zo! (schreef de zwangere emo-muts met tranen in de ogen… )
Linda, gefeliciteerd met de positieve knal test, wel balen van de misselijkheid!
Han, :hug:. Vanaaf maar even goed die ovutest benutten :mrgreen:
Becks, suc6 bij je moeder :hug:
Ik weet niet of er vanavond veel van gaat komen, we krijgen weer eters, zoals elke vrijdag. Maar gisteravond wel geklust…
Ik weet het babywens, glas halfvol… Vandaag kost het even moeite, ook ik ben maar mens! :wall:
Lin, ik hoop het ook… Zeker omdat dat iets (voor mij) speciaals zou betekenen… Je weet wel… Dat wordt weer een paar weken nagelbijten… :?
Becks, ik denk aan je vanavond! Probeer goed te verwoorden wat jij voelt, en waarom je dat zo voelt, en dan hoop ik dat jullie er toch op een positieve manier samen uit kunnen komen! :hug: :-*
Dan ruilen wr voor vandaag van glas
Dat is goed, als ik hem dan morgenochtend maar weer terug krijg! :-*
Han :hug:
Becky veel succes vanavond :hug:
Hier weinig te melden. Hebben wel zojuist de vragenlijst op de bus gedaan, die is dus op weg naar het ziekenhuis. Weet alleen niet of ik daar nu wel blij mee ben :? Aan de ene kant wel omdat nu alles gaat lopen, maar aan de andere kant baal ik er ontzettend van dat het nodig is.
Snap ik, ukkie, het liefst wil je het gewoon zelf kunnen, net als ‘iedereen’… :hug: :-*
@HanB wrote:
Dat is goed, als ik hem dan morgenochtend maar weer terug krijg! :-*
Die van mij is veel mooier hoor 8)
Egnie! Die van mij is paars en zwart en zilver, mooier bestaat niet! :inlove:
@HanB wrote:
Egnie! Die van mij is paars en zwart en zilver, mooier bestaat niet! :inlove:
Jaa maar die van mij is groter en met een gouden randje. Dus past het bij de kitscherige kerstversieringen. Puh!

Ukkie! :hug: Waarschijnlijk denk je hier over een paar maandjes heel anders over…
Mag ik ook even mijn verhaal kwijt?
Tygo zit nu al zo’n anderhalf jaar aan de laxeermiddelen. We proberen steeds af te bouwen en dan ineens zijn we weer terug bij af. Zo ook nu, we zaten al een tijdje op twee zakjes forlax in de week en dat ging prima. Maar sindskort is het weer helemaal mis!! Hij houdt het zo een week op en als hij dan gaat poepen heeft hij weer vreselijke pijn en schreeuwt het uit. Ik sta er dan ook zelf vaak bij te huilen, want ik kan het echt niet meer aanzien. Het is zo ontzettend zielig!! Afgelopen zondag heeft hij nu voor het laatst gepoept en dat heeft toen 3 kwartier geduurd voor ik hem eindelijk mocht helpen. Nu is er dus weer grote angst! Hij had net ook weer aandrang, springt me in mijn armen en roept dat hij bang is voor de poep. Nooit heeft een huisarts naar hem gekeken, die laxeermiddelen worden maar geschreven en het gaat vanzelf wel over… Ik ben er zo klaar mee, die angst gaat toch niet zomaar weg?? Dit is ook een reden dat hij absoluut niet op een potje of wc wil, hoe wordt hij dan zindelijk?
Maandag hang ik met de huisarts aan de telefoon, ben er klaar mee. Ze geven maar eens een doorverwijzing naar een kinderarts ofzo, want dit gaat echt niet langer zo!
Zo… dat lucht op samen met een potje huilen…
@babywens wrote:
@HanB wrote:Ik heb een hekel aan goud, dus dat vind ik alleen maar lelijk! 8)Egnie! Die van mij is paars en zwart en zilver, mooier bestaat niet! :inlove:
Jaa maar die van mij is groter en met een gouden randje. Dus past het bij de kitscherige kerstversieringen. Puh!![]()
Linda :hug: Ik kan je ook niet helpen. Heb het idee dat huisartsen soms ook maar wat aanklooien :? Heeft hij ook echt moeite met poepen of durft hij niet?
@HanB wrote:
@babywens wrote:@HanB wrote:Ik heb een hekel aan goud, dus dat vind ik alleen maar lelijk! 8)Egnie! Die van mij is paars en zwart en zilver, mooier bestaat niet! :inlove:
Jaa maar die van mij is groter en met een gouden randje. Dus past het bij de kitscherige kerstversieringen. Puh!![]()
Ik vind paars ook veeeeeeeeeeel mooier dan goud 8)
@Lindaaa wrote:
Ukkie! :hug: Waarschijnlijk denk je hier over een paar maandjes heel anders over…Anderhalf jaar!!! Dat is echt belachelijk lang, zeker als ze niet eens hem goed hebben onderzocht! :snooty:
Mag ik ook even mijn verhaal kwijt?
Tygo zit nu al zo’n anderhalf jaar aan de laxeermiddelen. We proberen steeds af te bouwen en dan ineens zijn we weer terug bij af. Zo ook nu, we zaten al een tijdje op twee zakjes forlax in de week en dat ging prima. Maar sindskort is het weer helemaal mis!! Hij houdt het zo een week op en als hij dan gaat poepen heeft hij weer vreselijke pijn en schreeuwt het uit. Ik sta er dan ook zelf vaak bij te huilen, want ik kan het echt niet meer aanzien. Het is zo ontzettend zielig!! Afgelopen zondag heeft hij nu voor het laatst gepoept en dat heeft toen 3 kwartier geduurd voor ik hem eindelijk mocht helpen. Nu is er dus weer grote angst! Hij had net ook weer aandrang, springt me in mijn armen en roept dat hij bang is voor de poep. Nooit heeft een huisarts naar hem gekeken, die laxeermiddelen worden maar geschreven en het gaat vanzelf wel over… Ik ben er zo klaar mee, die angst gaat toch niet zomaar weg?? Dit is ook een reden dat hij absoluut niet op een potje of wc wil, hoe wordt hij dan zindelijk?
Maandag hang ik met de huisarts aan de telefoon, ben er klaar mee. Ze geven maar eens een doorverwijzing naar een kinderarts ofzo, want dit gaat echt niet langer zo!
Zo… dat lucht op samen met een potje huilen…![]()

Door de angst houdt hij het op, na een week is het dan dus een flinke keutel. (waar de angst dan nog weer erger van wordt…) Huisarts heeft ook wel eens klisma’s (hoe schrijf je dat?) voorgeschreven, maar dat krijgt hij echt nooit meer! Daar is ook zoveel angst vandaan gekomen! En dat is zielig joh, dat raad ik echt niemand aan! Daar heb ik echt zo bij zitten huilen, verschrikkelijk…
Zal eens kijken of hij nu eindelijk eens slaapt, zal hem wel even goed doen…